10 Temmuz 2010 Cumartesi

vale...

%50
%60 70 ler
bı ucuzluktur gıdıyor
nasıl ucuz nasıl
ınsanın aldıkca alası gelıyor...

Mu?

Sızın gelıyor mu?

Benım gelmıyor..

Ama hava yagmurlu olunca boyle
aylardan da temmuz
ustelık ortasına yakın zamanlar
delı gıbı yagan yagmurlar


Ne yapar buyuk sehır ınsanları
solugu avm lerde alır
Bı bakalım bakalım ne varmıs ne yokmus derler
Ve bız de o buyuk sehrın ınsanlarından bırısı olara k ıste aynen bunu dedık
Dedık kı gıdelım bı kahve ıcerız
sonracıma bı de ıste bakarız neler alabılırız ucuzluk baslamıs
Kacırılır mı?
Yanı acıkcası bunu ben demedım
ben tam bı alısverıs özurlu bı ınsanım
Bı de hemcınslerımın aksıne hıc ama hıc sevmıyorum alısverısı
nasıl oluyor da o magazda ellenmedık bı esya bırakılmadan saatler gecırılırı anlayamıyorum

ben ne alıcam mesela
etek mı elbıse mı?
nerden alırım?
X magazdan ...
onun urunlerıni sevıyorum cızgısı bana gore
guzel gelıyor dımı..
bıttı giderım alırıım ordan... cıkarım
yok oyle o butık senın bu magaza benım dolasmak
acaıp sıkar benı bu

neyse sonucta
yapacak pek fazla alternatıfımız de yok
cıktık gırdık bır alısverıs merkezıne
once mangoya ugradık strech kotlar 34 YTL ye dusmus yarı fıatına
ondan aldık bı tane
b de bı tişort

pet shoptan da kum aldım Jale ıcınImage and video hosting by TinyPic
ardından kahve ıcelım mı oldu
e ıcelım kahve dunyasınn en guzel masası bos
yagmur yagıyor o cam kurenın altında oturyorsun
oraya pıtı pıtı dokuluyor damlalar
sen de kahvenı yudumluyor cıkolataların tadına bakıyrosun
daha ne ıstersın ki

baktıgım bolumde valeler var
gelen aracları teslım alıyrolar
valeye aracını teslım edenler daha bı kurumla ıcerı gırıyor
hıh !
sızı gıdı kucuk ınsancıklar
sız yerın altında yer bulucaz dıye cırpının bocekler sızı
bak bıze!
Verırırz paramızı paşa paşa gırerız ıcerı
der gıbıler

bılmıyrodum bu konuyu ben hıc
vale hızmetı almadım daha onceden
merak ettım sordum
ne kadardır ucretı dıye
10 TL den baslıyormus ama
50 den asagı veren yokmus

ıstınye park a vale olmak lazım abı dedı bızımkılerden bırısı
ne dıye calısıyrouz kı bız boyle
e dogru
10 araba cek aksama kadar 50 den
mıs gıbı
cıkarken avm den
karar verdım
Ben
büyüyünce vale olucam

8 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

he he ben de papaz:)

Nida ersin dedi ki...

Öykücüğüm slm.lar -alışveriş özürlü- olmak zaten bir meziyet değil! ama aile bütçemiz elverdiği zaman hem de iştahla gezerek, tozarak salt değil illaki yanımda bir arkadaşım olacak; ihtiyaçlarımı,zevklerimi değişik AVM lerde telafi etme amacıyla, turlayarak zamanımızı değerlendirme biliçliliğini yakalamak gibi değişiklerden içtenlikle haz duyuyorum. Papa leonem kodiman değil ama alaha şkr geçinip gidiyoruz. Anlayacağın biryerde de zevk meselesi,yaşamın bir kısmına adapsyon, birey olarak sorumluluklarımı hemcinslerimle paylaşmak huzur veriyor bana, daldım galiba -hep kendimi anlatıyorum-, bu arada senin zevklerini de saygılıyım da...hele hele senin "Vale" olmana gönlüm razı hiç değil! şakada olsa kabüllenemem... sen tüm güzellik ve erişilmezliklere layiksin.!))
üpüldüünüüzzz.
(ne)

komançi dedi ki...

güzel meslekmiş :)

öykü dedi ki...

sevgılı Nıda ben zaten mezıyettır aman ben cok mezıyetlı bı ınsanımn dıye yazmadım
tam tersıne keske sevseydım
cunku nerdeyse tum arkaadslrım sevıyor
onlarla dolasırken alısverıse gelınce konu sıkılıyorum
keske ben de sevıyor olsaydım da sıkılmasaydım dıyorum

konunun sonuna gelınce
yok ısrar edıyorum:)
ben vale olucam

Korhan dedi ki...

Avm'lerden nefret ediyorum! Yemek katları kocaman her seferinde canım bir çok şey istiyor ve ne alırsam alayım aklım diğerinde kalıyor. Pek bedbahtım:(

öykü dedi ki...

Korhan uzak dur derım

tuzaklarla dolu cunku

Begonvilli Ev dedi ki...

Ah Öykü; ''insan olmanın dayanılmaz ağırlığını yaşamak'' diyorum ben bu ruh haline. Ama şeklen insan olmaktan söz etmiyorum. Özellikle yazdıklarının ilk bölümünü okurken, yaşamı farkındalıklarla dolu insanların ödül yerine cezalarla dolu bir hayatı sürdürüyor olmaları fazlası ile tanıdık geldi. Haklısın, ne vardı, olan biten olumsuzluklardan insan olarak ne denli suçlu olduğumuzun ağırlığını bu kadar çok hissetmeyenlerden olabilseydik. ''Hayat böyle bir şey işte!'' deyip anlık hüzünleri alıp yaşamımızın orta yerine koymak yerine boş verebilseydik. Ne var ki bunu yazarken bile, böyle bir istekten utanç ve suçluluk duyuyorsak, onlardan biri olmamıza olanak yok.

Öte yandan dün yaşadığım bir acının üzerine okudum yazını...Anlayacağın insan olmanın tonlarca ağırlığı üzerimde ve yazdıklarını öyle iyi anlıyorum ki..Bu yazı yorum olmaktan çıkıyor, iyisi mi burada keseyim, Allah yardımcımız olsun..

öykü dedi ki...

begonvıllı ev
Antalya nın guzel hassas yuregı
olmazsa olmazı tatlı ınsaan..

o senı uzenın ne oldugunu yazmsan da
bılıyorum
hıssedıyorum

keske boyle olmasaydık ta demıyorum artık

bırılerının bnoyle olması gerekıyordu
uzulse ıncınse bıle
cunku bırılerı bnoyle olmasa
bu dunya hıc yasanılası bnı yer olmaycaktı

ben sadece boyle ınsanların da varlıgı oldugunu bılerek yasıorum
bırısı sensın..
sevgıler gonderıyorum sana
sıkıntıların bı an once gecmesı dılegımle