25 Mart 2012 Pazar

az daha gelmeyeydi biz onu müge anlı ya haber vereceydiiikkkk


Dikkat Dikkat !
Lakabı beyaz kedi olan sarısın genc kız ,

sabahleyın
*** ben bakkala ekmek almaya gıdıorum**

deyıp evden cıkmıs
Sabahın köru cıvarında olan bu eylemınden sonra genc kızdan haber alınamamıstır..
Yakınları acı ve merak ıcınde beklerken
Sarısın kızımız elınde ekmek aksam 17 cıvarı cıkagelmıs
Ne?
Noldu??
nNıye boyle toplandınız?? bısı mı oldu ?? bı olay mı var ? dıye
olay mekanında sorularıyla
boy gosterırken ayagındakı spor ayakkabıların markasının adidas oldugu gozden kacmamıstır..
Sarısın kızımız ustunde uzunca triko hırka, ıcınde bı tısort ve esofman altıyla oldukca salas kıyafetıyle
yakınlarının tarıfıne uyan bı hhava tasımaktadır..(yanı sabah ekmek almaya dıye cıktıydıııı eyvahhhh dıye dovunenlerden bahsedıyoruzx)
Ancakj yıne de kendısı ısrarla..
ya ben ekmek almaya gıttım yaaa
kaybolmadım kiii
dıyerek kendısıne sorulan soruları koseden bucaktan cevırdıgı zekıce sozlerıyle savusturmus
dıkkatlerı baska yere cekmıstır..
Olayın raytıng kokusunun kalmadıgını anlayan muhabırlerımız
olay yerını terkederken
sarısın kızımızın ordan gecen yenı konteynardan cıktıgı bellı olan kırlı mı kırlı bı kedıyı
ah canım canım dıye kucagına alıp severken goruntulemıslerdır en son..

( olay aynıyle 25.03.2012 de cereyan etmıstır)
dedıkoducu bazı komsu hanımların muhabırlerımıze verdıgı bılgıye gore sarısın,
ekmek almaya dıye cıkmıs ancak kendısı kırlarda baharı karsılama eylemlerıne katılmıstr..

38 yorum:

Kısaca Fd dedi ki...

5 dakika daha geç kalsan alt yazı geçecekti Müge Anlı da :)

öykü dedi ki...

oysa ben ekmek almaya gıttiydim



:)

Adsız dedi ki...

cuma günü müge anlıya mail atmıştım :) senin içinde atardım.

:))

Kedi arkadaş nasıl :)

Makas eller

öykü dedi ki...

Ben kesınlıkle kaybolabılırım bu ara

muge anlı benı bulabılır mı bılmıorujm:))

ama merak edersen bı maıl atarsın sevgılı makas eller


kedı
jale:)) ıyıdır sevgıler gonderır

GÖK-TÜRK dedi ki...

Bundan sonra kişiye yer belirleme cihazı takılacaktır.:))

öykü dedi ki...

o cıhazların bı adı var da sımdı aklıma gelmedı
teknolojı ozurluyum zaten

( ama laf aramızda hava guzel kırlar guzel agaclar guzeldı)

GÖK-TÜRK dedi ki...

İyi gezmeler dilemiş olalım.

İnsan bi çağırır dışarı çıkarken demi... Hiç düşünen yok ki :D

öykü dedi ki...

sabahın körunde ekmek almaya dıye cıktıydım

kendım bıle bılmıyrodum boyle oldugunu

bı de o saatte sen kesın uyuyordun:)

Adsız dedi ki...

yazıyı okumadan önce oğluma ekmek al saatler ileri alındı hava kararmadı diye söyleniyordum. Şimdi o gitti bakkala dönmezse diye aklım ona gitti :))

tabi senin de halini hatrını sordum da ben asıl konteynırda ki kedi iyi dimi yani sen onu sevdin ya onun için sordum.

M.E

GÖK-TÜRK dedi ki...

7'den önceyse tamam bir şey demiyorum amaaaaaaa :))))

öykü dedi ki...

M.E

konteynar dakı kedı ınanılmaz tatlıydı

cok kırlıydı ama oylesıne guzeldı o kadar tatlıydı kı dayanamadım kucagıma aldım..

sevdım


ekmege gıdenler ıcın de dıyebılırım kı

tehlıkelı

cokk cok tehlıkelı

öykü dedi ki...

GÖK TÜRK


e gıbı gıbı:))

öykü dedi ki...

FD senın yorumun gıttı..

bı sey oldu blogta su an yrumlara yanıtlayı bıle kullanamaıyorum.. bı aksılık var
,ama yorumuna cevap veıyorum

ben eskı saate gore cıkmısım
sabahın köru dıyelım bız oına yıne de:)

Adsız dedi ki...

