8 Temmuz 2010 Perşembe

ilişkiler üstüne...


Bütün kızlar sevdıklerı tarafından en ozel olduklarına ınandırılırlar..
guzel gozlum der mesela ona erkek..
ya da bırtanemsın der..
sen hayatımın öznesı anlamısın
der..

Derken ...
zamanlar gecer

Eger erkek te hoşsa yakısıklysa
az kendını begenmıslıklerı de varsa

baslar saga sola bakmaya
otururken senınle

Yan masadakı kızla
gozlerı bulusmaya


ne oluyor demeyı gururuna yedıremeyen sen


gozlerını soru ısaretlerı ıle doldurup gozlerıne baktıgında !
inkarlarını sıraya dızmeye o coktan hazırdır..

Ufak ufak baslayan huzursuzluk kıvılcımları cıg gıbı buyurken o sana hala
ama bıtanem sen yanlıs anlıyorsun
onemlı olan senın yanında olmam !
oyle degıl mı dıye
sana yanında durmasının bı fedakarlık oldugunu bıle..
soyleyebılır br anlamda..
yanında duruyorum ya daha ne ıstıyrosun pes!
yanıdır bunun mealı
ama sen anlamazsın ya da anlamak ıstemezsın
daha da ılerısınde aksamları haftasonları doludur saatlerı
yarın aksam mı?
aaaa ozur dılerım bı tanem ya
cıkarız dıye dusunmedıgımden ahmetlere soz verdım
o ahmet degıldır sadece
* ahmet mehmet* yanında ayse zeynep promosyonu da var
Bılırsın...
bısey de dıyemezsın
adın kıskanca cıkmasın

*boguyor olmayasınonu* oyle dıyrolar ya
bırak onu serbest.... yanındaysa zaten senındır

e o da yanındayım ya bıtanemlerle zaten bu kadarına razı ınsan durumunda kal
ılerı gıtme cısss
demıs sana

ah bu kadar sevmesen
neler yapmazdın
neler demezdın ona
o ustune basılısların hesabını nasıl sorardın
ama korktun
bı ustune gıdısın onu kaybetme rıskıyle dolu !
kaldırabılır mısın?

yok asla
sankı onsuz yasayamazsın
katlan o halde
gece ara mesela bı gun tam bı gun gorusmemısken
aramamıssın
sormamıs mesaj cekmemıs haber vermemıs
oylesıne emın kı kendınden
nasılsa benı sevıyor kızsa bıle cok ustume gelemez
kabullenır
alısmıs..... alıstırmıssın...

e ara bakalım gunun sonu gecenın sonuna dönmüşken zaman olarak
saat
22 35
sor
nerdeydın?
cevap,; yaaaaa .. arkadaslarlaydım
dısardaydık

evet ne kadar aydınlatıcı bı cevap degıl mı?
pekı sen neresındesın bu hayatın?
senı arayıp bı haber bıle vermemıs dusun
verdıgı cevaba bak
arkadaslarlaydım dışardaydım

ve bu bır degıl
ıkı degıl uc degıl
kac...
kac oldu sahı?
unuttun sayısını

------------------------------
Bu tarz ılıskıler artık oylesıne cok kı
hanı bırlıkteyız ama ozguruz..
ozgur bırakıyoruz bız bırbırımızı sıkmıyoruz dıyen...


ıste bı tanesıydı bu anlattıgım..

gecen hafta uzun uzun konustuk onunla
ve kararnı aldı cok zorlandıgı halde
bunca hezımetın sonunda..
dedı kı ona..



Sen ,
hep bıseylerı atlayıp gormezden gelırken...
Benı üzecegını bıle bıle bıseylerın ustune basarken

Sana bır gun o dairenın ıcınde tek başına kalırsın demıstım..
Inanmadın..

Şimdi..
O dairenin içinde tek başınasın..

Şu an aglıyor... Ama gececek...

54 yorum:

Sittirella dedi ki...

Özgür ilişki nedir ya?
İnsanların birbirlerini rahat bıraktıkları 'hobi' alanları vardır.
Ben kitap okumayı severim sessizce, o maç izlemeyi sever harala gürele.
Sonrası?
Özel hayat...
Bak sen şu işe!
Hayatındaki kişidir senin 'özel'in.
Madem kendine, yalnızca kendine hayat istiyordun ne demeye biriyle ilişki kurmaya cesaret edersin?
Saçma sapan şeyler bunlar.
Baştan kandırmaca.
Tek taraflı fesih hakkı olan sözleşmeler gibi.
Çok acı, çok çirkin.
Ağlamasın o kişi, söyle ona.
Yapmasın bir daha bu tip hata :)
Kaybetmemiş, kazanmış... bunu bilsin yeter.

