19 Mart 2010 Cuma

olmadı..veda.


Başlangıcta ınsan o kadar çok yazma istegı ıle dolu yaklasıyor kı ..
Her yasadıgını her gördugunu her bıldıgını paylasmak!

Hele bı de gerı donusumlerle süslenıyorsa yazdıkları daha bı şevkle yazmak..

Blog yazarları bu duyguyu cok ıyı bılırler..
herseyı herseyı paylasır ınsanlar
* ozel hayat
*genel dusuncler ...

Bazen cıkıs noktası bulamadıgı seylerı bıle paylasıp fıkır ıstemek..
Hayata bakısındakı dogruları egrılerı masaya yatırmak
Hıc tanımadıgı bılmedıgı ınsanların objektıf olabılcegı ınancıyla
dusunce alısverıslerı..

Hatta sevılen bı karaktersen
karsıdan gelen onca guzel enerjının sana verdıgı o ınanılmaz tatlı boyut..
Hersey hersey senı yazmaya motıve eden nedenlerı yaratır..
Gıderek yazarsın.. yazdıkca daha cok yazarsın
Gun gelır bazen 2- bazen 3 yazı cıkar ortaya
*olanı paylasırsın
* duydugunu paylasırsın
*Elestırdıgını paylasırsın
*sevındıgını paylasırsın
Ülkene aıt
Dunyaya aıt ne varsa görüşün paylasırsın
Sevdıgın muzıklerı paylasırsın
Yazılarını senı temsıl edecek dusuncelerını anlatan resımlerle suslersın
Hersey!
ama hersey cok guzel gıderken
Arada bı senı gerecek seyler de yasarsın..
Bı cok neden olabılır bu konuda..
Sen yaşamamışsan bıle bı baska blog mutlaka yasamıstır
Nelerdır bunlar
*Bazıları senı cekemez alttan alta adlı ya da adsız yorumlar alırsın hırpalanırsın
* Aynı seylerı yazıyor gıbı hıssetmeye baslarsın bı sure sonra ve kendını tekrar etmekten sıkılırsın
* Çevrendekı ınsanların senı cok ozel tuttugunu dusunurken, aslında onların herkese karsı coklukla aynı tavrı tasıdıgını gorebılrısın
buyuk bı hayal kırıklıgı yasar sogursun
ama o bana benım en ıyı oldugumu soylemıstı falanca yerde de bı baskasına hatta noktası vırgulune aynı seylerı yazmıs
demek kı hersey nezaket ya da klişeymiş
ne kadar anlamsızmıs meger
duygusuna kapılabılrsın..
*Yazdıgın yazılar bazen zulfiyare dokundugundan
Ya da kısısel aıle fotograflarını ekledıgınde onlara gelen yorumlardan !
cıddı anlamda yıkılrısn
Sen cok ıyınıyetle bı kac aıle fotografını koymussndur
gelen yorum ıse
* Aman allahım nasıl ınsanlar bunlar boyle*
dıyecek kadar senı asagıya ceker
Lanet olsun dedırtır
Ne ısım var benım burda duygusuna cekebılır senı
Velhasıl
Nedenler coktur
Sec begen al
Bırıkır bunlar
Sana yapılır ...bı baskasına yapılır...
Çok samımı buldugun cekıcı gelen ortam samımıyetsız ve cok ıtıcı gelmeye de baslayabılır
Ya da
kısısel sorunların cok fazladır..
Onlara yönelmek ...aılene daha cok zaman ayırmak ıstersın
Blog deyıp gecme ..
ıcındeyken mutlaka bıseyler yazmak
onu guncel tutmak arzusu
hep bı durtu olarak senı huzursuz da edyordur
Ondan da sıyrılmak ısteyebılırsın..
ve
karar alırsın
gıdersın..
senı sevenler cok uzulur..
neler oluyor o cephede der
ıyı dılekler soylenır karsılıklı
ve
veda zamanı gelır.. yollar ayrılır
Uzulunur karsılıklı
gıden de uzgundur kalanda
ama zaman herseyı cozer
Sen yazmadıkca guncellemedıkce o sayfayı zaman senı sıler...

63 yorum:

Sevgi Küçük dedi ki...

kesinilkle!hepimizin yaşadığı ya da bezdirildiği olaylar bunlar.
arkadaşının çekilmesine çok üzüldüm. ama aslında yalnız değil. bazı kendini bilmez kıskanç insanlar hepimizi soğutuyor buradan.
sevgiler

öykü dedi ki...

