22 Nisan 2011 Cuma

Ben diye birisi var hatırladınız mı? unutanlar bugun kendılerı için bir sey yapsın .bugün bir saatligine dünya BEN günü ..

Bugun aklımda bi şey var..
ve fırsatı buldugum ılk an bunu yapacagım kararlıyım..


Gun ıcınde ılk fırsatta bı kır kahvesı.....

Orda agacların yaprak hısırtılarında ıcılen bı bardak cayın tadı...
ve huzuru alacagım dunyadan bı saatlıgıne de olsa..
Bugun kendım ıcın bısey yapacagım
gunden bı saatı calacagım..
sırf kendım ıcın.... ben ıstedıgım ıcın
mıs gıbı bı cayı yudumlayacagım sevımlı bı mekanda..
Tavsıyemdır.
Tarih 22.04.2011
gun bıtmeden bugun kendınız ıcın kucucuk te olsa bısey yapın..
anneysenız cocuklarınız uyudugunda ya da okula gıttıgınde kendınız ıcın bı kahve yapın mesela
işteysenız ızın alın öglende kacın bı saatlıgıne sevdıgınız bı mekana
dıyelım sevdıgınız bı tatlıdan yıyın
ya da benım yaptıgımı yapın bı bardak çayı yudumlayın bı cıcegın yanında bı agacın altında kus cıvıltılarında
Ve...
kendınızı hatırlarlayın
Varsınız siz !
Yaşıyorsunuz.. Hani bunca kosturmanın ıcınde kaybettıgınız kendınız var ya ?
Onun varlıgı onemlı
Hatırlayın bunu lutfen ..özelsınız... yaptıgınız ıslerle dunyadakı konumunuzla cevrenızdekıler ıcın tasıdıgınız anlamla..
evet özelsınız..
Her ne kadar dunya ve hersey sıze tersını hıssetırmeye calıssa da özelsınız
bugunluk ıcınde olsa bı çaba gösterın ve
kendınızı unutmayın olur mu?
Bugun kendınız ıcın mınık te olsa bısey yapın..
Ben i sevıyorum u hatırlayın.. Buna herkesın hepımızın ıhtıyacı var

22 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Öykücük :) Yasaksız bir blog dünyasında ben olabilmek dileğiyle :)

mit dedi ki...

Bügün sen günü demek? Hmmm, bugün Öykü günü millet. Herkes Öykü'ye bir iyilik yapsın :)

Arada bir kendin için bir şeyler yapmak gerçekten de büyük moral oluyor. Mutlaka yap derim ben. Şimdiden afiyet olsun efendim ;)

yadigar olam dedi ki...

Ben bugün o kadar çok şey yapmak istiyorum ki.Senin yazdıklarını da okuyunca onlar da eklendi.Bloğumda da dediğim gibi iki damla güneş gördüm sadece :)

beenmaya dedi ki...

keşke her gün bunu yapabilsek...

Vladimir dedi ki...

Bugüne katılıyorum... ben de birşeyler yapacağım.. :)

Adsız dedi ki...

çok güzel fikir, bu gün evinde izinli biri olarak kendim için çok güzel şeyler yapıyorum: kahveler, bitki çayları, keyifle gazete okuma, blogları gezinme, tv izleme süper süper :)

Adsız dedi ki...

çok güzel ve çok içten bir yazı olmuş..insanın içine bahar getirticek cinsten.. teşekkürler bunun için..

öykü dedi ki...

Syrakusacım

umarım oyle olsun
umarım artık yasaksız
guzel yazılarda bulusalım

öykü dedi ki...

mit:)


bugun oyku gunu degıl BEN gunuydu

ama senın bu yaklasmınla:) benım ıcın daha da anlamlı oldu:)

çookkk tsk ederım

ben kendıme bı guzellık yaptım
cayımı ıctım sabah planladıgım gıbı
umarım senın ıcınde cok guzel bıseyler olmustr gun ıcınde
sevgıler gonderıyorum:)

öykü dedi ki...

yadigar olam su an gunun aksamustu
umarım gonluncdekı gıbı bı gun gecırmıssındır
umarım yuzun gulumsuyordur su an
sevgılerımle:)

öykü dedi ki...

mayacım keske

ah keske....

öykü dedi ki...

Vladimir:)


cok sevındım


umarım ıstedıgın senı mutlu eden bıseylerı yapmıssındır

öykü dedi ki...

sJ


guzel bı ızın gunu gecırdıgını umarak
sevgıler gnbderıyorum snaa:)

öykü dedi ki...

İmgecım asıl ben tsk ederım:)

paylastıgın ıcın
sevgılerımle

aysun dedi ki...

Öykü merhaba şuan o kadar mutlu oldum ki anlatamam sanırım yasak kalktı sana rahatça yorum yazabiliyorum.Seni çok özlemişim :(((

öykü dedi ki...

aysuncummmm
canımsın

eksıktım tamamlandı simdi

ınan bende cok ozlemıstım
hosgeldın

sevgılerımle

WarhaWk - Cenk dedi ki...

İnsanlar bazı günlerini kendine
ayırmalı.Bu hepimizin ihtiyacı..

23 Nisan Milli Bayramımızı da
kutlarım.

Sevgiler , Cenk

öykü dedi ki...

Teşekkurler Cenk
Hepımızın bayramı kutlu olsun

sevgılerımle

Nidaersin dedi ki...

Bende bugün çay içmek yerine, Beyaz gömleğimi giyip. Agip'in kafetaryasında coppucino içeceğim.

öykü dedi ki...

Afıyet seker olsun Nıdacım

Ful yaprakları dedi ki...

çok güzel dile getirmişsin canım.

öykü dedi ki...

Ful cok optum tatlı yanaklarından