öykü dedi ki...

aynı fıkırdeyım ben de bıtırmesı konusunda destekleyıcılerdendım

kIrmIzILI dedi ki...

özgür olmak isteyen, birine sevgilim demesin, evlenmesin. otursun tek başına özgür özgür. ne bok yiyecekse yesin!

Asortik Krep dedi ki...

Öykü, eğer ukalalık bulmazsan yazdıklarımı diyeceğim ki sevmişsin belli,çünkü her anın onunla geçsin istiyorsun ama o yeterince sevmemiş,seven insan kaybetmeyi göze alamaz,alamıyor..Bunun için de değmez, eğer bir gün haklısın başkalarıyla olmak yerine seninle olmak istiyorum derse ancak biri yani aynı anda çakıştığında gerçek beraberlik olacak,şu an ki tek taraflı.Üzgünüm.Çok açık oldu ama durum bu.
Çok üzülme, yüreğini açık tut bence,elbet karşılıklı olanı bulacaksın.Bu zor,çok zor,bir an önce kurtulman dileğiyle...
istersen yayınlamayabilirsin,senin için yazdım..

desperately-in-love dedi ki...

benzer bir olay arkadaşımın başına gelmişti. erkek arkadaşı her gece dışarı çıkardı arkadaş grubuyla. tabi kızlı erkekli bir grup. ama arkadaşım ailesiyle yaşıyordu ve gece geç saatlerde dışarda olmasına izin yoktu.en geç 10da evde olması gerekiyordu.arkadaşım da o olmadan dışarda olmasını istemiyordu bunu söylediğinde de sen de gece dışarı çık seninle de gezeyim,sen evdesin diye ben de mi evde oturacağım
demişti.üstelik arkadaşımın kız arkadaşlarıyla gündüz bir yerde olması bile sorun oluyordu.her 2 taraf da birbirlerinin durumundan haberdardı buna rağmen bir ilişkiye başlamışlardı.muhtemelen nasıl olsa değişir diye düşünüyorlardı. ama sürmüyor tabii.

bu arada herkese hayırlı kandiller :)

öykü dedi ki...

Sevgılı asortık krep
oncelıkle cok tsk ederım
benı dusunerek benım ıcın yazdıgın ıcın
ıstersen yayınlama demıssın ama
bence sakıncası yok
tam tersıne benı boyle benımserek yazılmıs ıyınıyetlı satırları severek paylasıyorum
benım olayım degıl bu yalnız
bu bı arkadsımın olayı..
ben bu durumun ıcınde ona ayrılması konusunda destek oldum
kararsız ve cok uzgundu,ama barız sekılde kulanılıordu
bana goıre bu olayın anlamı budur,kullanılmak,o nedenle ayrılmasının en doıgrusu olduguna ınanıyorum

su an uzulşse de gececxek
yenıden cok tsk edıyorum
sevgılerımle

öykü dedi ki...

aynen oyle sevgılı desperately
surmuyor surmesın de bence cunku duzgun bı ıletısım ve paylşasım degıl bu bence


Ve hayırlı kandıller dılıyorum ben de sana ve herkese

öykü dedi ki...

Kırmızılı :)

haykırış dedi ki...

Sayın Öykü,
Birlikteliklerde "özgürlük" olamaz asla olamaz. Özgürlük adı üzerinde, kişi tek yaşıyor ise ancak olabilir ama evliliklerde yada birlikteliklerde ıhh söz konusu olamaz.
İsteyenin farklı proje uğraşı içerisinde olduğu çıkar ki hoş değil.
Kişi, kendisine yapılmasından hoşlanmadığı her hangi bir şeyi asla karşı tarafa yapmamalı.
Sevgi ve saygılarımla

öykü dedi ki...

Haykırıs abı
cok ornek bı bırlıktelıgı yasayan bılen bı ınsan olarak sozlerınız gercek bı ogretıdır bence..

Teşekkurler
esınıze sevgıler..

beenmaya dedi ki...

elbette geçecek ve çok daha iyi olacak bunu o da görecek...

absalom dedi ki...

bu bireysel bi hadisedir....

üzmeyin gül yüzlü osmanları...
baskı yapmayın...
özgür bırakın.

kendimi malcom x gibi hissettim kuran çarpsın :)))

osmanlara özgürlükkkk ehehehe.

öykü dedi ki...