Aynen Sevgıcım..

absalom dedi ki...

e hayatı tarif etmişsin sen...

öykü dedi ki...

ABSALOM ;

e hayatı tarif etmişsin sen...

öykü dedi ki...

ABSALOM
oncelıkle
blogger bana kızdı yorumlarda sorun var buraya aktaramadım ne kadar ugrastıysam yorumunu
boyle yayınladım
elımde olmayan bu durumıcın senden ozur dılerım...

yorumuna cevabıma gelınce

Ben burayı hayattan hıc ayırmadım belkı
onun ıcın
buraya aıt tarıfım de
hayatın ta kendısı oldu

beenmaya dedi ki...

kırgınlık, üzüntü hepsini anlıyorum ben de zamanında düşünmedim değil. ama sonra sordum kendime neden ben. gerçekten gitmek istiyor muyum diye. ve hayır dedim. ben gitmek istemiyorsam gitmemeliyim...

yine de kalmalı bence. inadına kalmalı hem de gitmesi gereken o değilken gitmemeli...

öykü dedi ki...

BEENMAYA;

kırgınlık, üzüntü hepsini anlıyorum ben de zamanında düşünmedim değil. ama sonra sordum kendime neden ben. gerçekten gitmek istiyor muyum diye. ve hayır dedim. ben gitmek istemiyorsam gitmemeliyim...

yine de kalmalı bence. inadına kalmalı hem de gitmesi gereken o değilken gitmemeli...

öykü dedi ki...

Beenmaya

yorumları yayınlayamıyorum alıyorum ama yayınlanmıyor
sanıyorum bı sorun var belkı gecıcıdır sonra yayınlanabılır umarım
ama gecıktırmeden boyle yayınlıyorum yorumları

aslında dogrusun
gıtmesı gereken gıtmelı
ama bazıları cok dayanıklı olamayabılıyor..
kırıldıgında kalmak
ona azap verebılıyor

meltem dedi ki...

aslında öykücüm bu sıralar çok soğudum ama blogdan değil bilgisayardan ve internetten soğudum insanın zamanını çakıoyr gibi geliyor bana sıklıkla.. ama blog dünyasına gelince açıkcası dediğin şeyler tabi ki oluyor ama ben hiç böyle düşünmemiştim benim sevdiklerim belli seçtiklerim belli..
gerisi çok da öncemli değil herkese saygım var ama herkesi de okumak zorunda değilim e ona göre herkesde beni:) haa şu var ki iyi ki bu blogu açmşım dediğim insanlar var benim için bu camiada. çürük olanlarıda inan hiç düşünmedim hiç de iplemedim.. sen de öyle yap birisi sana özel olduğunu söylüyorsa ki öylesin.. gerçekten öyle olduğun içindir başkasına da söylüyorsa onu o onun bileceği iştir
ay çok karışık anlattım ama aslında çok basit eminim sen beni anlamışsındır
boş ver takma
bu bloglarda çocuklarını öyle içten sevdiğim insanlar var ki bazen yazdıklarımı o kadar kendimi tutamadan yazıyorum ki sonra düşünüyorum karşıda ki allah allah diyordur bu kızda amma abartıyor diyebilir içinden, ama o ne düşüncek aacaba diye yazarsam yorumları ben ben gibi olmam ki, içten olmam ki..
e zaten hepimiz burda 2 seneye yakın bi süredir beraberiz ve artık birbirimizin yazılarından tanıyoruz birbirimizi..
ne kadar çok kişi tarafından tanındığımız değil, tanıyanların bizi ne kadar doğru anladığı önemli. sen de sevilen ve de anlaşılan birisin bence. Kimsenin kafanı karıştırmasına seni incitmesine üzün verme ve samimiyetinden bişey kaybetme..
sevgiler

öykü dedi ki...

meltemcım
cok haklısın
secıcı olmak gerekıyor..
Burda benım yzdıklarım sadece bana aıt
benım yasadıgım olaylar degıl
ıcınde benım yasadıklarım da var
ama yanı sıra baska ınsanların da anlattıgı gordugum bı takım durumları da ıcerıyor..
genel anlamda bı bakıs acısı
yanı senden benden bızden ve dıgerlerınden herkesten bıseyler
olumlusu olumsuz ıle
gercekten cok uzun zamanları paylasıyoruz brada
ve gercek anlamda cok sevdıgım ınsanlara sahıbım
kendı adıma bunu soyleyebılırım
burda kalsam da
gıtsem de
o sevdıgım ınsanlar benım ıcımde her daım aynı kalacaklar..

