7 Temmuz 2009 Salı

Gitme Yoksa !

Gitme yoksa içerim bütün uyku haplarını
Sonra karıştırırsın ruh kitaplarını
Bi mektup yazarım hep seni SEVDİMle biter
Sonra hesap et bi daha olur mu hiç neşem

Gitme yoksa atlarım en yakın köprüden
hafızaya gerek yok bu olur tek hadisem
Gitme yoksa katlederim bizim yan komşuları
Sonra polise derim öldürmüş masumları

Gitme
dünyam dönsün dönsün
dünyam dönsün dönsün
Ben hiç kimse ölsün mölsün istemem
istememmm
gitme dünyam dönsün
dönsün dünyam dönsün dönsün
istememmm
Gİtmeee !
Gitme...
Terketme
Gitmeeee..
terketmeeee gıtmee...
Gitme istemem..

23 yorum:

sufi dedi ki...

Sana Zeki Mürenden en sevdiğim şarkı sözleriyle cevap vermek istedim, sevgilerimle.
Gitme sana muhtacım
Gözümde nursun başımda tacım muhtacım
Beni öldür öyle git
Yaşamak için senin sevgine muhtacım

Muhtacım gözlerine
Muhtacım sözlerine
Uzattım ellerimi
Muhtacım ellerine gitme

Şimdi bomboş ellerim
Seni çağırır yaşlı gözlerim Muhtacım

Beni öldür öyle git
Yaşamak için senin sevgine muhtacım

Sensiz bir dünyadayım
Gerçekten uzak bir rüyadayım muhtacım
Beni sensiz dünyadan
Sonsuz rüyadan uyandırda git muhtacım

Muhtacım gözlerine
Muhtacım sözlerine
Ruhumu ısıtacak
Sımsıcak nefesine gitme

Gitme sana muhtacım
Gözümde nursun başımda tacım muhtacım
Beni öldür öyle git
Yaşamak için senin sevgine muhtacım

öykü dedi ki...

Gercekten cok guzel sozler..
Bu muhtesem sozlerle katkın ıcın
cok tsk edıyorum sevgılı sufi

Belgin dedi ki...

Noluyo Öyküm böyle, kendimi atarim filan, anliyalim yani.
Hem sen niye kendini atiyomusun Köprüden bakayim...

Senin siir calismalarindan biriyle karsi karsiyayiz her halde, ama böyle hüzünlü siirler yazma be kuzum, üzülürüm bak sonra:(

Sevgilerimle

öykü dedi ki...

Belgıncımmmm
Canım benım opuyorum o tatlı yanaklarından
Bu Nıl karaıbrahımgıl ın sarkısının sozlerı
altta dıvshare den sarkıyı da ekledım
dınlersın umarım..
sevgılerımle.

SMİLENA dedi ki...

bu şarkıya bayılıyordum bir zamanlar.iyi ki koymuşsun....
gidenler gitsin.gidene kal deme....

sevgilerimle

öykü dedi ki...

Sevgıler Smilena

Sagır Kedi dedi ki...

Oyy tam benim ruh halime uygun şarkıyı bulmuşsun aglayacaaammm:)))

öykü dedi ki...

Sakın aglama sakın
Ben de aglarım:)

Burak Kaynak dedi ki...

Tek kelimeyle harika.Tesekkurler paylastigin icin.Kenya´dan sevgilerimle...

öykü dedi ki...

Kenya dan mı ?
Süper :)

Bı gun yıne
mutlaka Kenya da olacagım..
Burdan da Kenya ya sevgıler.

manii dedi ki...

Şarkı çok güzel Nil'in şarkılarınıda çok seviyorum kızlar bağıra bağıra söylerken bende katılıyorum onlara :)ama gidenin arkasından da asla yalvarmam giderse gitsin :))

öykü dedi ki...

:)

guguk kuşu dedi ki...

gitma yoksa başkasını bulurum
çok kıskanırsın
önünden kırıtarak geçerim
şaşar kalırsın
en yakın arkadaşınla çıkarım
kalakalırsın
sofrada gaz çıkardığını anlatırım
çok utanırsın
gitme DÜNYAN dönsün dönsün
ben hiç kimse rezil olsun istemem

bana ne ya ne atcam kendimi köprüden, komşunun ne suçu var hem ama şarkı çok tatlı severim nili

öykü dedi ki...

Guguk kUsum
Nıl bu sozlerını alıp ıkıncı bı sarkı yapabılır bu konudA:)
HABERIN OLSUN:))

Şirin dedi ki...

Giden kopararak gidiyor işte.. Ruha çengel takmış sürükleye sürükleye. Sonra o acı böyle sözlere dökülüyor.
Ne zaman ki çengeli kopartıp atarsın ruhundan işte giden o zman gerçekten gider. can da acımaz... Giden de elde var sıfır kalır:)) Geçmiş olsun gidene...Sana selam olsun...

öykü dedi ki...

Sanada selam olsun
Tskler guzel yorumun ıcın sırınden esıntıler.

Hayalbemol dedi ki...

Bu sözler üzerine kim nereye gidebilir ki öykücüm :) "Bazen gitme kal" şarkıları ne çok söylenir, Nazan öncel'in bir zamanlar meşhur şarkısı gibi (Gitme Kal Bu Şehirde). Gidişler yine de suskun olur, gerideki çığlıkları duymazdan gelerek...

Tuna dedi ki...

*Gitme yoksa * diyenim olsa

Unknown dedi ki...

Müzik arabesk, sözler pop. Çok eğlenceli çok farklı bir şarkı. Hüzünlü bir olayı anlatsa da gülümsetiyor da.

Adsız dedi ki...

her ne kadar güzel şarkılar yazılmasına sebeb olsalar da böyle gitme dedirten kişilere çok kızıyorum.. hepsi gitsinler kurtulalım :) bence. bakalım o zaman kim kime yalvaracak..

Sevgi Küçük dedi ki...

ay kıyamam döndüüümmm döndümmmmm :)
not: biliyorum bana demiyorsun ama ego işte!! :D

Adsız dedi ki...

Nilin şarkıısııı sağol Öyküm çok iyi geldi ben de bayılıyorumm.sözleri de çok anlamlı.

öykü dedi ki...

:)) sızlerı sevıyorum