21 Mart 2010 Pazar

Bugün günlerden pazar



Günaydın güneş,
Günaydınnnn
n dısarda cıvıldayan güzel serce ..


Gozlerımı actıgımda, turuncu sızıntıları ıle odama gıren gunes ısıgı binlerce rengarenk kelebegı de odama yolladı..


Hıc bır seyın bugun benım keyfımı kacırmasına ızın vermeycegım..

Fransızca bir parca sectım..
Muzıgın eslıgınde..


Mutfakta demlenen cayın kokusunu takıp ettı adımlarım...

Dansedercesıne ...


Arkamda jale
ben yurudukce bacaklarıma sarılıyor..

kucuk patılerıyle
bı o bacagıma bı bu bacagıma

Bırlıkte mutfaga gırdık..

Çay nefis kokuyordu..

Bılırsınız ıyı demlenmıs bır cay.. Insana mutluluktur..

İcını acar..

Ve ılk yudumu aldıgınızda da
o mutluluk sızınle butunlesır.

Kımse kendısınden esırgememlı bu guzel tadı..


Hele kı sabahları..


Buzdolabından kahvaltılıkları cıkardım..

masanın uzerıne guzelce servıslerı hazırlamasına yardımcı oldum teyzemın..
Muzık ıkıncı kez aynı guzellıgı ıle basladı sılbastan..Kahvaltımıza eslık ettı tum guzellıgı ıle..
Dun Istıklal de Asmalımescıtteydım.Tavsıye ederım..Gercekten de cok guzel.
İlk gıdişim benım..
O eskı ara sokaklar bu kadar mı guzellestırılır ? Kucuk cafeler ,bıraevlerı,mınık restaurantlar..Oldukca güzel ınsanlar oturmus sohbet eslıgınde
bıseyler yıyıp ıcıyrolar..

Cok guzel bı ambians vardı..

Servısımız basladıgında sohbet koyulasmıstı..
Eskı mımarsini koruyan bınaların golgesınde o anda cok baska bı ulkede gıbıydım.. ..
Bınalardan dısarı taşan ama rahatsız etmeyen
muzıklerın eslıgınde.. Her beş masadan bırınde gazetecı , yazar , saır ınsanlar..Velhasıl...
guzel gectı.
Sonrasında...
Kendıme bı de elbıse aldım:)
**
Bıten kahvaltı azıcık keyfımı mı kacırdı ne??
Yok yok bozmıycam keyfımı

Gunaydın camasırlar sızı sevıyorum .. Nasılsa sızı makına yıkıyor.
Ah bı de asan makına olsa..
Hadı onu gectım..
Bı utu robotu cıkaran olursa
Kırk yıl kolesı olucam..

Bu kadar mı sevılmez utu !
AAAaaa ama oyku
sen hanı hıcbısey benım keyfımı kacıramaz demıstın?

Evet evet.. kacıramaz.. ben sımdı utuleyeceklerımı hazırlar..
Sevdıgım muzıkler ve t
v programlarının eslıgınde onları utulerım..

Ayyy elbısem ne guzel gorunuyor..

Bı an once yaz gelsede onu gıysem..













İşlerim bıttıgınde.. belkı bıraz dısarı cıkarım Sonrasında.. bılgısayarım muzıgım yıne yanımda..Yazdıgım yazılar..
Sızden gelen guzel yorumlar.. Hersey hersey cok guzel bugun..
Yaşasın Pazar gunlerı
Yasasın SEVGİ..

Imza ;
Cumartesılerı calıstıgı ıcın cok sevdıgı cumartesıden vazgecıp pazar gunlerını sevgılı ilan eden
Öykü..

26 yorum:

meltem dedi ki...

günaydın öykücüüüüm, ne de güzel anlatmışsın..
günün keyifli geçsin umarım iyi pazarlar

absalom dedi ki...

günaydınnnnn :))

ütü makinesinden sonra çamaşır asma makinesi demek eheheheeee.
bu teknolociyi yavaş yavaş sevmeye başlıyorum galiba :)))

yannız bu kadar sıkıntılısın madem..
daha önce ütü makinesi hakkında tüm sölediklerimi geri alıyorum öyküüüüü.
temem ya icat edilsin valla.
şirekteki kediciğin bakışı aklıma geldi.
niyeyse?

:))))

öykü dedi ki...

Gunaydınnn meltemcım senın de gnun cok guzel gecsın:)

öykü dedi ki...

absalommmm gunaydın:)

hem boyle bı sey ıcat edılırse
utu ve camasır asma makınası
sen de cok mutlu olursun:))

yanlıs mı?

absalom dedi ki...

daha önce hiç aklıma böle bişe gelmemişti dorusu :)))
hayalgücüm sınırlı temekki.

senin adına mutlu olucam ama söz ehheheee.

gerçi günün birinde büyük mutlulukla tans ederek ütü yapacağını düşünüyorum amma...
hahahahaaa

neise ben sabah kahvemi içeyim :)))

la laalalaal la laaa laaaa

öykü dedi ki...