Şirin dedi ki...

Sakın sakın bu tuzaklara düşme Öykücüğüm... Bende bir zamanlar böyle alınganlıklara düştüm ama inan artık hiç bir şeyi takmıyorum. Blogum benim özgürlük alanım... Beni okuyanlar beğenler olduğu gibi elbette karşımda olanlar da olacak. İki yüzü olmayan hangi nesne var şu dünya da... Sen yoluna devam et... Ve beraberinde onlarda gelecek... Hiç üzülme bence... Sevin... Demek ki seni okuyor ve karşı da olsa sesini çıkartıyor sayende. Yine farkında olmadan iyilik yapıyorsun onlara:) Kendilerini ifade hakkı buluyorlar sayende. Kendi kendilerine sana sataştıkları için kimbilir neler diyorlardır. İnan bak bu açıdan düşün...

Begonvilli Ev dedi ki...

Söylediklerini yaşadım, yaşıyorum ve yaşayacağım. Bunları fazla önemsemek çok da doğru değil bana göre..

Tüm olumsuzluklara karşın hayata bakışımızı yansıtabilmek, en azından yaşamın acı tatlı gerçeklerine ve her türlü yıpratıcı ya da motive edici etmenlerine karşı bir tavır oluşturabilmek önemli, öyle değil mi? Herkesin burada olma nedeni, bir şekilde kendini ifade etme amacı ve biçimi farklı olabilir. Bunu zaten az çok sezebiliyoruz. O yüzden kendimizce gerekeni yapmak, bize göre anlamlı olan bir takım örneklemeleri sunabilmek ve ötesini izleyenlere bırakmak gerekiyor. Dileyen alır ve yaşamında bir yerlere koyar, ya da önemsemediği halde önemser gibi görünüp zamanını, enerjisini boş yere harcamış olur.Ya da ''bu konulardan bana ne '' diyerek, semtinize bile uğramaz. Canları sağ olsun:)

Öykücüğüm, senin yazıların bana göre özden ve okunası yazılar. Yorum yazamasam bile izlemekten, keyif alıyor, ''Acaba bu gün ne var sayfasında?'' diye bakmadan geçemiyorum. Eminim daha pek çok izleyici aynı ilgi ve sevgi ile izliyordur bu özenli bloğu. Sevgiler, selamlar..

öykü dedi ki...

Şirincim
yazdıkların cok dogru
ben mucadelecı bı yapıya sahıbım
kolay kolay bırılerı ugrasıyor dıye bsıeyden vazgemem
ınanıyorsam dogru ve guzel bsıeyler cıkarabılcegıme
yapabılcegıme o yolda devam ederım

Bu yazı
bu arada oldukca cıddı uzuntu ıcınde bır ınsana yazıldı
kırıldı o
ben de hem ondan
hem kendımden
hem de bı cogumuzun yasadıgını dusundugum sorunlardan yola cıkarak hazırladım bu yazıyı
suna emınım
hepımız bı seklıyle buna benzer seylerı yasadık
yasıyoruz
yasayanlar da olacak..
elestırı hep olacak
olumlusu oldugu gıbı olumsuzu da
ama ıyınıyetten uzaklarından korusun bızı dıyorum..
cunku en cok yaralayan o turu oluyıor

öykü dedi ki...

sevgılı Begonvıllı Ev
guzel dusuncelerın ıcın cok tsk edıyorum..
Ben kendı adıma degıl
genel cercevede bu konuda
benzer bı cok seyı yasayan
hepımız adına bu yazıyı yazdım..
belkı artısı vardır
eksıgı yoktur emınım buna.
Bana da oldu cunku
cokca
emınım sızede
ve dıger bı cok arkadasıma da
vazgecmek
kenara cekılmek dıye bısey olmamalı
buna bn de ınanıyorum
verebılcegımız bsıeyler
nıtelıklı bıseyler oldugu surece
yazmalıyız dıyorum
sevgılerımle.

Adsız dedi ki...

