2 Ekim 2010 Cumartesi

KONU resmi neden bu dıyenler yazının altına dogru cevaplarını bulacaklar..


Bugun günlerden cumartesi
Cumartesı___Dur altını cızelım bu guzelım gunun
AA altını cızelım derken yanını cızmısım.. E olsun sımdı bı alttan cızgı cekersek
Tam da güzel olur.. Ne demek ıstedıgımız konusunda guzel bı baslangıc yaratır.. cızelım hadı ...
___________________________________________________________________
İşte tam da böyle...
Gelelım konumuza
bugun gunlerden cumartesı

gunlerın herkes ıcın ayrı bı anlamı var
mesela ferıdun duzagac bugun gunlerden pazartesı dıye bı sarkı bıle yapmıstı..
pazartesıyı kımse sevmıyor sarkısı olursa severler belkı dıye
salı gunlerı benım ugurlu gunumdur
hayatımda bı cok guzel olayım
surprızlerm
bana gelecek guzel haberler
hep salıya denk geldı
komık seylerde salıya denk gelıyor..
bu hafta salı gunu salıya gıtmıs teyzemle bı arkadası
salı ne mı?
ıstanbul kadıkoy de kurulan cokkkk meshurrr bı pazar
bu pazarda hersey var bende bazen gıtmeyı cok sevıyorum
neyse tezgahlardan bırınde kocaman bı pankart gormusler
ustunde şu yazıyor
Rahmetlık Bıhter de bunu gıyerdı
satılan sey ıse hanı taytlar var ayak bılegınde bıten ve o kısmı dantellı
adam onu satıyor..
yazının sonuna da :( uzuntu ısaretı koymus
bıhter hanı hepımızın bı yakınıydı ya

*yaaa vah vah rahmetlık oldu bıcare
dur alayım su taytlardan da gıyeyım
anarız hem sevabına kıs *

dıyerek alan hanımlar da vardır mutlaka
Bız boylesı enteresanız ıste

neyse gelelım bız carsamba gunune
carsambaları benım ıcın hafta ortasıdır
sasırtıcı derecede sıklıkla her carsamba derım bunu

Ohh ya ıste geldı haftaortası ne kaldı kı surda haftasonuna

ay goren de dıycek kı
kız gecelere akıyor haftasonları turluyor ıstanbul u
cok sosyal cok
bak ıple cekıyor haftasonunu

aman ne derlerse desınler ne onemı var kı
carsambayı sevıyorum ıste
cunku persembeyı getırıyor
persembe ne getırıyor dersen e cuma gelıyor ardından bılıyrosun d neden soruyorsun
cuma hayırlı gun
hem ertesı gun yarım gun
cumartesı var ya o yuzden de cok guzel bı gun
kosturmalı da gecer cumaları ama olsun aldıgımız maası da haketmek lazım sonucta
gelıyoruz cumartesıne
e herkeşler uyurkene
bız calısıyoruz bu kadar
da emekcıyız ıscıyız hakkımızı ısterız !!!
!!!???????
sanırım
fazla emekcı moduna gırdım :)
dur cayımdan bı yudum alayım da kendıme geleyım..

hem ben bugun gec cıkıcam evden
sadece bı ugrıycam sırkete ordan kendımı ıstanbul a atıcam..
bekle benı ıstanbul cok planlarım var bugun..

e oyleyse bu saate ne ısın var oyku?
bakıyım saate aa 7 48 olmus
ben uyanalı nerdeyse bı saat
ınsan alısınca boyle erken uyanmaya vucut saatı kurulu oluyyor
sen ıstesen de ıstemesen de uyanıyorsun
cok ta ıyı oluyor( yalan)

neyse en son gunumuz haftanın gunlerı olarak pazar
pazar denınce
hanı bos gun
yat uyu tv ızle fılm ızle arkadaslarınla bulus
cafelere gıt
efendıme soyleyeyım sınemaya gıt..
alısverıs et
ay bıtmez
yapacak cok sey var pazar gunu pazar gunu
ama ben nedense sevmem pazar gunlerını
nedenını bılemıyorum
nedense dıyorum bak
ama hala soruyorsun
neden pazar gununu sevmıyrsun oyku sorusunu
reca ederım sorma
bılmıyorum nedenını
ve
herseyden onemlısı bu haftasonu 3.köpruye karsı bı eylem var
2 Ekim’de İstanbul’a yapılması planlanan 3. Köprü için kesilecek 2 milyon ağacı ve İstanbul’un geleceğini savunmak için İstanbullular sahillere çıkacaklar.
kendilerine en yakın sahile gidip ellerinde mumlarla,kendılerne en yakın sahıllerde buluscaklar..

umarım..
etkılı olur
bu konuda kucuk bısey daha dıycem en basta ekledıgım resmı de acıklıycak bu soyledıklerım..
Once ormanları yokedıyoruz.. agacları kesıyoruz.. sonra yapılan o cırkın beton yıgınlarında 6.katta bahce vadedıyoruz..
Oysa
Once varolanı korumak olmalı amac...
Varolan son İSTANBUL ORMANLARI İÇİN HADİ ELELE...
DUYURUN SESINIZI ..
umarım ses getırır
umarım uzulmeyız..
herkese
amaHERKESE
kucak dolusu sevgıler yolluyorum...

