2 Temmuz 2009 Perşembe

Kek




Çıptım cırptımmm karıstırdımmmm:))
Oturdum ellerımleeeee kendımeeee kek yaptım.
Dün aksam Suadiye civarlarına bi ilham geldı..Dedi ki ;

Ey Öykü kalk ve mutfaga git !

Kendıne şahane bi kek yap :)


Oyku insanı durur mu ?
hemen aldı 3 yumurta
bı paket kabartma tozu
bı paket margarın
bı su bardagından az fazla tozseker
bı de boza kıvamı alana kadar un
karıstırırken ıcıne bol mıktarda hındıstan cevızı( bu kekın acıbadem kurabıyesı tadında olmasını saglıyor)
ve bı mıktar kakao.
Once sekerı ve ( bi yumurta yere düsüp telef oldu ama olsun o kadarcık fıre dımı )
Yumurtayı ıyıce cırptım ama boyle cok fazla cırpıyorsunuz o zaman bembeyaz kar gıbı oluyor. Ardından ıcıne yagı kattım.. devamında un kabartma tuzu bunları ıyıce karıstırınca karısımın
bı kısmını ayırdım kakaolu ıcın
kalanına hındıstan cevızını bolca kattım..
Kalıba döktum ardından kalanı kakao ıle karıstırp onu da ustune dokup soyle bı tahta kasıkla kalıbın ıcınde azıcık karıstırır gıbı yapınca ıkı renklı
Şahane kek olustu
nasıl mı oldu
mmmmmm anlatılmaz
afıyetle yenır:))
tarıfı budur tavsıyem de hıc vakıt gecırmeden bu aksamustu kendınıze kek yapmanızdır:)
Sevgılerımle

41 yorum:

etki alanı dedi ki...

Bir dilim alabilir miyim hamarat kız?
On parmağında on marifetli bayanlardansın.Afiyet olsun...
TüTü

Kara Kalem dedi ki...

Oturup hepsini tek başına yememişsindir umarım :))

özii dedi ki...

afiyet olsun çiçek gibi olmuş ama margarin koyma öykücüm yaaa...

Belgin dedi ki...

Ufff Öyküm ne yaptin sen böyle, sabah sabah pek güzel görünüyor:))
Himmmm tadida nefis olmus, ellerine saglik:))

öykü dedi ki...

Etkı alanı elbette hemen servıs yapıyorum:) bı dılım ıkı dılım ne kadar ıstersen:)

öykü dedi ki...

Karakalem
ıtıraf edıyorum
2 dılım ydım
ama aksama da kesın yerım bı dılım:)
mm nefıstı:)

öykü dedi ki...

ozii cım:)
evde margarın bı tek boyle corek borek ıcın kullanılıor
cunku sıvı yagla sevdıgım tarzda olmuyor
o kadarcık zarar oluversın:)

öykü dedi ki...

Belgın hadı hemen sen de yap bı tane prenseslerınle aksm cayına:)

Tarki dedi ki...

Gidip bi fırın almak şart oldu artık :)

funda dedi ki...

sen nasıl bir öykü insanısındır :)
tarifi alındı tez yapılacak veeeeeeeee asıl güzeli kek müziği de şahane :))
ayrıca kalıbın da çok güzelmiş hımmmm :)
ben mi kalıbı kıskanan diğer kadın :)))

PELİNCE dedi ki...

Öykü enfes gözüküyor, çay hazırmı bir dilimde kek. Bende sabah işe gidicem çıktım sokağa, kabak çiçeği satıyor amcanın biri, amannn bayılırım kendimden geçtim görünce, tek kişiyim dediysemde sattı amca bir kasa, kabak çiçeğinden dolma yapıcam bakalım nasıl olucak, akşamada bana beklerim....

öykü dedi ki...

Tarki :)
Tez vakıtte bı fırın al
daha cok tarıfler var boyle:))

öykü dedi ki...

fundacım:) daha guzel kalıplar senın olsun:)
canım ya
cok sekersın sen guldrdun benı sabah sabah:))

Ayça dedi ki...

büyüüükk bir dilim rica etsem :)

LA78'ers dedi ki...

ellerine sağlık yaaa..
şimdi şu çayımın yanında olsaydı da yeseydim :((

öykü dedi ki...