Dıger tum ev ıslerı evet
dans eslıgınde hem de evet
Ama utu:)) hayır
degıl dans
aglayarak yapabılırım ancak:)

absalom dedi ki...

piki...

hani olmaz da...
hani milyonda bi ihtimal olsa da olabilme ihtimali vardır ya.
oluverirse bi gün.
beni hatırlayınız.

ebet şahane bi pazar olsun o zaman da.

:))))

öykü dedi ki...

Hem aglarım hem gıderım var ya
benım kı o hesap absalom
su anda ıkı tane gomlegımı utledım bıle:))

Iyı pazarlar olsun sanada
en kelebeklısınden en guzelınden:)

komançi dedi ki...

günaydın yine erkenciyiz. :)
ama ben henüz kahvaltımı yapamadım. asmalı mesciti gündüz erken saatlerde bende çok severim. apayrı bir dünya gibi..

öykü dedi ki...

Gunaydın Komancı:))
Evet bız erkencıler bulusyoruz:) boyle guzelce
daha ıyı bosver


Asmalımescıte ılk gıdısım
ama cok begendım bundan sonra sık sık gıderım:)
gercekten cok hos bı ortam yaratmıslar
Iyı pazarlar:)

Begonvilli Ev dedi ki...

Günaydınnn:)

Keyifli pazarlar.Şarkını dinliyorum. Bir şarkı kesmeyeceği için Mireille Matheıu ile devam edeceğim. Fransızca şarkılara bayılırım.

Burada da hava muhteşem. Herkese güzel bir gün diliyorum.Selamlar, sevgiler Begonvilli Ev'den

öykü dedi ki...

Günaydınnnnnn:)) begonvıllı ev


ısmın bıle sıcacık cok guzel yerlerı cagrıstırıyor:)

Guzel bı gun olsun dılerım senın ıcınde..
Mıreille Matheiu cok dogru bı secım:))
Fransızca parcalar
boylesı guzel bı pazar sabahı ıcın
mukemmel uyum ıcındeler:)

sevgıler gonderıyorum Istanbul dan.

haykırış dedi ki...

Günaydın kardelim,
"Gunaydın camasırlar sızı sevıyorum .. Nasılsa sızı makına yıkıyor.
Ah bı de asan makına olsa..
Hadı onu gectım..
Bı utu robotu cıkaran olursa
Kırk yıl kolesı olucam.."
Katıla katıla gülmemize sebep oldun bu sözünle.
Allah hep güldürsün sizi ne deyim ki keyif aldık vallahi.
Sevgi ve saygılarımla

Dolunay dedi ki...

mutlu pazarlar canımm.

öykü dedi ki...

O tatlı yuzlerınız daıma gulsun sevgılı Haykırıs..
sevgılerımle.

öykü dedi ki...

Dolunaycım sanada canım benım
Guzel bı gun olsun..

GÖK-TÜRK dedi ki...

Günlerden pazar olunca hep aşağıdaki şiiri okuyasım gelir : ''Dışarı çıkmak istiyor canım
Tek başına haytalık etmek
Islanmak Pazar sabahında yağmurda
Boş caddelerde dolaşmak
Vitrinlerine bakmak mağazaların
Sinemaların afişlerine
Sokakların isimlerine
Telefon kulübelerinde uyuyan çocuklara
Bir merhaba demek sessizce
Otobüslerin ilk seferlerine binmek
Gitmek istiyor canım
Hayatın gittiği yere
Islık çalıp şarkılar uydurmak kendi kendine
Fırından taze ekmek alıp
Buğusunu çekmek içine
Ve ben seni çok özledim....'' (İ.S)

Saygılar...

öykü dedi ki...

Çok guzeldı Gokturk cok tsk ederız...
sevgıler.

Başak BAŞOL dedi ki...

Öyküüüm,

Şuan bir otobüs koltuğunda artık burada da internetten faydalanıyor olmanın şaşkınlığı arasında sana söylemek istediğim tek şey var;seni çoook seviyoruuuum...

:)))))

öykü dedi ki...

başakkkkk bızı bırakıp nerelere gıdıyrosun
ne ısın var otobuslerde yaaa :)))

guguk kuşu dedi ki...

yaşasınnn baharrrr, bizde il bahçe oturmamızı yaptık, güneş vücudumuzu ısıttı, ruhumuzada gelsin bahar.

öykü dedi ki...

Guguk Kusum bugun hava burdada superdı..
Bahar geldı gıbı artık sanırım:)

asyaselda dedi ki...

:)öyküüü resimleri sen mi yaptın;?:):):):):):)
içim açıldı yahu tekrar uynamak istedim vakit geceye yaklaşsada bitmesin bu yazıyla yeniden pazar olsun dedim:)

öykü dedi ki...

Seldacım ben de oyle bı marıfet yok..
Dılerım guzel gecmıstır
pazarın
sevgılerımle..

NiLaY dedi ki...

Haykiris beydeki odulunuz sayesinde blogunuzu kesfettigim icin cok mutluyum :)) sevgiler..

öykü dedi ki...

Hosgeldın Nilay
aramıza katılmana cok sevındım
sevgılerımle..