Öykü
yazsın aman diyorum ben gülüp geçiyorum, cidden kendime günlük olsun ilerde okuyup o zamanlar ne düşünüyodum bakmak için yazıyorum bu arada tanıştığım 3-5 keyifli dost cabası, sen de onlardan biri olduğundan ne veda mı yoookk dur bakalım dedim hatta neyse ki değilmişsin :)))))

öykü dedi ki...

Canım benım pelincım:))
Yok ben veda edersem boyle olmaz o
:)

kremkaramel dedi ki...

akıcı bir üslupla, samimi anlatım, üçaşağıbeşyukarı aynı kaderimizi/duygularımızı özetlemişsin

öykü dedi ki...

tesekkurler sevgılı Kremkaramel

absalom dedi ki...

ya öykü zaten veda öle sıkıldım deyince olmaz ki.

şimdi aşk olur mesela.
oğlan-kadın höyttt istemiyorum ben blög mlög der kır dizini otur evinde der...
onu anlarım bak hahahaa.

şimdi herkes yalnızken atar tutar aaaa olur mu öle şey asla izin vermem felan der amma.
ilişki başlasın görürüm ben onu.

bu konuya bi el atsana aslında.
şahane malzeme valla öyküüüü.

ben aşık olursam gizli gizli yazarım ama izin alamasam bile.
izin kesin alamam.
ama yazarım yazarım dayanamam ben.
en kötü gelir sevdiğim insanlara yorum yaparım :))))

öykü dedi ki...

Hmmmmm:))

Bı de ısın bu yönu var dımı :)

Sımdı kadın dıyelım cok sıkı bı blog yazarı her gun yazıyor
sevıyor okunuyor vs vs
sonra bı gun gelıyor
bı erkek arkadası oluyor
ona dıyor kı
aşkımmm( bu laftan da nefret ederım:)) )
yazmıycaksın askım bı daha tamam mı
kımseyle bısey paylasmıycaksın
senı sevıyorum gormıycem boyle seylerı
dıyo
kız da
ay bu benı kıskanıyor
ay ben ne kadar degerlıyım havalrına gırıyor bı donem
yazmıyor
ama yazma sevgısı de o kadar guclu kı
zamanlar gecıp bıraz boyle kullenınce aşkları:)))

sonracıgıma
sey oluyor

kız dıyor kı
amannnn
ben sımdı baska bı blog acarım orda bı guzel yazarım
o nerden bılcek kı dıyo
aynı senın yaptıgın gıbı:)
bı sekılde
dayanamıyor
ve blog yazıyor
yazıyor yazmasına ama
absalomcum:)
senın de uslubun gıbı barız bı uslubu var
cocuk onu pat dıye yakalamasın mı
yakalayınca
cok kızmasın mı
kızınca
onu bırakmasın mı
bu blog olayları
bakar mısın artık
askların
asıkların
evlerın evlılıklerın bıle ıcıne gırecek kadar cıddı :))
ne olacak bu olayların sonu absalom:)

kremkaramel dedi ki...

velhasıl, kişisel blog yazacaksan, cümle alem bilcek partnerin bilmiicek:) ironik ama gerçek!

öykü dedi ki...

Öyle mı dıyorsun Kremkaramel
Ama bısey dıycem
Ben bunu hayatta basaramam:))
Ya blogtan vazgecmem gerekıcek
ya ondan:)

absalom dedi ki...

soruyu tersten soralım o zaman...
sen mesela.
izin verir misin?
ama baştan anlaşalım oğlanın çevresi geniş popüler kakara kikiri...
yaaaa.
hadi bakalım :)))

ha ben izin verir miyim?
bunu bi 4-5 sene kadar düşünüyüm sonra cevabı veririm sana hahahaaaa

öykü dedi ki...

Ben nıye hemen cevap verıyorum da
sen 4- 5 sene sonra:))))

absalom dedi ki...

temem sen ver önce...
ben 4-5 dakika düşünüyüm bari :))

öykü dedi ki...

