23 Temmuz 2009 Perşembe

Uyandın mı ? Günaydın :)

(arkadaşıma ithafen )


Hayat bazı anlarda cıddı bı ılüzyon olusturur.Kendınızı bı anda bır olayın baskahramanlarından bırısı olarak bulursunuz..

Normalde kabullenmeycegınız bı rolu ustlenır.. Ve hatta onu oylesıne benımsersınız kı.. Gozunuz bısey gormez
Olmazların bıle
cok olur
gorundugu bı devredır bu..Eger varsa sızı cok seven esınız dostunuz sızı uyarır
Aman ha ! gıttıgın yol yol degıl der sıze
Ama kızarsınız onlara
neden gozumdekı mutluluk perdesının kaldırılmasına neden olayım kı
cok mutluyum ben karısmayın benım dunyama
nedır benım huzurumdan ıstedıgınız dıye
uzaklasırsınız onlardan
hepsı dusman kesılır gozunuze
cunku sız
bu rolunuzu cok sevmıssınızdır.. Mantıklı yonunuzu de kısıtlarsınız
Sesını kısarsınız onun dondurmalar yedırır
bı daha konusmaması ıcın tum sesının gıtmesıne caba sarfedersınız
cunku mantıga ıhtıyacınız yoktur
hem kıtaplar da demez mı kı
yuregının goturdugu yere gıt !
ıste fırsat gıdıyrosunuz yuregın goturdugu yere
bırakmısınız ne guzel akısa kendinizi
hersey pembe laylaylom
Ama oyle mı devamı ?
Hangı mantıksız olay ınsanı mutluluga goturmus kı sızı gotursun
plajda uzanmıs gıbı raylara koyarsan basını
gunes yıne aynı gunes
ama bıraz sonra olacaklar sana hıc te aynı seyı getırmıyecek.
trenın gelmesıne bakıyor mutlulugun bıtmesı
Aynı gerceklerın hayallerın ustuıne gelmesı gıbı..

12 yorum:

Adsız dedi ki...

çok doğru.. gerçeklerden uzaklaşmak insanlar için öyle kolay oluyor ki..
ama böyle durumlarda çevrendeki insanların tepkilerini söylediklerini ciddiye almak gerek, onlar daha net görüyor ne de olsa..
anlatım da harika.. birinin sesini kısmak için dondurma yedirmek, gerçeklerin rayda ilerleyen tren gibi çok etkili anlatımlar olmuş.. tebrikler.

öykü dedi ki...

Tsk ederım sevgılı verago
mantıgın sesını kısmak ıcın dondurma yedırmek:)) ıyı fıkırdır deneyın derım:)

Şirin dedi ki...

Yok yok asla sana katılmıyorum Öykücüğüm. Düş yazgıdır. Bir şeyler istediğin gibi gitmediyse inan bunda senin günün etkisi var. Sen ne dilersen o oluyor. Mutsuzluğu çekmiş sen. Sonunda tren gelecek demişsin. yeter ki iste sen. Tren de gelmez bişi de. Ne olur geçmişi bırak geçmişte kalsın. Şu anda ne istiyorsan o olsun. Hiç bir şey olanaksız değil.İste olsun... Nolur güzel bir şey iste. Yeter ki önüne engeller koyma. Düşünüş yazgıdır , ne olu unutma. Dostların arkadaşarın yine döndurma yesinler ama ne olur mantık nutukları atmasınlar. Ah beni bir duysan... Her şey güzel olacak!

Yazmak Keyiftir dedi ki...

-Efendim! İyi Günler, ne arzu etmiştiniz?
-Bir Sevgili
-Sevgili yok. Sevgisiz var.
-Öyleyse bir eş alayım.
-Nasıl Olsun.
-ABS,ASR,ERP,BAS 12 de hava yastığı, panik programı,dizel, bir de ototmatik.
Öykü Kızım duvara çarptım kafayı ovuşturuyorum. Öykü kızın alnında "İncitir" yazmıyor. Ben onu sevdim. Şimdi oturup ne zaman kesin inciteceğinimi düşünmeliyim ?
Şöyle bir soru olabilirmi ?
"Söyle Bakalım, Ali Can çilekleri neden seviyorsun". Cevap ya sessizlik ya gak guk. İki şeyin sebebi yada oluşumu hakkında bir izah yok ve her ikisininde ortağı koşulsuz olmaları. Sevgi ve AŞK.
yok,yok, ben bu satıra sevgiyle yazmıyım. Öykü beni kesin incitir. Trenin altında kalmaktansa...
Yine de sevgiyle Öykü Kızım.

Sevgi Küçük dedi ki...

:) ağzına sağlıkkkk
ve evettt:artık netim vaaaarrrr :D

Başak BAŞOL dedi ki...

Öykücüğüm,

Öfkeyi içinde barındırma,hele kin hiç tutma.Bunlar sana zarar vermekten öteye gitmez.Bu gün o trenin altına yatanın kendin olduğunu sanıyorsun ama aslında sen o insan için trenin ta kendisisin.O yüzden sen tam gaz yola devam...Küçük cadıcık...:)

Sevgiyle Kal...

öykü dedi ki...

Gunaydın:)
Bazen cok acık ıfadeler kullanıorm yazılarımı yazarken
bazen de bundakı
bu yazımdakı gıbı cok kapalı
gelen yorumlardan
dogru ıfade edemedıgımı anladım ılk kez
ama degıstırmıycem
bu oyle bı yazı olsun kı
herkeste anladıgı anlam olarak kalsın
hepınızı cok sevıyorum
sevgıyle..

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Sevgili Öykü;
sanırım bir arkadaşın şuanda içinde bulunduğu bir durumla ilgili yorum yapmaya yönelik yazı yazmışsın ve yine sanırım seni yanlış anlayan çok insan olmuş :)) ben seni asla raylara uzanmış düşünemem doğrusu ama insanız ve herşeye hazır olmalıyız.. Mantıklı duruşun ve duru anlatımınla arkadaşının payına düşeni alacağını umut etmekten başka çare yok!
Sevgiyle...

YALOVA'dan DENİZ dedi ki...

ÖYKÜCÜM SENİ ANLIYORUM.BIRAKTA O ÖYLE MUTLU OLDUĞUNU SANSIN.TAKİ O TREN GELENE KADAR.ÇÜNKÜ BU AŞAMADA MANTIK YOK OLDUĞU İÇİN HERŞEY GÜNLÜK GÜNEŞLİK.O ÇARPIKLIĞA ALIŞTIĞI İÇİN NORMAL GÖRSEDE ENİNDE SONUNDA DOĞA GERÇEĞİ UYGULAR

sufi dedi ki...

Raylara uzanan başın senin başın olmadığına eminim.Mantığın ve aklın sesini buz da yalasan susturamayacağını sustursan da hislerinin ve senin ayaklarının götürdüğü yere gideceğini de biliyorum, bu gidişin cümlenin hayrına olacağına da eminim .Her kime ithafen yazıldıysa yazı sahibini bulmuştur diliyorum, sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

yüreğine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

Öykücüm başını tren raylarına isteyerek koyup sonrada pişman olup kalkamamaktan korkup koskocaman bir hatanın eşiğinden 2 gün önce dönmüş biri olarak şimdi hem mutsuz ama en azından huzurluyum. Üstüne yazın tuz karabiber oldu walla :)))....