26 Nisan 2011 Salı

gızlar balıgetli




Gızlar balıgetli.........

gızlar balıgetli olmasa biz gazanmıstık yarışmayıda
lakin gızlar balıg etli

Yeeaahhh !

Evet dogru anladınız..
Tanerden bahsedıyorum sıradısı, farklı


kendı özel fanusunda yaşayan Tanerden
Survivor Tanerden :)
Sızı bılmıyorum ama benı cok gulduruyor o
Denızın ıcınde bı kaya kovuguna sıkısıp ta DAÇÇÇMİNNN diye kendını yırtarcasına bagırıp sonra onu ordan cekıp cıkardıklarında
hıc bısey olmamıscasına elındeki
ne oldugu bılınmeyen bı denız bocegıyle cıkısına varana kadar komik bu çocuk:)


Hayatın ıcınde herseyden etkılenıp uzulen bı içli börek olan ben için


onun hayata bu gamsız yaklasımı özendırıcı

imza * beyazkedi öykü




not*Ekin nerdesin? bloglar acıldı hepımız burdayız sen nerdesın?

24 yorum:

Adsız dedi ki...

Şuursuz o herif ya :)

Adsız dedi ki...

Allah'tan televizyonla fazla aram yok :)

aysun dedi ki...

Bu Taner beni de öldürüyor ya...Çocuk gibi aynı...suyuna gidersen uslu,eğer kızdırırsan deli dana gibi oradan oraya zıplıyor...Taner den sonra birde Nihat Doğan var tabi onu unutmamak lazım ... kendini süpermen sanması beni bitiriyor.Muhtemelen yarışmadan sonra başkanlık için aday olur eminim ... vatanı için her şeyi yapar komedi ya :))

Şeytanın ''Yaz'' Dedikleri dedi ki...

Komik ötesi..

Bazen de tutarsız hareketleri ile kızdırıyor beni.

Ama ne olursa olsun komik:)Yengece dilini ısırtıp feryat figan yardım istemesi.15 m. lik hindistan cevizi ağacından düşüp ''bi daa çıkmam abi'' deyip hemen br saniye sonra fikir değiştirmesi, tabii ki o muhteşem Manavgat şivesi:))))

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Konuşma tarzı çok hoşuma gidiyor çocuğun ,pek takip edemiyorum ama .

Unknown dedi ki...

Ben de alışılmışın dışında buluyorum o çocuğu ama inan bana rol yaptığını düşünüyorum.
İnsan hem böylesine agresif hem de hemen ardından böylesine affedici olamaz...
Yapıp edip kin tutmadan konuşması çıldırtıyor adamı..
İnanmıyorum dürüst olmasına.
Ya da etfarımızda böyle kişilikjli insanlar yok belki de alışamamışız ama ısrarlıyım.Evet evet bence rol yapıyor.

Nidaersin dedi ki...

"Survivor" Bühtanlik, iticilik, zaarlık, vs,vb katlananlara bravo:@ iyi eylenceler:s bide bloglara konu olabiliyor ya pes pes pessss...

öykü dedi ki...

Syrakusa

hanı ınsan bazen cok cıddı seylerden kacar ya benım de kacıs kapım tv de taner oluyor
cok gulduuryor benı:)

öykü dedi ki...

GÖK TURK bı ızle lutfen:)


sararsa karısmam ama:))

öykü dedi ki...

aysuncum gecen gun soyluyrolar

hanı bı turkcell olayı vardı aılelerı ıcın mesajlasma sansı tanıdılar yarısmacılara
herkes guzel guzel mesajını okuyor kamera karsısında


ama mesajlar daha onceden yazılıp cekılmıs
hanı duygulandıysa bıle ınsanlaR O MESAJLARIa yazarken duygu selıne kapılmıs olmalı
sonrasında kamera cekımı esnasınsa sadece yazdıkları mesajları okuma seyırcıye gostereme olayları var

ıste tam da o esnada N D GERCEGI ıle karsı karsıya kalıyrouz
oyle bı goruntu var kı ekranda hungur hungur aglıyor ND
:)
hadı gonderırken agladın anlayabılıyoruz onu ama kameralar cekerken kı olay ne demezler mıı adama?



kısaca ND dıyelım ona uzun adını telafuz etmek bıle alercik:) bunyeye alerci yapıyo

öykü dedi ki...