Tamam cevap verıyorum
ama senın de bu cumlenı hemen cevap verecek sozu olarak kabul edıyorum:))


Sımdı
Tum samımıyetımle cevap verıoyorum..
Benı yakından tanıyanlarda bu sozlerımın dogrulugunun arkasında duracaklardır..
Ben kımseyı kısıtlama yonunde degılım..
ustelık o populer bı ınsan..
sevıyor boyle kakara kikiri yapmayı...
O zaman asla
ona hayır yapmıycaksın demem

cunku bunu demek son derecede aymazlık olur..
Bana o an benı cok sevdıgı kaybetmek ıstemedıgı ıcın evet desede
ıcındekı ses onu sureklı olarak bı tarafa cekecektır..
Ben benım bılgım dahılınde
ıstedıgı kadar ozgur olmasını tercıh ederım
Ve o yıne aynı kakara kıkırıye devam eder ancak
bana karsı sorumlu oldugununu da bılır
oncsı gıbı degıldır..
o sorumllugu o cızgıyı kendısı korur..
korumadıgı taktırde
hıcbısey demem
ama o bılır kı ben yokum


:)) sımdı sıra sende

ruhumun pusulası dedi ki...

Selam
Benim bloğum çok yeni ancak yazını okuyunca "işte dedim HAYATIN TA KENDİSİ"
Biliyor musun ne kadar güzel sözlere iltifatlara duyarlı olursak acımasızca eleştirilerden ve yorumlardan o kadar inciniyoruz.Ben derim ki naçizane;"De ki ben yazılarımı, duygularımı burada gezmeğe çıkardım hatta hava almaya...Beğenmeyen kafasını başka yöne çevirsin" Hatta demekten de öteye geçmeli böyle yaşamalı...

öykü dedi ki...

sevgılı ruhumun pusulası hosgeldın..
bu yazıda olabıldıgınce hem kendı yasadıklarımdan hem de duyduklarımdan yola cıkarak
yasanabılen seylerı yazdım..

sozlerınde cok buyuk gerceklık payı var
kesınlıkle ben de ktılıyorum dusuncelerıne..

Ben yazılarımı yazarken
tamamıyle ıctenlıgım onplanda..
bırebır ben varım satırlarımda..
bazen ıyısı bazen kotusu ıle
tersı dusunsem
acaba begenılır mıyım yanlıs anlasılır mıyım dıye dusunsem
kasarım kendımı
ve o ıctenlık duygusu kaybıolur..
bence en onemlı sey ıctenlık
okudugum bloglarda da bunu tercıj edıyorum
ıcten, dogal oldugu gıbı aktarılsın bıseyler dıye
sevgılerımle

absalom dedi ki...

ımm pek bi teorikolmuş ama kabul ediyorum şimdilik :)))

temem çok dürüstüm şu an...
tarzına bağlı.
senin gibi...
pelin gibi...
eliza gibi...
evren ateş gibi...
maya gibi...
funda gibi...

-unuttuğum varsa özür dilerim-

yazıyosa desteklerim bile.
en azından hadi şunu yapalım bunu yapalım diye 24 saat başımın etini yemez ohh mis :)))

ama fekat lakin...
kakara kikiri
enseye tokat totoya şaplak yapıyosa asla ve de kata.

ha sen böle birine zaten aşık olmazsın dersen...
bilinmez derim.
gönül bu.

öykü dedi ki...

teorık gıbı gelmıs olabılır ama
sunu soylıycem
kesınlıkle degıl..
kısının ılıskıden ne bekledıgıne ne verdıgıne baglı bence hersey..
Ben sevgıyle bırlıkte saygıyı ve guven duygusunu ıstıyorum
arkadaslrı ıle ılıskısı devam etse bıle
benım varlıgımın uzerıne basmaycak
bana saygısını zedelemeycek davranıs stılı olmasını ıstıyorum dıyelım
bunu ısterken ben de aynı seyı verırırım cunku.


cok abuk subuk
ona buna satasan
benım varlıgımı hıce sayan
bazı seylere acık kapı bırakan
sacma sapan ıletısımlere fırsat veren bı tarza sahıpse
kıskanmaktan zıyade
uzaklasırım
cunku oylesı bır ınsanla
hanı dıyorsun ya
gonul bu dıye
belkı basta bı etkılesım olsa bıle
gonul bu !
byutunda..
o yurumez

ben ılıskılerde sevgı kadar saygıya da cok onem verıyorum..
ben zaten o varken
o soylemden bıle bı cok seyı ondan habersız toparlıyorsam kı yaparım
onun da aynı seyı
ben soylemden yapmasını tercıh ederım
olmyorsa
zaten yurumeycegı acık
herkes yolunadır.

absalom dedi ki...

teori gibi gelmesi doru olmadığı analmına gelmez.
lakin bunu pratiğe çevirmek çok zor öykü...
bi süre sonra aksaklıklar çıkmaya başlıyo.
blög için konuşmuyorum sadece bu arada :))

kendimden biliorum.
en başından oturup açıkca konuşmama rağmen...
benim çevrem geniştir.
bunların neredeyse tamamı kadındır.
çoğu kaç yıllık arkadaşımdır...
ama el şakası dahi yapmayız.
diyorum.

her mantıklı insan gibi sorun deil senin arkadaşın benim arkadaşım diyo.

bi süre :))))
sonra başlıyoruz onu istemem bunu istememler.

off zor zenaat :))))

öykü dedi ki...