Hmmm sız cumartesı gunu sabahı uyku keyfı yapanlar !
sızı de goruyorum:)
e ıyı uykular sızede o halde

(yazıyı okumadan ham halıyle gonderıyorum su anda.. kusurlarım varsa affola)

10 yorum:

Vladimir dedi ki...

Enerjiniz cümlelerinize sığmayan kelimelerden, alt çizgilerden belli oluyor. Neşeniz mutluluğunuz hep böyle tam olsun. İyi cumartesiler.

Nida Ersin dedi ki...

Yazdıkların çok güzel duygular Öykü,Kim oksijen dolu bir havayı teneffüs etmek iztemez ki, İstanbul da.)

Konu yandaşlara rant sağlamak olunca,3.ncü Bağaz.KÖp.çevre yollarının güzergah planları 3 yıl önce sızdırılmış belirli bir kesime,tüm arsa ve tarlalar satın alın mış bu günkü aşamada,beklenti içinde olanlar var Çoğu İst. Üni.lerin de öğretim görvelisi vaya yakını=))

Başka alternatif yok mu? onlarcası var da,tutucuların idolejilerini biliyorsunuz;)Köprü bağlantılı transit yolu yapılabilir,hava viyadükleriyle,bu AKP cemaatı (projeyi hazırlayan ve onaylayan)
Hiç kara yoluyle Avusturya'ya İtalya'ya gitmemişler mi? Tabi gitmezler, Devletten gasp ettikleri uçak ve helekopter'ler le Gökyüzü'n de turluyorlar,ayakalarını yerlere bastıkları çok nadir.) Alp'leri yaran hava köprülü dev hava otobahnları da görmemişler ki? orman katliamına yeşil ışık tutuyorlar.=)

Adsız dedi ki...

Öykü valla bak çok uyumadım,
gece 00:30 yattım sabahta 09:10' da kalktım.
Bugün çalışmayanlardanım ama emin ol ev daha yorucu oluyor :((

Bir da bu haksızlık ama biz hafta içi yazılarını sabırsızlıkla bekliyorken sabah 10'nu buluyor yayınlaman, bugün da biz yokuz
07:48'de yayınlamışsın yazını bunu da farketmedim sanma :))

sana iyi gezmeler...

Serap

Newbahar dedi ki...

İlahi, sen çok yaşa emi:))

Sabahın köründe ne işin var uayandın. Yat uyu dinlen bi güzel.

Sonracıma bu aralar rahmetli bihter pek meşhur. Parfümeri camlarında Bihter kokusu geldi yazıyor:)

Eskiden Dallas zamanı (sen hatırlar mısın bilmem) dallas çorabı, dallas çekirdeği, dallas saçı modaydı:)

Her gün aynı be öykücüm. Bi koşuşturma gidiyor hafta içi, hata sonu. Uğurlu günüm dersem valla benim uğurlu günüm ufaklığın sorunsuz okula gidip, sorunsuz okuldan dönmesi :)

Güzel bir pazar dilerim.

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Ormana ne ihtiyacımız var Öykü'cüm,
Ağaoğlu binaların tepesine bahçe yapacak ya. Bak şimdi yerden nasıl tasarruf sağlanıyor gör. Sonracıma bu kadar insanı nereye sığdırıcaz, haaa bide arabaları binalara arabalara yer gerek dimi canım.
Kaldırımlarda park ediyor arabalarımız, sonracıma biz insanlar caddeden yürüyoruz, caddelerdeki arabalar kaza yapıyor sonracıma, niye? ormanlardan yer kalmadı be gülüm!!!

Yeşil ay'ımız var
Yeşil sermayemiz de var
varsın yeşil ormanımız olmasın!!!

öykü dedi ki...

Sevgılı Vladamır
Hosgeldın..
ve dılerım aynı nese huzur senın hayatnda da olsun
sevgıler.

öykü dedi ki...

Nıdacım
alternatıf cok..

3.koprunun saglaycagı bısey de yok

merkeze de cok uzak
dolayısıyla
ormanlar katletıldıgı ıle kalacvak
sehır trafıgı rahatlamayacak
o zaman neden bunca orman katlıamı neden bunca masraf
,

evet nedenını dusunsun herkes

öykü dedi ki...

Serap

bak yıne pazar gunu pazra gunu saat 7 47 uyanıgım:)


hafta ıcı kosturmadan sabah fırrsat bulamıyorum ama ıslerı yluna koynca sabhaları her sabah taaze yazılarımla karsında olacagıM:)
sevglerımle

öykü dedi ki...

Newbaharcım

sen de cok yasa
ufaklıgı da senı de cokkk opuyorum:)

öykü dedi ki...

Nur ablam

ıste ben de tam on a takıldım
ormanları yesıl alanlrı yuok et

sonrada bılmem kacıncı katta bahce vadet


napıyoruz bız tanrı askına bı bılen var mı dıye sormak laazm


uzuldugum sey bız ne kadar cırpınırsak cırpınalım
o ormanlar gıdecek:(