25 Ekim 2010 Pazartesi

baloncuk


Ama noluyo böyle
dinlenmek diye bi şey yok mudur*
öyle cok yoruldum ki
ayaklarıma kara sular indi
( kara su ne bılmıyorum
eskıler böyle dıyormus ay cok yoruldum kara sular ındı dıye
ben sadece fecı yoruldum hıc durmadan kostrdum sabahtan berı kara su olmasa da kucuk parmagımda bı acı var buyuk ıhtımal su topladı nurtopu gıbı bı mınık baloncukum var)
bı pazartesı gunu de boyle yorgun boyle bıtkın boyle baloncuklu bitti
evıme gıtmek ıstıyorum dınlenmek ıstıyorum

10 yorum:

Sakar Serçe dedi ki...

:)Bende

öykü dedi ki...

yazık bıze:)

Unknown dedi ki...

Hiç değilse bir işin var öykü.Bir de böyle düşün canım.Sevgiler...

öykü dedi ki...

haklısın nesecım

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun Öykü, umarım şimdi daha iyisindir..

öykü dedi ki...

eh ıste
bayagı bı yorgunum sanırım veragocum..

Adsız dedi ki...

hep o resimdeki ayakkabıdan:))

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Ben bütün gün evdeyim ama yine dinlenemiyorum, bi gariplik var bı işte:))

öykü dedi ki...

syrakusacım guzel ama dımı:)

öykü dedi ki...

Nur ablam

o ruh yorgunlugu ki..
o daha zor
dınlenmekle de gecmıyor