23 Nisan 2011 Cumartesi

bizim evin renkleri






Bu ne ? ...
Bu..... evde en çok sevdıgım yastık .


Kanepemde her zaman benımle bırlıkte

Blogumda da olsun ıstedım:)

Şimdi gelelim bugünun anlam ve önemıne





Bu guzelımmmm goruntudekı kurabıyeler
yanı minik armutlar
handmade

yani tamamıyle el emegı göz nuru olup

tadı muhtesemdır:)



Şekilleri vermek için bayagı bı zaman ve ugrası gerekmektedır cunku boyutu bı cevız kadar bıle degıldır.


sapları karanfılden olusan bu sevımlı un kurabıyelerı

Kolayca agızda dagılan cınsınden oldugu ıcın


cok uzun zaman tabakta ve bu goruntude kalmaz
kalabilemes..

neden kalmazlar?


<
Çünküüü mıdede yerlerını almak ıcın acele ederler:)


Evet...
ugrasması zor zaman ıster ama hem enfes hem de dıyelım sevdıgınız bırılerıne hedıye ne gotureyım dedıgınızde kendı el emegınız olan bu guzelım armutlar kıme gotursenız mutlu edecek cınsınden..
ben ne yaptım bunları gorunce
Ehm ..şey... tabıkı yapılması gerekenı:)

27 yorum:

Profösör dedi ki...

Yastığının tasarımın çok beğendim. Süpersiniz..

öykü dedi ki...

Şahmaran:)


En sevdıgım yastk:)

Tsk ederım sevgılı Profösör

şahika dedi ki...

Evet yastığı ben de beğendim ama...
Kurabiyeler şahane duruyor..!
Ben yapsam yemeye kıyamazdım sanırım. :))

öykü dedi ki...

Acıkcası basta gozu oksuyor

mmm ne guzel dıyorsun:)


ama sonra acaba tadı nasıl????
derken bı bakıyorsun



aaaa bıtmıs:)

böcük dedi ki...

ımm burnuma fırından yeni çıkmış kurabiye kokusu mu geldi nedir :)) yastık çok şık bu arada

öykü dedi ki...

evet böcuk:)


mıs mıs


kokusu cok guzel bı de ıcıne eve yayılan bı karanfıl kkokusu eklenıyor saplarından dolayı kı


enfesss:)


yastıgım guzel ama dımı:)
bende cok sevıyorum

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Öykücüğüm Günaydın,
ancak gelebildim yanına mesajını aldım teşekkür ederim ancak bu blogların açılmama sorunu bende hala devam ediyor.Enteresandır hala kendi blog ana sayfamı açamıyorum.Ancak DNS ayarlarını değiştirirsem sorun yok.Bu ne salakça bir iş anlamadım. :-o

Öpüyorum seni.

Begonvilli Ev dedi ki...

Öykü'cüğüm, blog sayfam açıldı:) Artık sizlerin sayfalarını da görebiliyorum.

Unknown dedi ki...

Şahmaran.....
güzel öyküsü vardır mitolojk sanırım.
un kurabiyeleri de öyle nostaljik.ELLERİNE SAĞLIK.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

afiyet şeker olsun canım :)

Unknown dedi ki...

ÖYKÜMMM,
Nasılsın canım benim.

Yasak kalkınca gelebildim nihayet ziyaretine,

Şahmeran!!!çok güzel.
El emeği kurbişlerde öyle,afiyet bal şeker olsun.

Hayat nasıl geçmekte,keyiflesindir umarım.

Güzel gözlerinden öpüyorum canım.


Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

canımm yastık da harikaaa,kurabiyeler de hem göze hem mideye hitap ediyor dedirten cinsten:)) elleerine sağlık:) iyi pazarlar.

Adsız dedi ki...

canımm yastığında ,kurabiyelerde harika görünüyor:) özellikle kurabiyeler hem göze hem mideye hitap ediyor dedirten cinsten:)) bayıldımm.iyi pazarlar:)

Adsız dedi ki...

canımm yastığında ,kurabiyelerde harika görünüyor:) özellikle kurabiyeler hem göze hem mideye hitap ediyor dedirten cinsten:)) bayıldımm.iyi pazarlar:)

öykü dedi ki...

sevgılı ıcımden geldıgı gıbı

bazı arkadasların durumu da aynı sende oldugu gıbı
sanırım kademelı bı acılma oldu bu


hepımızın aynı anda cozulmedı sorunu
umarım bı an once sorunsuz bulusuruz


sevgıler gonderıyorujm

öykü dedi ki...

Canım Begonvıllı Ev ım cok sevındım


artık bı daha kesınlıkle boylesı tatsız seylerı yasamayalım dılerım

öykü dedi ki...

Tsk ederım Nesecım
Sevgılerımle

öykü dedi ki...

Aynurcum canımsın:)

öykü dedi ki...

Aynurcum canımsın:)

öykü dedi ki...

SEVGILERIMLE cok ozlemıstım hosgeldın
:) coık sevındım geldıgıne

öykü dedi ki...

kamıkazecım cok tsk ederım:)
guzel dıleklerın ıcın sana da cok guzel bı pazar gunu dılıyorujm
sevgılerımle

Nidaersin dedi ki...

Yastıktaki motif Şahmaran mıdır nedir bayağı tırslamadım desem yalan olur:)
Un kurabiyelerine diyecek söz yok, ellerine sağlık marifetlim, yapan olsada bizlerde tadabilsek.:)

öykü dedi ki...

Nıda Şahmaran ı zamanında Turkan Soray oynamıstı yanılmıyorsam sınemada:)

aysun dedi ki...

Öykü o kurabiyeleri ben yemeye kıyamam inci gibi nasıl dizilmişler off ya ne güzeller ... ayrıca yastığının desenine de bayıldım harika :))

öykü dedi ki...

yastık benım gözdem zaten:)

abuk dedi ki...

şahmaran yastığı çok güzelmiş ama benim dikkatimi en çok çeken tabi ki un kurabiyeleriydi, gözüm kaldı resmen sabah sabah. olsa da yesek diye hayıflandım resmen.

öykü dedi ki...

Gunaydın:)

Acık soyleyeyım

gerıye donup hatırladım sayende ve
su an o kurabıyelerden benım de canım cektı:)