Eger vazgecılmeyecek kadar sevdıgın bırısıyleysen
ve eger o kısı
ayagı yere basan nedenlrden
cevrendekı bazı kısılerden rahatsızsa

sana onerım
onu dınle..

yok sırf olay basıt kıskanclıklar boyutunda ıse

yıne onerım
uzaklas:)

absalom dedi ki...

:)))

iyi de..
ayağı yere basan nedenler görecelidir öyküüüüüüüü.

yine de idda ediyuorum dayanamazsınnnnn...
bak buraya yazıyorum.
şuraya.
absalom dediydi dersin :))))

ben seni tanıyorum çünkü..
sen üzülürsün kırılırsın incinirsin...
belli etmezsin çoğu zaman.
anlasın diye beklersin.
e karşıdaki meşe cinsi olduğu için genelde anlayamaz.

hahhaaaa.
yannız fal bakıyo gibi hissettim kendimi.

abe atasın bi beşlik bakayım falına be ya.
hahahahaaa

öykü dedi ki...

Ha :))
Söz konusu olan bensem
bana boyle davranıyorsa

hanı ben hayatında varken
o baska kızlarla benı rencıde edecek kadar samımıyet ıcersınde davranıyorsa
kı bu cok bılınmeyenlı bı denklem degıl absalom
yanı gorecelı derken bence yanılıyrosun
herkes ıcın asagı yukarı aynı olan bazı seyler vardır..
sımdı onları da ayrıntıları ıle buraya dokum yapmayayım:)

bılıyrosun sen de ıste

Ve evet soz konusu olan bensem
bu kısı benımle oldugu halde
baskalarına karsı
altını cızerek yazıyorum
hayatında bı ozelı yokmuscasına
rahatsa !
e o zaman
evet uzulurum
ama
yapacagım tek bısey vardır..
hayatından cıkarım..
bu adam bana bu saygısızlıgı yapıyorsa
yanında durmak
bana gore degıl

Adsız dedi ki...

Öykü
acaip bir muhabbet dönüyormuş burada ama, Absalommm tarzımı beğenmiş yuppiiii, kesinlikle blogu sevgili bilmemeli bence deşifre olmak fena :))))) benimde çevrem pek geniştir acaip has kankalarım var yarısı erkek ve onların yüzünden hep sorun çıkar, maalesef onların kankaları yüzünden sorun çıkartamadım pek asosyaldi sevdiklerim :))))

absalom dedi ki...

öyküüüüüüüüüü.
konu tabi ki sensin.
böle oluyosa yanında durmayacağını da tahmin ederim.
ama mesele bu değil ki.
gitmek kolay bişi.
hatta en kolayı.

mücadele eder misin?
mevzuu bu.

yannız çok derinlere daldık vurgun yicez :)))

öykü dedi ki...

Peliıncım canım benım hosgeldın:))
Hazır gelmısken
sen benım kulagıma soyle

absalom var ya
yoksa o psıkolog mu?
sankı bı psıkanalız kokusu sezıyorum ben bu sorularda
capraz sorgulama yapıyor:))
ama sakın ona duyurmadan surada kulagıma soyle olur mu:)

öykü dedi ki...

Sevgılı absalom

bu soruya hıc dusnmeden soyle cevap vereyım..
gercekten cok sevıyorsam
ve
onun buna deger olduguna
verecegım mucadeleden sonra
aklının basına gelıp:)
elestırecegım konularda
kendını toparlayacagına ınanıyorsam:))

edeerım mucadele neden etmeyeyım

absalom dedi ki...

hahhaaaaa
hepsi asosyal miydi pelinnnnnnn.
oy kıyamam ya.
hahahaaaa

e ne güsel işte :)))

iki canbaz bi ipte oynamaz.
bi sosyale.
bi asosyal gerek pelin.

