7 Temmuz 2009 Salı

♪ ♪


Küçücük bi bakışın çözer beni
kolayca...

24 yorum:

Adsız dedi ki...

sayende güne bu şarkıyla başladım, çok da güzel oldu:) herkese günaydın..

DENİZ dedi ki...

Şimdi kızım geldi bu parçayı dinlerken aklıma.Hafif kızıl saçları,önden çıkmış iki dişi,kömür gibi simsiyah gözleri.Yazarken bir baktımki gülümseyerek yazıyorum bu yazıyı onu düşünmek bile beni böyle mutlu etti.O küçük bakışlar mutlu eder beni.

öykü dedi ki...

Sevgılı Verago
Gunaydın olsun dılerım ben de hepımıze.

öykü dedi ki...

DENİZ
Yuzunuzdekı gulumsemeye neden olduguna cok sevındım bu guzel parcanın
kızınız sızden uzakta gıbı hıssettım
dılerım bu enerjı ona da ulassın

beenmaya dedi ki...

ah bir de resim vardır ki ayrı bir güzel...

öykü dedi ki...

Hangisi?

beenmaya dedi ki...

O kadar sevdim ki resmini
İşte bugün konuştu benle
Yorulmuştum çalışmaktan
Karda uzun yürürdük senle

Geceleri resmine baktım
Olanları anlattım
Seni bir görsem diye diye
Uyudum yağmurun sesiyle

O kadar sevdim ki resmini

Biliyorum görünce beni
Hep tanıyordum diyeceksin
Rüyalarımda hep sen vardın
Hep tanıyordum diyeceksin

Okuduğum her cümlede
Konuştuğum her insanda
Gördüğüm her güzellikte
Sen de varsın
Sen hep varsın

öykü dedi ki...

O kadar sevdim ki resmini

Biliyorum görünce beni
Hep tanıyordum diyeceksin
Rüyalarımda hep sen vardın
Hep tanıyordum diyeceksin

beenmaya dedi ki...

aynen öyle :)))

βЄƉΔЯƉЄм dedi ki...

Sağol Öykücüm,
hepimize iyi geldin... :)

öykü dedi ki...

Ne mutlu bana o zaman:)

nehircce dedi ki...

Nasıl iyi geldi bir bilseniz..Teşekkürlerr sevgiyle

öykü dedi ki...

Sevgılı Nehır
ben de sevgılerımı yolluyorum sıze.

Kadina Dair dedi ki...

çok sevdiğim şarkılardandır. bir de "istersen hiç başlamasın" diye bir şarkıları var o da çok güzel.

öykü dedi ki...

Bulursam onu da yayınlarım..

Adsız dedi ki...

bu şarkı benı dınlendırıyor.

Adsız dedi ki...

hiç kimsenin Yağmur'un bile böyle küçük elleri yoktur..

benim için çok özel bir şarkıdır taaaaaa eskilerden şimdi hatırlanmaması gerekenlerden...
sevgiler

öykü dedi ki...

Umarım uzmedı senı Seldacım..

Ayca Karaoglan dedi ki...

ne çok severim bu adamları, yaptıkları müziği, derya'nın o boğuk sesinden dökülen güzel sözleri :) saol öyküm...

öykü dedi ki...

Bütün parcaları ayrı guzel

Adsız dedi ki...

yok öyüm yok üzmedi beni yaşadıgım ve yaşayacağım en güzel günlerdi pişmanlık yok yani::)

hatırlanmama sebebi bu şarkıyı söyleyenin şimdi eşim olmaması:):)

her yaşanan güzeldir güzeldirkiyaşanmıştır

ama güzel yeni bie hayat kurmuşsan emde daha güzel unutmak gerekir yada böyle ara ara hatırlatacak birşeyoldugunda:):)

öykü dedi ki...

Dlegım guzel anılarımız olsun hep hatırlanacak

Adsız dedi ki...

harikaaa.iyi kiiii bu şarkılar var.

öykü dedi ki...

evet ıyı kı varlar
yksa neye sıgınırdık bız.