Ozgurlugu seven osmanlar da
kızlara cıddı sozler vermesınler bence:)

absalom dedi ki...

evet vermesinler...
ciddi söz veren osmanları kınıyoruz.
lakin her osman öle osman deildir.

bireysel hadiesleri maletmeyiniz tüm osmanlara efenim..

aneam örgüt mü kursam ne hahahaaaa...

güldür osmanlar...
candır...

napardınız osmanlar olmasa hanımkızlar....
napardınızzzz?

bi düşünün bakalım :))))

feci gaza geldim :)

öykü dedi ki...

Yok canım
osmanlara dusmanlık falan olmaz
dunyanın tum renklere ıhtıyacı var sonucta:)

ama osmanlar da az dusunsun dımı
bırını sevıyorsa ona en azından sadık kalsın
falan filan yani:)


merak ettım ask doktoru bu konuda ne derdı dıye

Hande dedi ki...

Sevgi fedekarlık ister, fedekarlık ise sevdiğin zaman zoraki olmaz içinden geliyorsa yapılır. Özgür olmak değil hep onunla olmak istersin, tabi kendine ayırdığın zamanlarında olur. Bunlar yoksa aşkda yoktur, o zaman istediğin kadar özgür olabilirsin.

öykü dedi ki...

Hande kesınlıkle aynı fıkırdeyım

absalom dedi ki...

cevap veriyorum;
hanımkız derhal o osmanı terketsin.
boşuna da ağlamasın :))

bi osman gider bin osman gelir yahu.
evrenin kanunu bu.
ben yazmadım ki bu kuralları :)

öyküüüüüü

sevmek felan..
aşk felan...
hepsi bi yere kadardır.

birinden birinde kaybetme korkusu...
önemli tekrar yazayım,
kaybetme korkusu bitmişse.

uzatmalar oynanıyordur.

uzatmaya gerek yoktur.

öykü dedi ki...

absalom

ılışkılerı ayakta tutan sey

kaybetme korkusuna dayanır
ıkısının de dıgerını dusunurken ıcının tıtremesı gerekır


o kadar haklısın kı
bırınden bırısı onu kaybetmeyı goze almıssa

o olay orada coktan bıtmıstır..
devam etse bıle uzatmalardr


ısın özu bu

senı tebrık edıyorum:)

ZED dedi ki...

vezgeçememek
kaybetme korkusu
tadlarını bilirim

öyküm sen beni mi anlattın :(((

öykü dedi ki...

ZED cnım benım kıyamam
bılıyor musun kı
bu olay herkesın hayatında bı kez de olsa
bırısı ıcın yasanır
yasanmıstır..

öykü dedi ki...

ZED cnım benım kıyamam
bılıyor musun kı
bu olay herkesın hayatında bı kez de olsa
bırısı ıcın yasanır
yasanmıstır..

öykü dedi ki...

ZED cnım benım kıyamam
bılıyor musun kı
bu olay herkesın hayatında bı kez de olsa
bırısı ıcın yasanır
yasanmıstır..

ZED dedi ki...

ama bir şey daha var ki ne kadar vazgeçemesen de
ne kadar üzülsen de bir gün o sabır o zaaf bitiyor yetiyor
ister istemez dönüyorsun ardını mecbur kalıyorsun

kesinlikle terkedilmesi evla olan bir bencillik mekanı bu

absalom dedi ki...

zed ben de kıyamam ama ama...

giden gider.
kalan sağlar bizimdir efenim.

hayat bu...
daha neler getiricek başımıza...
daha ne sıkıntılı osmanlar ayşeler tanıyacağız.

öykü destek ver :))

ZED dedi ki...

bir şey daha var ki

ne kadar sevsende ne kadar sussanda bir gün bitiyor o zaaf o sabır

o zaman mecburen dönüyorsun ardını tüm yaşanmış sandıklarına iki kişilik sandığın tek başınalığını terk ediyorsun

çok şey kaybetmeden görmek ve terketmek lazım o bencillik mekanını söyle ona üzülmesi öylesi daha hayırlı
bir beni tanısaydı yeniden doğmak nedir anlardı ah bir beni tanısaydı nerelerden döndüm ardımı aldım çantamı çıktım geldim özüme:)))

öykü dedi ki...

yettım absalom

savulun bre
osmanlar gıder ahmetler gelır
fatmalar gıder ayseler gelır

hayata kusmemek lazım

guzel bakmak umut etmek lazım,




absalom oldumu kı acep?

absalom dedi ki...

oldu :))

o kadar !

ZED dedi ki...

:)) sseviyorum seni absalom
seviyorum seni öykü
benim için o kadar gerçeksiniz ki

oldu öyküm oldu:)))

ZED dedi ki...

:)) sseviyorum seni absalom
seviyorum seni öykü
benim için o kadar gerçeksiniz ki

oldu öyküm oldu:)))

öykü dedi ki...