:)))

absalom dedi ki...

temem öykü bunu sen istedin benden günah gitti...

uzan evladım...
anlat bakıyim çocukluğunu...

hahahaaaaa.

Adsız dedi ki...

Öykü
sshhhh yaklaş ama bak etrafa pat diye gelir duyar bu Absalomm, bilmiyorum Öykücüm ya psikiyatrist de dahil herbirşey olur hiç çözemedim walla :))))))

Absalommm (öykü affına sığınıyorum) yok maalesef pek asosyal değillerdi de uyanıklardı hiç kız tanıdıkları yokmuş gibi davranıyorlardı böyle ce arıza çıkmıyordu :)))) akıllıca değilmi :))))

öykü dedi ki...

Anlamıstım ben zati

Şimdi ..
absalom bey amca
ben cocukkene
bızım bahcemızden dısarıya cıkmama annem hıc ızın vermıyordu
sonra bı gun kosedekı evın bahcesınden eröl bana dogru baktı ve seslendı oykuu
bahceye cık


işte sen öyku bı cık dısarı
bı dolasmaya basla bahcedeee

aaa ne guzelmıs hayat lay lay lom
cıcekler bocekler dıye
bı basla
o gundur bugundur durum bu absalom bey amca

:)

öykü dedi ki...

Pelin:))
Psıkıyatrıst te dahıl hersey olur mu?

aman tanrım:)

absalom dedi ki...

bu da bi meziyet tabi...
yannız sorun şu.
ben ne yalan söleyebilirim ne saklayabilirim pelinnnn.

ha sölerim saklarım da.
ertesi gün açık veririm saftirikimdir ben :))))

o yüzden baştan konuşuyorum ya.
adımız yalancıya çıkmasın diye :))))

gerçi bu seferde duygularla oynayan oğlana çıkıyo ama napıyim.
illa bişeye çıkıyo zaten hahahaaaa.

öykü çayları tazeler misin lütfen.
gitmiyorum.
kaldım valla burda.
kovsan da gitmiyorum.

hadi kov.
hadi kov.
bak gör hiç kovulmamış gibi yapıcim.
çok iyi yaparım bunu ben.

lala laa la laaaa laa laaaaa

öykü dedi ki...

Valla ne yalan soyleyeyım:))
Acaıp sıkıntılı bı gun ıcınde bu blog sohbetı bana da cok nese getırdı ıyı kı varsınız

ne demek cay
yanında kurabıye bıle servıs yaparım
cayımız da earl grey:)

haykırış dedi ki...

Sevgili Öykü kardeşim kutluyorum sizi hislerimi dökmüşsünüz ortaya.
Çoğu kez düşündüm sert ve kırıcı bir yazı ile blog yaşamını sonlandırmayı ama ya sevdiklerim ya özlemle okuduklarım onların ne günahı var diyerek inatla kalmayı yeğledim. Ve kaldımda sakın ola gitmeyi denemeyin zararlı çıkan sevenleriniz olur, bizler oluruz.
Bilinsin istedim.
Sevgi ve saygılarımla

absalom dedi ki...

temem anlaşıldı...
sen de eröl sendromu var öykü.
hahahaaaa

öykü dedi ki...

Haykırıs abı
bu satırları yazarken sadece benım degıl hepımızın dusuncelerınden yasadıklarından bı parca olduguna emındım..
Sızden rıcam
kesınlıkle bırakmayoın
gercekten bu sızı sevenlerı cezalandırmak olur
bı surun varsa
paylasılmalı
sıkayetler e yazılmalı
ama getırdıgı guzellıkler de herseye deger
kolayca vazgecmemelı dıyorum
sevgılerımle

öykü dedi ki...

Evet absalom bey amca
mumkunse bu erölü tumuyle zıhınden sılmelı
sılgınız var mıydı

absalom dedi ki...

hayır sileriz de...
bey amca deyince terapiye ihtiyaç duydum şu an hahahahaaaaa.

ay öyküüüü.
çok güldüm...
çok merci efenim.
gideyim ben.
blögunun dengesi bozulmasın.

e haftasonu geldi.
şahane bi hafta sonu olsun o zamanda :)))

öykü dedi ki...

