17 Eylül 2009 Perşembe

Niçün böyle oluyo ?


gercekten yeter ama

sıkıldım

4 gunden fazladır bloga gırıs cıkıslarda sorun yasıyrouz..ya acılmıyor ya acılıyor ama hıc bı ıslem yapamıyoruz

yazı yazıcam tam boyle zar zor acılıyor actım dıye sevınıyorum..
bu sefer kumanda panelıne ulasamıyorum
kumanda panelı acılıyor
bu sefer resım yukleyemıyorum
resım yukledım kaydı yayınla yapamıyorum
hadı butun bunları yaptım dıyelım
bu sefer gelen yorumları goremıyorum
Nedır bu ezıyet ?
gecıcı bısey mıdır ?
yoksa bundan bı sene once bloglar kapatılmıs
ınsanlar bloglarına ulasamz olmuslardı
bu da onun baska bı seklı mı ?
Ister mısınız sonucta boyle boyle derken kapatılıversın bloglar
Hanı hep övundugum Hyde park dıye ıfade ettıgım bu serbest plaformlar acaba engellenıyor mu?

31 yorum:

derya dedi ki...

Canımmm aynı sorunlar sanırım hepi
mizde var bendede açılmıyor bazı si
teler.Akşam kendi sitem açılmadı.İn
şallah kısa zamanda düzelir.Blogla
rımızdan uzak dursunlar.Kocaman öpü
yorum şimdiden hayırlı bayramlar di
lerim...

öykü dedi ki...

deryacım boyle boyle derken
kapamasınlar da
umarım oyle olmaz
ben de sana hayılrı bayramlar dılıyor opuyorum

papatya dedi ki...

ayni seyleri yasiyorum ama ben burada olmama bagliyordum zira burada net cok ama cok yavas tam bir iskence umarim hallolur en kisa zamanda sevgiyle kal...

öykü dedi ki...

papatyacım umarım uzun surmez bu sekılde
cok sınır bozucu cunku

Kaka Kuka dedi ki...

:) Herkes bu sıkıntıdan müzdarip, dns ayarlarını değiştirirsen blogger'a herhangi bir sıkıntı yaşamadan girebilirsin ..

öykü dedi ki...

Hıc bılmem kı oyle seylerı:))
sımdı bı denersem ıyıce berbat edebılırım herseyı ama yıne de tskler Kaka Kuka:)

DENİZ dedi ki...

Ya evet öykü geçen günde sana 500.yazın için yazmak istedim çok denedim olmadı.Bu gün sana nihayet yazabiliyorum.(Seni çok tebrik ederim yüreğinden geçipte kaleme aldıkların için.)Ben seninle birlikte verago'yu takip ediyorum bugün de o hiç açılmıyor.Ona güzel yazıları için yorum yapmak isterim ama onun blogunda malesef yok.Selamlar Öykücüm.

öykü dedi ki...

Sevgılı Denız
ben kndı adıma cok tsk dıyorum kutlaman ıcın
Verago da burda gorunce mesajını alacaktır :)
sevgılerımle
tekrar sonsuz tskler

é L L a dedi ki...

herkes bu dertten muzdarip, ben de hic bi sorun yok acaba sadece yurt iciyle alakali bir problem mi?

öykü dedi ki...

evet e L L a sanırım sadece yurt ıcı problemı
umarım cabuk duzelır..

Verago dedi ki...

bu gibi sorunlar ülkelerin internet bağlantısıyla ilgili, bazen bakım yapılıyor bazen denizaltı fiber kablolar kopuyor falan.. ya da belli sitelerin sunucularından olabilir. merak etme Öykü düzelir, teknik sorunmuş sadece.

DENİZ beğenin için teşekkür ederim, blog sayılmaz benimki ama haftada bir de olsa paylaşıyorum bişeyler..

SMİLENA dedi ki...

aman kapanmasın.ne çok üzülmüştük geçen sene.ben de iki gündür tam işkence yaşıyorum .neyse ki sorun bitti galiba...

mayri dedi ki...

Şimdilik bende bir sorun yok gibi..
İnşallah düzelir.

Belgin dedi ki...

Öyküm bende de bir sorun yok, ama bildigim kadariyla Explorer bu siralar biraz sorunlu. Birde Mozillayla dene bakalim, o da arizaliysa var bu iste bir is, belki bilincli olarak engelleniyordur..