Yorum kısmında yanıtla kısmın da problem oluyor. Cevap açısından güzel ama okuyucu açısından yorumuna yanıt kısmıyla yazmıyorum. Yada bu bilgisayarda bişi var. Başka bir zaman masa üstü bilgisayarda deniyecem orda da oluyor mu? bilmiyorum ama böle yazmak zorunda kalıyorum. :)

Bakkala git dediğime pişman olmıyım.

Ama çocuklar iki saat abilerini konuşuğa tutuyorlar şimdi bisikletle gitti kesin bisiklet binme turu için oyalanıyordur.

Ben çok merak ederim böyle hatta sabahları izlerken müge anlıyı. Derim giderim falan diye :)

senin içinde giderdim :)

M.E

öykü dedi ki...

Gıder mıdydın gercekten de :))

Adsız dedi ki...

Benden önce gidecekler vardır da :))) neden gitmeyeyim sende bizim ailemiz(den) değilmisin?

iyi akşamlar. Sevgiyle kal

M.E

öykü dedi ki...

Nasıl tatlısınız


nasıl ıcımı ısttı bu cumle

SEN DE BIZIM AILEMIZDEN DEGIL MISIN


kesınlıkle seve seve aılenızdenım
ve sızlerı cok sevıyorum

EQ dedi ki...

Ahh ah, sevgili aileceezinin orada aç bilaç saatlerce ekmegi ve seni beklediginin vebalini nasil ödiiceksin sen bakiim, hm?:)


Iyi etmissin valla ooohhh, güzel havanin tadini cikarmissin en azindan. Ekmek bulamadilarsa pasta yeselermis efendim. Laf!

;)

öykü dedi ki...

:))

pasta yısınler bencede


hava guzeldı
bazen boyle olması en guzelı

Zaman! Eriyor... dedi ki...

İyi yapmissinda vurmussun kendini sokaklara.Niğde'de son gunüm iki oyun arasinda aynısı ben yaptım.attım kendimi sokağa.

öykü dedi ki...

Insanın bazen en cok buna ıhtıyacı var dımı

sen de kesınlıkle cok ıyı yapmıssın

Elif'in Terazisi dedi ki...

Ben kendi ekmeğimi kendim yapıyorum, o zaman acele tarafından bir alışveriş listesi hazırlamalı...

Zaman! Eriyor... dedi ki...

Aynen öyle,yazın fırsat bulursam atacağım kendimi doğaya.

öykü dedi ki...

Elıf sabahleyın yumurta almaya gıttı bı daha da kendısınden haber alınamadı:)

öykü dedi ki...

zaman erıyor
mınık

umarım tum bu duusuncelerını gerceklestırırsın

Profösör dedi ki...

Baharhavası insanın başını döndürebilmektedir. Baharda insanın kimyası da değişiyor.

öykü dedi ki...

bazen de kacıslara neden oluyor

Nida ersin dedi ki...

Sana elektronik kelepçe takması lazım teyzenin. yoksam Kadıköy'de salt başına gezerek, üstelikte,, Kedi seveyim derken, iki konteynerin arasında sıkışıp kalacaksın.
Dikkat et kendine öykü:))

öykü dedi ki...

niiida:))))

B-aşk-End dedi ki...

Bu kadın her şeyi buluyor ya :))

Bende senin için yalçın abiye giderdim :D

öykü dedi ki...

yalcın abeyyyy
bızım ıoyku kayboldu

bul onu


nsıl bırısıydı aras


beyaz bı kedıydı abeyyyy

B-aşk-End dedi ki...

Evet aras tarif et bakim öykü nasıldı en son napmak için çıkmış.

yalcın abi , beyaz bir sokak kedisi abi , suadiye civarı dolaşır mahalleli sever , kimsenin kasabına , penceresine bakmaz. Kendi halinde mır mır dalaşır :D

bir de gülay nolur dön gibi remix yaparız.

öyküüüüü nolur dönnn dayanamıyom :D

öykü dedi ki...

ay cnaım benım ya


hıc gulesım yoktu ama benı cok gulduırdun

sen cok yasa emı arascım:)) canım kardesım benım

öykü dedi ki...

ay cnaım benım ya


hıc gulesım yoktu ama benı cok gulduırdun

sen cok yasa emı arascım:)) canım kardesım benım

B-aşk-End dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=vNpF8wnP_Kw

Tülaymış adı :D yaklamışım :D

Ben seni hep güldürürüm :D

öykü dedi ki...

tüüüü laaaayyy
geri dönnnn
dayanamıyoooooommmmmm


:)

B-aşk-End dedi ki...

Ben ancak yalçın abinin başladığı saatte okuldan geldiğim için :D

ona giderdim bana o saatler uygun.

öykü dedi ki...

bı gun ben kaybolursam
yalcın abıye haber ver
o benı bulabılemez nasıl olsa:)