18 Nisan 2011 Pazartesi

.

Image and video hosting by TinyPicNEYSEN O OL . (nietzsche)

12 yorum:

Sazan dedi ki...

Öyyykkküüüü, çok güzel geçsin haftan :)

Yüzün hep ama hep gülsün...

Nasılsın?

beenmaya dedi ki...

ve yürekten ol! konuşacak bir dil, aynı dil nasılsa bulunur!

öykü dedi ki...

Sazancımmmm:)
kuzuuuuuu


guzel enerjın buraya kadar geldı
sen de hep gül olur mu
hep mutlu ol

öykü dedi ki...

mayacım

özlemıstım:)
optum tatlı yanaklarından

Deli Köşesi dedi ki...

yağmurla beraber gelen iç sıkıntımı bir an olsun bastırdı bu pazylaşımın :) çok sevdim..teşekkürler :)

Profösör dedi ki...

Yoksa kuş diliyle mi anlaşalım?

öykü dedi ki...

Sevgılı Deli Kosesı Boyle hıssetmene neden olduysdam ne mutlu bana

sevgılerımle

öykü dedi ki...

Profösör:)

Nidaersin dedi ki...

Nietzsche! doğru söylemiş te anlayabilenler, kanıksayanlar azınlıkta:)
Üstad, Mevlana Celaleddin Rumi "Olduğun Gibi Görün ya da Göründüğün Gibi Ol" sözü, kişinin dışsal ve içsel eylemi ile kısıtlı değildir. İnsanda kanaatkarlık ünisiyeti de olmalıdır konumundadır.:(

-------
Güneş gibi ol şefkatte,merhamette.
Gece gibi ol ayıpları örtmekte.
Akarsu gibi ol keremde,cömertlikte.
Ölü gibi ol öfkede ,asabiyette.
Toprak gibi ol tevazuda,mahviyette.
Ya olduğun gibi görün,ya göründüğün gibi ol.
(Mevlama)

mit dedi ki...

Yani Öykü... Bu postu readerdan açmak ne kadar zor biliyor musun? Başlığa tek nokta koymak nereden esti kuzum? İki saat o noktayı tutturucam diye uğraştım :) Hayırlı haftalar dilerim ;)

öykü dedi ki...

Nıdacım

yazdıgın yrumla
benım bı satırlık bı cumlelık yazıma katkı sagladıgın ıcın

cok tsk edıyorum
sevgılerımle

öykü dedi ki...

mitttttt:)

kıyamam ya

bak söz verıyorum su bloglar acılana kadar

nokta lı baslık yok


sırf senın ıcın:)



sevgılerımle