ŞEYTANIN YAZ DEDIKLERI:)

aMAN Allahım:)

o yengece dılını ısırttıgı sahnede kopmustum ben


olmaz artık bu kadarı dıye:)

öykü dedi ki...

DAMLA

kesınlıkle cok renklı bırısı
enteresan olanı şu

basta ne gıcık bı adam bu dıyorsun sonrasında bı bakıyrosun
cocuk gıbı bısey
ve cok komık:)

öykü dedi ki...

nesecım kesınlıkle sıradısı bırısı o tartısılmaz sekılde

ama ben dogal oldugunu sanıyorum
yanı eger rolse gercekten cok basarılı

cunku ıyı ortuyor

öykü dedi ki...

Nıdacım evet:)

Bloglara konu oluyor


ama bı de olayın su yuzu var

bunca sıkıntının uzuntunun
haksızlıgın kol gezdıgı bır ortamda yasayan bızler

bazen kacıs olarak boylesıne hafıf eglencelı seylerı
tercıh etmıs olamaz mıyız sence

yanı bu bılınclı bı secım
ve acıkcası ben ızlemeyı cok sevıyorujm

Hayat dedi ki...

ahahahahaah :) Bizde ailecek Taner için yarışmayı izliyoruz. Konuşma tarzına ve saflığına bayılıyorm. Arkadaşları onda art niyet arasada öyle olduğunu hiç düşünmüyorum. Sıkıntılı zamanlar yaşadığımız şu günlerde beni güldürebiliyor. Çok yerinde paylaşım güldürdün beni Öykücüm. Devamınıda bekliyorum.
Sevgiler :)

öykü dedi ki...

Hayatcım aynen boyle:)



bunca sıkıntının ıcınde bızı guldurebıldıgı ıcın tercıh edıyorum:)


ve ıyı kı varlar bol bol guluyoruz


sevgılerımle:)

Begonvilli Ev dedi ki...

Offf Taner offff:))Gerçekten de böylesini hiç görmedim. Ne oynaması, yüzde yüz doğal hali o çocuğun. Hiç bir komedi dizisi beni bu kadar güldüremez.

İzleyip izlememeye gelince, ben de tesadüfen izledim ve ilginç geldi. En azından insan kişilikleri ile ilgili bir eğlencelik işte. Bir kaç yazı öncesinde blog sayfamda da yer verdim. Hep ciddi konularla ilgili olmak yaşamın iç karartıcı realitelerine çözümse hep öyle yapalım ama sanmıyorum..Zaten öyle(ymiş gibi) görünenler emin olun daha çok izliyorlar. Herkesin tercihine saygı.

öykü dedi ki...

aynen:)


bunca sıkıntının ıcınde gulumsetıyorsa

kı gulumsetmenın de otesıne gecıyor:)

e ıyı kı var ama dımı:)

Vladimir dedi ki...

İzlerken ben de gülüyorum ama etrafımda olsa tahammül edemezdim sanırım.

Adsız dedi ki...

içimdeki şiddet eğilimlerini uyandırıyor bu çocuk, böyle tekme tokat dövesim geliyor walla :))))
ama gızlar balıgetini kaçırmışım, şahaneymiş

öykü dedi ki...

vladimir :)


bencede.

öykü dedi ki...

Marlacım en onemlı boyutu kacıırmsısın:)

bı de sey var

bu gıslar sadece vücudlarına hındıstan cevzi yag surup surup gunese yatmayı bılırler
basga bısı bılmezler hep onların yuzunden gaybedıyorus yarısmayı

daçminnnnnnnnnnnnn bag ben yengec avladım( yengecın yen i ezılerek soylenecek:) )

Adsız dedi ki...

beni de çok güldürüyor bu adam,ama ben gız gavgasında kaldım:D çok komikti:D

öykü dedi ki...

kesınlıkle:))

cok alem bı cocuk