Pelincım
ben bayılırım kabak cıcegınden doılmaya
ama onu yapamıyorum yapan yerler var:) boyle cok guzel hemen gıdıp oralarad yıyorum
o zaman aksama sendeyım ben gelırken de kek getırırım:)

öykü dedi ki...

Hemen hemen:))
en kocaman dılım gelıyor Melek Ayca ma:)

öykü dedi ki...

La78'ers
Ya boyle ozendırmıs gıbı oldum ve su an ulastıramadıgım ıcın uzgunum ama
Bu kekın tarıfını verdım :))
aksama yap
bak nasıl mutlulukla yıyceksın
ne demısler
Bı dılım kek = kocaman mutluluklar
not ; bu son cumleyı de ben uydurdum oyku ınsanından vecıze:)

Ayça dedi ki...

ohhh mis mis ellerine sağlık öyküm :)

betty puf puf dedi ki...

Ah Öyküü nasıl canım çekti, hemen bugün yapıyorum, hemen hemen :) Eline sağlık :)

öykü dedi ki...

Cnım benım Betycım :)
hemen yap
afıyetle ye
sonucunu ama
bana haber ver nasıl oldu dıye
:))
sevgıler.

Prima Rima dedi ki...

Öykü ne yapdın öyle sen:)
Süppperrr duruyor...ellerine sağlık suadıye cıvarından kazaskere doğru yollasana o ilham perısnı nolur:)

neslihan dedi ki...

nefis görünüyor kekin şeker.ellerine sağlık.sevgilerimle...

öykü dedi ki...

Eyyyyy kek perılerı
ıstıkamet Kazasker Prıma nın evıııııııı
kosun
Prımacım gelıyrolar
aksam 5 cayı ıcın malzemelerı hazırla
kek yapıcaksın:)

öykü dedi ki...

neslıhancım bende de sevgıler:)

TerazininDirhemi dedi ki...

nassıl kaabrmış öyle.harika.
kalıbında çok güzelmiş:)
afiyet olsun

derya dedi ki...

Canımmmmmm ellerine sağlık kek süper ara sıra böyle gözümüze ve mi
demize bayram ettir:))Kocaman öpüyorum...

öykü dedi ki...

Terazının dırhemı tsk ederım:)

öykü dedi ki...

Deryacım ben de optum tatlı yanaklarındn:)

beenmaya dedi ki...

ellerine sağlık madem yiyemesek de :)))

öykü dedi ki...

arımayacım kıyamam sana ya:)
tamam ıkram edemıyorum ama
tarıfını verdım
bu aksam ya da haftasonu mutlaka dene
acıbadem tadında muhtesem oluyor

desperately-in-love dedi ki...

süper görünüyor :) eline sağlık

öykü dedi ki...

Tsk ederım:)

Sevgi Küçük dedi ki...

:P
küsüüüümmmmmm artıııkkk sanaaa!!bende istiyoommmm...
bak zihnim açılmaz savunamam sonra kendimi!! :D

öykü dedi ki...

Hemen kocaman bı dılım gelıyo sana:)

Sevgi Küçük dedi ki...

hiii!!yukarda boş yere trip atmışım!!kekim buradaymış :D

öykü dedi ki...

Y yaaa bak gunahımı aldın:)

victor van dort dedi ki...

Bana kaldımı bilmiyorum ama bi dilimde ben alabilir miyim:)

eline sağlık:)

öykü dedi ki...

Kalmaz mı hemen bı dılım de sıze vıctor:)

Tarki dedi ki...

Öykü bu dans edip yemek yapan kız çizimini çook beğendim. Çok şeker görünüyor :)
Ellerine sağlık bu arada.

öykü dedi ki...

Tarki :)
Onun bı karıdes hazırlama serısı var
bı ara yayınlarım
Tskler:)