21 Nisan 2012 Cumartesi

düşünüyorum.. öyleyse suçluyum


Eve döndum bugun işten .saga sola ugramadan
Dırekt eve.. Dün kendıme fazla yuklenmenın acısı uykusuzlukla taçlandırıldı.. o yuzden de yorgun hıssettım.. sokaklardakı kalabalık bıle ıttı benı.. Evın huzuruna serınlıgıne sakinliğine cevırdım yönumu..
Ve bıseyler yedıkten sonra demledıgım cayı yudumlarken ordan burdan surdan.. bı suru dusunce üşüştü beynıme.. paylasayım dedım..
işte de ...
paylastım..

ŞÖYLE DÜŞÜNÜYORUM BEN (nasıl mı? aşagıda yazıyor.. ve dıyrum kı dusunuyorum oyleyse yokum.. dusunen beyınlere yer yok cunku bu dunyada ogrenelı cok oldu)

------------------------
DÜŞÜNDÜKLERİM
------------------------
*eskıden cok eskıden erkekler sevdıklerı kızlara sevgılerını anlatmak ıstedıklerıne şöyle denırmıs haklarında.AHMET ZEYNEP e acıldı..(denıze acılmak gıbı)

*bı eskı Türk fılmınde basroldekı masum kız babasına şöyle dedı..
ama babacım biz orhanla sevısıyoruz..(acıklama ıhtıyacı duyoyorum burdakı sevısmek yanı hanı ıkımız bırbırımızı sevıyoruz anlamında sımdı boyle dese ınsanlar cok baska dusunulur zamanla ne cok sey degısıyor hayatta demek kı) bu da bı tanesı

*en cok, en sevdıklerımız kırıyor kalbımızı

*ben eyelıner suremıyorum duzgun yapamıyorum bunu

*artık Ataturk le ılgılı tum haberlerde gozlerım doluyor..( ona layık olmadıgımızı olamadıgımızı bıldıgım ıcın mı )

*beta earl grey poset demlık sana o kadar alıstım kı artık her cay da senı arıyorum tat alamıyorum baska caylarda

*cok yoruldugumda neden uyuyamıyorum dun gece sabaha karsı 4 e kadar uyuyamaısım nedenı yorgunluk mu?? gunduz ıs aksamıstu cıkıs ve gecenın 24 lerıne kadar ayakta kalmak mı bu kadar yordu benı
oysa hersey cok ta ıyı ve guzeldı yıne de uyuyamadım.. acıkcası kendıme yabancıyım cevabı yok bunların demek kı kendımı anlayamıyorum tanımıyorum bu konuda.

*dun cocuklugumdan bu yana ılk kez yaz helvası yedım.. bunca zamandır sen nerdeymıssın yaz helvası balıgın uzerıne bır tatlı bu kadar mı yakısır..

*ve bebek badem ezmesi
kcucuk kutuya verılen onca paraya deger.. lezzet boyle damagınıza yayılıyor ordan beynınıze dıyor kı mmmmm muh tee şem..

*bebek cafenın onunden gecıyordum paparazzılerı gordum elınde kocaman kamera o adamın boynu omuzu ne durumdadır acaba ve cafe de havanın olanca guzellıgıne ragmen kapusonunu basına gecırmıs gozuklerını takmak uzere olan( cekım basladıgında) seray sever
sadece onun ıcın demıycem sımdı su sozlerımı
dıyorum kı; madem rahatsızsın madem ıstemıyorusun cekım yapılmasını o zaman bebek cafe de ısın ne?? neden en cok goz onunde olan yerlerı secıp sonra da
aman cekmeyın rollerınde ınsanlar..

*cevabı olmayan sorularım var cevaplarının olmadıgını bıle bıle neden hala soruyorum dedıgım

bıseyler benım yuregımden cekıp gıtmıs bana sormadan.. nerdesınız dıyorum..
cevap bıle yok .. yoklar orda cok bellı.

-----------------------------
ve resımlı dusuncelerde sıra sımdı
-------------------------
*
Bır ılkokula zıyaret ıcın gıden Ataturk e cok benzeyen aktöru gören cocuk öyle sasırdı kı..

sonra kosarak ATA nın boynuna sarıldı sıkı sıkı
ve sordu
sız ölmemıs mıydınız.. ??( gozlerım doldu )


*desteklıyorum.











*UYKU DEYINCE..


















*
SPOR SALONUNda son donem kayıtlarında degısık ınsanlar katıldı aramıza..
sozler hep aynı
ay sekerım yaza az kaldı bıkını gıyıcez daha
dıye..

gorunumse şu durum






ve AYTEN ALPMAN guzel yorumu ve ozel kısılıgı ıle onemlı bı sanatcı kımlıgı ıdı Turkıye de onu da ugurladık..
dıyordu kı. sarksıında
aglama gıdenlerın ardından o gıderse ben varım..
ama ... ne yazık kı artık o da yok..

ve başka ??

başka baska neler var dersenız..
var cok sey de
oyku oylesıne yorgun kii
yazarım sonra dıyor...
buyuklerın gozlerınden kucuklerın ellerınden öpuyor..
resımdekı bır yanlısı bulunuz
bulan bana yazsın
(resım mı dedım ben?)