Hanı sen kanepeye uzan:) deyınce pskiyatrıs olarak:))
bı anda gozumun onune boyle kocaman gobeklı
pos bıyıklı kecı sakallı
bı amca geldı:))
uzgunum
sana amca demek ıstemezdım:))

Şaka bı yana
gercketen cok neselı bı blog sohbetı olusturdugun ıcın cok tsk edıyorum
Sana da cok mutlu bı haftasonu olsun
sevgıler.

gillerprensi dedi ki...

sevenlerin için veda etmemelisin. kaçmak en kolay yol!

elif ada dedi ki...

Öykücüğüm,
Önce sen veda ediyorsun sandım ve ne kadar üzüldüm bilemezsin.
Tarif ettiğin insanlardan öyle çok ki. Tatminsiz, mutsuz, ve kendi mutsuzluğuyla diğerlerini de mutsuz etmeye çalışan...Kendisi, bu dünyaya hiçbir katkıda bulunmazken bir şeyler yapmaya çalışan insanların önünü kesen. Onların kazanmasına izin vermememiz lazım. Sen de ne olur izin verme. Bizi senden ve o güzel düşüncelerinden mahrum bırakma. Sevgiler

öykü dedi ki...

Haklısın eeyore
cok cıddı nedenlerımız olmadıkca
sevdıklerımızden ayrılmamalıyız..

öykü dedi ki...

Sevgılı Umur
Benı yazmaya baglayan en onemlı neden
yazmayı cok sevıyor olusumdu
Ama sonrasında
sızlerdn gelen boylesıne guzel enerjıler
daha da cok bagladı
Çok onemlı nedenlerım olmadıkca
sızler boyle yanımda oldukca
yazmak benım ıcın mutluluk
sevgılerımle.

gillerprensi dedi ki...

kıskandım yalnız seni öykğ:)
"ben veda ediyorum" desem
"ee nolmuş, bize ne ki ne yaparsan yap hacı!" diyecek bir güruhum bile olmaz yavvv:D

şaka bir yana bizi güzel yazılarından mahrum bırakmayacak olmana sevindim. kalemine(klavyene)sağlık!:)

öykü dedi ki...

eeeyore ınan sen gıdersen ben de nıye gıdıryosun dıye
mutlaka gelır bırakmam:))

Çok tsk ederım guzel dusuncelerın ,sozlerın ıcınde
bu bana guc verıyor
sevgılerımle.

papatya dedi ki...

Oyku´cum bir an yoksa dedim Oyku´nun veda yazisi mi bu tas gibi oturdu inan.Sonra anladim olayi.
Cok uzucu yapilanlar soylenenler ama yine de severek yaziyor ve ugrasiyorsa insan birakmamali sebebi ne olursa olsun.
Sakin Oyku´um sen oyle birsey yapma.
Biz seni seviyoruzzzzzzzz!!!
Sevgiyle kal canim..

öykü dedi ki...

Papatyacım
ben hepımıze aıt
bı sekılde bı tanesı olsun basımızdan gecen bıseylerı
dıle getırmek ıcın yazmıstım bunu
ben de sızlerı gercekten cok sevıyorum
aılem dedım ...
bu kadar onemlısınız
canım benım..

cactusdcany dedi ki...

yaşamışlık yada ona dair kelimeleri döktüğünüz başlığınıza bal badem mi denir ne denir.mükemmel yorumlar ona ait siyah karaltıların beyaz yüreğinizden yüreklerimize iz düşümleri...harika...

öykü dedi ki...

Hosgeldınız cactusdcany
guzel sözlerınız ıcın cok teşekkur edıyorum..
ne mutlu bana.

şahika dedi ki...

Benim de içim cız etti başlığı görünce.. Ben de blogumda bi gel-git yaşamıştım hatırlarsan.. Gerçi bambaşka nedenlerim vardı.. Bu söylediklerine de çok defa şahit oldum ama, hatta sana yazdığım ilk yorum da böyle bi sıkıntın üzerineydi. Üzmüşlerdi yine seni.. Ne diyeyim bıkmıyorlar bu iyi insanları üzmeyi..

Bu arada şiir gibi yazmışım, kafiyeli olmuş. :)) Tatlı canın sıkılmış yine ama geçti artık di mi? :))

öykü dedi ki...

Şahıkacım o gel gıtler
yasanıyor..
cunku sorunsuz kımse yok..
bı sekılde uzen
dusundurn seylerle ıcıceyız
hepımız oyleyız bnu bılıyorum
burda yazdıklarım
hem kendım
hem de sızlerın yasadıklarından bı parcaydı..
sevgılerımle.