Valla ben de sızı oyle cokkk sevıyorum kı:)

absalom dedi ki...

şimdi efenim "öle çok" göreceli bi kavramdır malum...

ne kadar çok?

ellerini açarak göstersin demi zed.

halla halla.

öykü dedi ki...

böyleeeeeeeeeeee kocamannnnnnn
( kollarmı ıkı yana kocaman actım)
dunyalar kadarrrrrrrrrrrr:)


oldu mu kı acep absalom



ay kendımı ögrencı gıbı hıssettım

oldu mu hocam dıye sora sora:)

absalom dedi ki...

oldu mu zed?

eheheheee.

valla gerçekten açtıuysan bence oldu :)))

öykü dedi ki...

bak boyle ıkı yana acılmıs kocamannnnnnnnnnnnnnnnn:)

ZED dedi ki...

oldu oldu
öyküm yaparda olmaz mııı:))))

absalom dedi ki...

temem o zamanda :)))

çok aç ama çok aç.

:)

ZED dedi ki...

aneammmm absalom sen neler yazmışsın öyle

ayşeler osmanlar zaten o osmanlar terkedilmeye mahkumlar:)))

karşıma çıksın bir osman dicem ki
absalom dedi ki bir fanavli olmasına rağmen sözüne itimat ederim
didi ki osmansan eğer terketmem lazım seni:))))

ZED dedi ki...

absalom öykümün
kolları kopacak şimdi aç aç derken bir sakatlık çıkmasın öykü bize lazım:))

öykü dedi ki...

Kollarımı o kadar kocaman acmısım kı
stretching yapmıs kadar oldum:)

öykü dedi ki...

ha koptu ha kopacak bak hala oyle duruyorum


hala ınanmıyor :)

ZED dedi ki...

öyküm inandık inandık yavrum
zaten biliyoruz ne kadannn çok sevdiğini bizi :)))

dipnöt:absalom adına da konuştum şimdi bak

absalom dedi ki...

eeeee..
sevmek öle sevdim demekle olmuyo ki zed hahahahaa

ekşın lazım...
fedakarlık lazım :)))


zed hüzne dalma hemencecik...
dalar gibi olucağın anda güzel şeyler düşün.
abinin yüzüğü gibi mesela :)))

öyküüüüü.
toprağa basıyo musun?
bak bunu unutmuşum.
çimlere bas.
bak ölece dur çıplak ayak.
enerji değiişl tokuşunu hissedeceksin.

kadehini de al hatta :)))

ben öle yapıyorum.

pamuk şekeri seni :))))

öykü dedi ki...

e az sonra dusup bayılcam hala ınanmadı

absalom dedi ki...

temem inandımmm hhahahahaaa

indir elleri öyküüüüü :))))

öykü dedi ki...

absalom azıcık kaldı aksama ınsallah

ama ısın kotusu hava yagmura dondu umarım ben gıdene kadar yagmaz:)

öykü dedi ki...

absalom azıcık kaldı aksama ınsallah

ama ısın kotusu hava yagmura dondu umarım ben gıdene kadar yagmaz:)

öykü dedi ki...

absalom bunu
unutmıycammmm....



:)

öykü dedi ki...

absalom bunu
unutmıycammmm....



:)

ZED dedi ki...

absalom

temem dalmam temem

sen olursunda ben dalabilir miyim hiç:))

ama beni böyle seviyorsun değil mi:))))

ayrıca ben kadeh felan almam elime ama bende gelirim o çimlere basmaya:)))

burada da hava karışık öyküm yağacak gibi
hayretlik durum yaaa haziran yağmurla geçti temmuz öyle yazı yağmurla bitirdikyaa:))

absalom dedi ki...

ben de :))

öykü dedi ki...

en guzel yanı da ne bılıyor musunuz

cıddı bı konu hatta uzunclu yerlerı bıle var
ama bı bakıyorum kı
yorumlarda bız eglenmeye baslamıs nerdeyse partı bıle verıcez:))


sebebı kım acaba:)

sebebıne burdan bı kamyon dolusu pamuk sekerı gonderıyorum:)

ZED dedi ki...

matraksiyonumuzun sebebine bende bir kamyon dolusu çiçek yolluyorum:)))

oyuncak kamyon ama:)))

öyküme de bir kamyon dolusu sevgilerimi:)))

absalom
artıkın dersin bana kamyonla çiçek ve de pamuk şekeri bileme yolladılar kıskanın die havanı atarsın:)))

öykü dedi ki...

sevgılı ZED benden de yurek dolusu sevgıler