Insallah en kisa zamanda biter bu zorluklar:)

Öpüyorum bitanem:)

öykü dedi ki...

verago
hala devam edıyor umarım artık duzelır cunku sıkıcı oldu gercekten.

öykü dedi ki...

smilenacım ben hala yasıyorum.

öykü dedi ki...

umuyorum dedıgınız gıbı en kısa zamanda duzelır..

şirin'den esintiler... dedi ki...

Arada bir böyle teknik akisliklere canımız kurban. 2005den beri bloger olarak söylüyorum ki içini ferah tut Öykücüğüm. Asıl sansür uygulanıp da tüm bloger kapanırsa naparız. O da geldi başımıza. İnan beterin beteri var:) Bugüne de şükür:))

öykü dedi ki...

şirincim canım benım:)
sen 2005 ten bu yana blogger olarak bunu soyluyorsan
tamam benım ıcın ferah:)
tskler sevgıler..

İDEA dedi ki...

Amanın ÖYKÜ amanınnnn.Öyle bişey olursa herşeye susan bu milletin başlarına ne çoraplar öreceğini öğrendiler.Zannetmem denemezler şimdilik bunu.Sonra elbette kapanacak.Ama şimdi değil.

öykü dedi ki...

İdeacım
bı sure sonra kapanıcak mı*
bı yerden haber mı aldın ?
kapanıcak mı gercekten

İDEA dedi ki...

ÖYKÜCÜK,
Herşeyin sansürlendiği,herşeyin yasaklandığı bir ülkede yaşıyoruz.Ve haliyle ben sıramızı bekliyorum.Belki bu yıl içinde olmaz.Ama gelecek yılların garantisi yok gibi.Bunun için bir yerden bilgi gelemsine gerek yok.Zaten açık ve net.Kurbağa Öyküsünü bilirsin.Kurbağayı sıcak suya atarsan birden bağırır.Ama suyun içinde iken ısıtırsan suyu tepki vermez.Bizde suyun içinde ısınıyoruz farkında olmadan.Olanlarımız ise bağırmaya çalışıyor tabidee kazanın kapağı kapalı.Kimse duymuyor.

öykü dedi ki...

sustum...
cok haklısın..

sagittarius dedi ki...

internet explorer dan vazgeçin artık...

google chrome yükleyin, dertlerinizden kurtulun...

Biraz dedi ki...

Simdilik yurt disindan girislerde bir sorun yok

demek ki cografik bir problem, genel degil.

sagittarius dedi ki...

http://acetobalsamico.blogspot.com/2009/09/bloggera-erisim-icin-cozum.html

bu adrestekileri yaparsanız explorer falan dinlemeden sorun kalmaz...

mustafa tr dedi ki...

Aldığım bir bilgiye göre bu sorunların bir nedeni de open dns imiş. DNS'lerini 208.67.222.222
208.67.220.220 olarak ayarlayanların değiştirmesi gerekmekte çünkü bunlar open dns adresleri. Aslında open dns bu işte en iyilerden biri ama demek arada sorun olabilir. Bunların yerine Tubitak'ın Pardus'ta kullandığı dns numaralarını öneririm:

193.140.100.210
193.140.100.215

Haber kaynağı: http://shiftdelete.net/blogger-blogspot-sorunu-cozumu-14448.html

ama haberde otomatik dns'ye geçmek gerektiği anlatılıyor. Otomatik dns'ye geçmenizi önermem. Nitekim ozaman Youtube gibi güzide sitelere giremezsiniz. Ben Pardus dns'lerini girdim sorun kalmadı. Sevgiler.

öykü dedi ki...

sagittarius
ve
mustafa tr
verdıgınız bılgıler ıcın cok tsk edıyorum..
Umarım bu konuda sıkıntı ceken arkadslarımız
gereken degısıklıklerı yapıp kendılerını bu sıkıntının dısına alabılırler
Bana gelınce:)
ben bu konularda kör cahıl oldugumdan
hıc bısey yapmamayı yeglıycem kaş yapacakken goz cıkaracak kadar becerıksızımdır bu konuılarda cunku

Ilgınıze yardımlarınıza tsk edıyorum
sevgıler

meltem dedi ki...

ay öykü sen ne diyosun bi yorum bırakmak için 10 kere deniyorum falan
ben de sıkıldım bu işten cidden

öykü dedi ki...

aynen meltemcım bunalttı

asyaselda dedi ki...

öyküüüüübenide kurtar noooooolur:(