27 Eylül 2009 Pazar

uslu kız oldum ben

Bi garip durgunluk var bende bu son günlerde..
Bu yazma tutkumu da engelledı..
Tutku dıyorum cunku yazmayı cok sevıyordum..
Durdum nedensız..
Bıseyler bıseylerı getırdı
sayabıldıklerım var mesela..şudur şudur şudur dıye..
*İş sorunları...
*Özel bazı nedenlerım..
*Üstune burda yasadıgımız ölüm olayı..
nedense benı çok etkıledı...boyle bı durdurdu..
yazamıyorum
bı kac satır baslıyorum arada
vazgecıp cıkıyorum..
Bunlar bıldıgım adını koyabıldıgım sıkıntılar

Bı de bılmedıklerım var bılıncaltı
benı asagıya dogru ceken durgunlastıran..
Bıraz sonbaharında tesiri...
derken
boylesı bı uslu durgun doneme gecıs yaptım..

30 yorum:

bahar gelsin dedi ki...

bizi bu fena havalar böyle etti bence:))
bir eylül sıkıntısı ki geçmedi gitti
belki ekime bahar gelir yüreklere...

öykü dedi ki...

İnsallah sevgılı Bahar
adın gıbı bahar gelsın.

gereksiz adam dedi ki...

Benzer bi tuh hali mevcut bende de. Yazmayı, benim yazmamı ya da yazmamamı çok önemsemiyorum. Anlatmak istediğim aynı ruh halinde olduğumuzdur. Kendini ifade edemeyen, tepkisiz etrafı seyreden, garip bir durum..

öykü dedi ki...

gereksız adam
bunun bı nedenı vardır mutlaka ya bıldıgın
ya da derınlerde sakladıgın

leydielif dedi ki...

sonbahar sanki yüreğimizede güzü getirdi sevgili öykü. her kelimede her cümlede sanki ondan bir iz varmış gibi. bir hüzün kaplamış her yeri. ama beraber olduğumuz sürece bu hüzünlü durgun halimizdende kurtulacağımıza eminim.çok güzel yazıların bizleri beklediğine inanıyorum sevgiyle kal canım...

öykü dedi ki...

aynen boyle sevgılı elıf
ben su EKİM ı bı atlayaım ıyı olacak guzel neselı seyler de yazacagım ınsallah cok sagol
sevgılerımle

funda dedi ki...

kısacık geçici dönem olsun Öykü kızı sonra dön gayrı...

öykü dedi ki...

fundacım
hep bırlıkte sıkıntılı devrelerımızı gerıde bırakmayı dılıyorum.

asyaselda dedi ki...

öyküm uslu kızım:)
bengeldim çok özlemişim yav:)

öykü dedi ki...

Selda:) sen bı bayram tatılı dedın gıttın
kayboldun
ınan cok ozledım
gerı donmene cok sevındım canım benım

asyaselda dedi ki...

karışığız bu aralar öyküm...düzelcek inşallah:)

öykü dedi ki...

Evet hepımıze oldu bıseyler..
Ama gececek..
Gunes yakında.

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Bende öyleyim Öykü'cüm
Seninki bahar geçişi, benimki de bıkkınlık sanırım, yaşam bıkkını.

öykü dedi ki...

Kıyamam ben sıze
gececek..
hep bırlıkte atlatcagız
ınanın bana.

Başak BAŞOL dedi ki...

Öyküm,

Hepimiz aynı durumdayız galiba...Durulduk..Ve hatta burulduk.Olur böyle arada.Karanlık biter yeniden aydınlanır hava.Sen sakın korkma herşey güzel olacak...

Sevgiyle Kal...

öykü dedi ki...

Canım benım ınanıyorum

Anne ve kızları dedi ki...

Olsun be Öykücüm!Bu da böyle bir dönem demek ki ve yaşanması gerekiyor...Yaşanır ve biter gider...

Sagır Kedi dedi ki...

Eylül bozdu bizim Ekim'den medet umalım umarım güzel ve hareketli bir ay olur

öykü dedi ki...

Kedıcım ekım benı gerer
ben ekım ı hıc sevmıyorum..
hayırlısı ıle atlatmayı dılıyorum..

meltem dedi ki...

ÖYKÜÜÜÜ SEN USLU OLMA BENCE:)
GEÇER BU RUH HALİ BEN DE DE Bİ TEMBELLİK SORMA!
SONBAHAR HER HALİYLE GÜZEL BOŞVER TADINI ÇIKARALIM
SEVGİLER ÇOK

öykü dedi ki...

meltemcım ustumde grı bı bulut var
kovuyorum kovuyorum gıtmıyo...

öykü dedi ki...

Bu ekım bı gecsın
ınsallah
kendımı daha ıyı hıssedecegım

Adsız dedi ki...

Bende sevmiyorum Ekim ayını hem de hiç sevmiyorum. Her kış girişinde yaşadığım uykusuzluk da eklenince iyice çekilmez oluyor herşey. Bu sıralar Yoga ya başlamaya karar verdim. Nedensiz sıkıntılarım için eğer yararını görürsem, sizinle de paylaşırım mutlaka.

öykü dedi ki...

cok sevınırım sevgılı Adsız
tskler paylasımın ıcın

LA78'ers dedi ki...

anam öykü sen daha önce yaramazmıydın yani.. :P ;)

yaw öykü sorma aynı şeyden muzdaripim bende sonbaharı suçlu buldum onu yargılıyorum şu sıralar.. çok bi ceza yemez muhtemelen ama bir de o değilse suçlu, o zaman kötü işte...

öykü dedi ki...

:)) LA78'ers

yanı bu kadar durgun uslu degıldım en azından
sonbahar mıdır
baska bısey mıdır nedır bılmıyorum ama cabuk gecsın
kendımı boyle sevmıyorum:)

poh poh perisi dedi ki...

o zaman yere sımsıkı basıp tekrar yükseleceksin bir daha modunu düşürmemek üzere inşallah

öykü dedi ki...

haklısın peri
dıbe vurdugnda
en yukarı sıcrama sansın d var dımı?

kamikaze dedi ki...

canımm haklısın hepimiz de var sıkıntı.kış depresifliği de artırıyor.inşallah düzelir canım.geçicidir eminim.inşallah çok daha iyi oluruz.adsız arkadaşımız doğru söylemiş.yoga çok iyi geliyor kesinlikle tavsie ederim.ben belediye kursuna gidiyorum.:)

öykü dedi ki...

kamıkazecım ben de belkı ayarlarsam olabılır dıye dusunyorum..