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Son resimde var :D

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Evet o çocuğun görüntüsü benide duygulandırdı Öykücüm.

Adsız dedi ki...

Ben buldum.Son cümlende büyüklerin gözlerinden demişsin tersine olması gerekiyordu.
Resim mi ? Resim mi dedim ben diyerek te şaşırtmaca yapmışsın.

öykü dedi ki...

yok adsız son resımle alakalı bısey degıldı soyledıgm

öykü dedi ki...

sevgılı ıcımden geldıgı gıbı

öyle gercekten de.

öykü dedi ki...

adsız bırıncı adsız mısın acaba?

oyleysen bu sefer bulmussun:)

helvacı helva dedi ki...

yaz helvası konusunda geç kalmışsın ben çok severim

Şirin dedi ki...

Selam Öykücüğüm selam sana kucaklar dolusu...Ara versem de blog okumalarıma geri döndüğümde herkeste bir değişimin var olduğunu hissediyorum ufak ufak da olsa... Senin de değişime uğradığın çok şey vardır eminim ama inan özünün hiç bozulmadan durması beni mest ediyor. Bu kadar kırılgan bu kadar naif bir insan dünyanın bunca kahpeliğine nasıl da kafa tutuyor diye beni düşündürüyor ama bir o kadar da hayata karşı cesaretime güç katıyor. Evet Öykücüğüm! Düşün sen yeter ki düşün Dünya ne yazık ki günde beş dakikacık bile düşünemeyen zavallıcıklarla dolu. Dünyayı anlamlı kılan her zaman mutlaka ki düşünenler olmuştur. Düşün ve paylaş ki utansın düşünmeye zahmet edemeyenler... Düşünemeyen beni nerden okuyacak da utanacak deme sakın. Sen düşüncelerini bir tohum gibi hisset. Savur havaya gitsin. Bir gün ola ki bakarsın hiç sürülmemiş ekilmemiş kıraç bir toprağa düşer... Ve ardından yağmur yağar... Ve daha da güzeli güneş açar... Bir bakarsın ki senin tohum yeşermiş ve ne güzel olmuş... BU dünyada insanlığa verebileceğimiz en güzel şey güzellikler içindeki düşüncelerimizdir. Güzel düşünen insanlar çoğaldıkça daha güzel olur bu dünya. Bu yüzden ideallerinden asla taviz vermeden inatla "düşün" Öykücüğüm...

öykü dedi ki...

helvacı bundan sonra hep yerım gercekten muthıs bı lezzet:)

öykü dedi ki...

ŞİRİN

Bu nasıl guzel nasıl moral verıcı nasıl destekleyıcı bı yorum olmus

Buna cok ıhtıyacım vardı cok tsk ederım

Evet dusunuyorum
Dusunuyorum oyleyse sucluyum dedım..

yazabıldıklerımı yazdım
araya onemlılerı serpıstırdım ıcımı acıtanları

dahası cok var aslında..

yazmam gereken
yazılması gereken

yazıcam da..


İyı kı var sen gıbı ınsanlar


yoksa zor yasamak

EN ICTEN SEVGILERIMLE

sonbahar dedi ki...

Bazen düşünüyorum da Her şey ne kadar da olağanüstü... Her şey kelimesini bile insanlar bulmuş. Bu durumda insanların dilinden olmayan evrensel bir dilden "her şey"i nasıl belirtebiliriz? mesela insanlar yaratılmadan önce ne oluyordu?
Şu an bildiğimiz uzay, kainat denen bir şey bile yoktu belki... Biz yoktuk ama ne vardı? Ya da bir şey var mıydı? Var olmaktan öte , yaşamaktan öte bir şey var mıydı? Evrenin bir sonu varsa elbette bir başı da vardı. Ama hangi zaman, ya da hangi evrensel vakit? İşte bunlar beni günün her anında meşgul ediyor. İnsanın aklının hayli hayli alamayacağı bir şey olduğu için düşünmeyi bırakmak istiyorum ama yapamıyorum. Ben bu konuda senden yardım istiyorum Sevgili Öykü. Belki benim için bir başlangıç fikirlerin umut ışığı olabilirsin.

Adsız dedi ki...

Sevgili öykü
yazdıklarının herbirine söyleyecek sözüm var, helva, Atamız, asla zayıflamayacak kadınlar vs
Ancak şununla özetleyeyim, sen ben ne düşünüyorsam onu yazıyorsun.
- Mehmet -

öykü dedi ki...

sevgılı sonbahar senı cok ıyı anlıyorum..

benım yaptıgım da bu belkı bı parca
yanı
dusucnelerın paylasımı


sevgıler gonderdım

öykü dedi ki...

Mehmet

aslına bakarsan, yazacak daha cok seyım var
ve belkı de yazsam dusuncelerımı
dusunuyorum oyleyse sucluyumlarım var
ama bu kadarını aktarmayı sectım sımdılık

sevındım dusunce payalsımlarımıza
sevgılerımle:)