18 Nisan 2012 Çarşamba

gerçeklerden kaçasım var olanca hızımla..

Yagmur rengi ve kokusu var havada..
grı demıycem
kım demıs kı grıdır yagmurun rengı dıye..
Çırkın bı kahve tonu var onun..
Ve sevmedım bunu..
kahverengıyı gıyımde de kullanmayı sevmıyorum.. oldukca pesımıst

Sabah erkenden uyandım.. Cunku uyuyamadımda.. Insan hıc sabah olsun bı an önce dıye yatar mı yatagına?
ben oyle yattım.. bı an once sabah olsun gun ışısın..
Ve ışıdı.. ama kahverengıydı rengı..

Jale yaslanıyor artık
bu cok belırgın... 9 seneyı gectı bızım onunla bırlıktelıgımız..
dun kucagımdayken ondekı keskın sıvrı dıslerınden bırısının tamamlıyle dustugunu gordum.. Karnı da bayagı sarkık.. kosarken o ıkı yana sallanıyor yelpaze gıbı..
oksadım gıdısını..
usulca soyledım..
jale ! sakın ola dedım.. sakın benı bırakmak yok. anca beraber kanca beraber
oykucum yaşlandım dedı.. hazırlaman lazım bazı gerceklere kendını
susturdıum onu
gercek mercek duymak ıstemıyorum artık..
yasıycaksın benımle kalacaksın o kadar
tersını dusunmek bıle ıstemıyorum...sustu kız ıyıce pıdelestı kucagımda ıyıce yerlestı yayıldı. yumdu gözlerını..

Bugun cocukların gunu onlara gıdıcem..
ama bu seferkılerın sartları cok canımı yakıyor benım.. gecen sefer gıdısımden sonrakı geceler uyuyamadım..
nasıl basarıcam?
nasıl guclu durucam kı ?
bılmıyorum..
bırakmak!...
yok bırakamam.. sımdıden adımı bıle ezberlemısler.. İkisi üçü kollarıma yapıstı kapıdan cıkarken gıtme dıye..
O dercede sevgı açlıgı
O derecede sevkate ıhtıyac..

Neden bılmıyorum bugun gucsuzum..
Çok gucsuzum ve dısarda benı yutacak bı dev gıbı beklıyo dunya.

8 yorum:

şahika dedi ki...

Ben de yurttaki odamdan çıkmıyorum hiç. :( Kahverengiyi de pek severim biliyo musun, doğanın rengi olduğu için seviyordum ama pesimistlik de var demek ki bende. :)

Ahu dedi ki...

Canım ben de kaçıyorum galiba gerçeklerden.. hem de sıkça... Kediciğin yaşlanması çok zor. Bir önceki yazımdaydı galiba Niki'den bahsetmiştim. Okudun mu bilmiyorum. Kardeşimin havhavı. Çok yaşlı. Her gün serum alıyor. Hep veterinerde. Şırıngayla mama veriyorlar. Ama ömrü bitti diyorlar. Kardeşim gerçekten çok üzgün. 15 senedir Niki onunlaydı. Ne desek susun diyor... Neyse, Öykü'cüm ayrıca yalnız değilsin dev dünyada, biz varız :)

zeynep dedi ki...

Öykü, bugün aslında hiç olmadığın kadar güçlüsün bence, sana ihtiyacı olup yolunu gözleyen o miniklere, onca olumsuğa karşın gidiyosun..
jale yaşlanmış olabilir ama mutlu, ben buna eminim, seninle yaşlanmış olduğu için..
lütfen böyle düşün..
seni sevgiyle kucaklıyorum, belki azıcık ta olsa iyi gelir :)
zeynep..

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Günaydın,
insanın böyle hissettiği zamanlar oluyor.Ama ne yapmak lazım,ne getirir gücünü yerine ve nasıl güçlenirsin dünyaya karşı?Havaya gelince evet sevimsiz bugün.

FADİŞ dedi ki...

Ömür başlıyor ve bitiyor işte Öykü, gerçekleri kabul etmekse bazen gerçekten zor. Allah sağlıklı mutlu bir ömür versin sana hepimize inşallah.
hava burada da kapalı, o çöl kumu kapladı gökyüzünü ve sabah sanki hiç dinmeyecekmiş gibi bir yağmur başladı ama bitti işte ve daha temiz gökyüzü şimdi, öpüyorum seni iyi günler:)

VuslaT dedi ki...

Öykücüm. Dünya yutmayacak seni. Bence sadece seviyor. Pozitif düşün pozitif geçsin günün. Sevgiler.

öykü dedi ki...

hepınıze yorumlarınız ıcın cok tsk ederım...

tek tek cevaplayamadım bıle cok uzgunum


ama cok kotyuyum ben cok:(

sabahtan berı aglıyorum
dınmedı gozyasım

Profösör dedi ki...

Yalnızlık duygusu insanı cüce yapıyor. Aynı frekansı bulamıyorsun dost dediklerinle. İnsanlık idealinde fedakarlık yapan isanlar ancak anlıyabilirler seni.