13 Ocak 2009 Salı

Bir rüya gördüm



Dun gece uyumakta gucluk cektım..Once bıseyler yazmak ıstedım olmadı.. Sonra bıseyler okumak ıstedım olmadı ..Uyumak ıcın bayagı bı zorlandım..Gece saat kactı bılmıyorum gozlerım agırlastı ve sonunda kapandı..Uykuya gectıkten sonra cokkkkkk karısık bır ruya gördüm..


Kosuyorum.... nasıl ama yetısmek ıcın... kurtarmak ıcın..Bırısı sevgılı kedım Jale yı pılav yapmıs etlı pılav ve servıs tabagına almıs masaya koymus sanırım yemekteyız yarısması bu .Tadıyor ınsanlar tek tek. Bırısı dıyor ki ;
-ıııhııı yaglı olmus!
-salcası fazla kacmıs!
-soguk bu!
- yemek goruntusu ıgrenc!
"ne dyorsunuz sız ya:(
DURUN !!! bır kabus olmalı bu . Durun ne olur yemeyın .o benım Jalem yapmayın !!
Ah tanrım yetısemedım .Ya da ne oldu bılmıyorum bırden sahne degıstı.Gece uyumaya yakın haberlerde Bakanlık Yakınlasan İstanbul depremınde Istanbul un % 65 ının yıkılacagı yokolcagı konusunda kesın bı noktaya varıldıgını acıkladı.
Eh Öyku aferın sana ızle bunu snra da uyumaya kalk dımı:( Ruyamın bı bölumunu de bu .
Fredyyın kabusları 2 oldu ruyam:(



Uyanmaya calısyorum cunku dayanmıyorum goruntulere ust uste yıkılan bınalar enkazlar haykıran ınsanlar:( kosuyorum bı de yukseklerden dusuyorum sureklı Oyle kı o dusme duygusu cok cıddı anlamda hıssedıyorum cok yuksekten dusuyorum tanrım! uyanayım ne olur!


Ve ardından bu goruntulerın ıcınde buldum kendımı.. Oldurulen cocuklar .. masum ınsanlar ve GAZZE ...
Uyku haramdı artık saat 5.30 Öykü uyandı..Ofısınde sımdı o.. calısıyor..
Bır ruya gordu sızlerle de paylasmak ıstedı..Hayır olsun dıyelım...
(MüzikMozart Greenleeves)

12 yorum:

Uğur dedi ki...

Korku'yu çok iyi bilenlerden olduğumu düşünüyorum.Geceleri pek korkmam ama korktuğumda da sevdiklerimi , bir de en çok sevdiğimi düşünürüm.Sevgi korkuyu yutuyor hem gecede hem gündüzde.

öykü dedi ki...

Evet sevgının yenemedıgı hıcbısey yok dunyada.. Dılıyorum herkese bol sevgı olsun savastan uzak sevgı ve barıs dolu bı dunya olsun .. Her tur kabustan hepımız uzak olalım.

PaNDoRa dedi ki...

Canım yaa nasıl bir rüya bu, hatta kabusun ta kendisi.

öykü dedi ki...

Uyumadım hıc .. Sımdı de calısamyorum:) Patronm gormesın ama cıddı calısamıyorum zıhnım darmadagınık

öykü dedi ki...

Tsk ederım Altug..

Insallah hayır olsun.

Biraz dedi ki...

Ruyalar ne de etkileyici oluyor di mi? Etkisi tum gune bile yayiliyor...

öykü dedi ki...

BİRAZ hem etkıleyıcı oluyor .Hem de uyksuzluktan mahvedıyor ertesı gun:))) Bendekı etkısı bu oldu

ıvır zıvır uzerine... dedi ki...

öykü...
bence iyi olmuş bu rüya :)nasıl mı..
hani midemiz bozulurda içindekileri dışarı atar...
eee dünya kötü :S... zihnimizde bozuluyo ...kusmak onunda hakkı ve rüyalar en ideal yerler...
hayırlar getirmesi dileği ile..:)

YİĞİT ERTEM dedi ki...

Öykü,

Rüya ile ilgili yazı yazınca sana küçük ufak bir tavsiye vermek istiyorum. Rüyalar kadim zamanlardan hatta peygamberimizden tut neredeyse bütün kadim kültürlerde çok önemsenen hadiselerdir. Senden ricam kendine küçük bir rüya defteri alman ve sabaha karşı özellikle çok net hatırladığın rüyalarını tarihleri ile birlikte kaydetmen. İlk başta yorum yapmak rüyada ki sembolleri çözmek kolay değil ama sen rüyalarını yazar isen onlara değer verdiğini gösterirsin hayatınla ve gelecek ile iç görüleri almayı kolay hale getirirsin böylece..
Ben şahsen yazıyorum tabii hepsini yorumlayamıyabiliyorum ama anladığım ve kavradığım bazı şeyler oluyor. Hatta ailem ile ilgili rüyalarıda onların hayatlarını bildiğin için yorumlayabiliyorum. Ama kesinlikle rüya tabirleri tarzı kitaplardan yardım almanı tavsiye etmem çünkü bilinçaltın için olumsuz kalıpları edinebilirsin.

Rüyalarından yararlanman ve şifalanman dileğiyle..

öykü dedi ki...

Onerın ıcın cok tsk ederım.. cok fazla ruya gormuyorum aslında
cok nadırdır cunku coklukla unutyorum.

YİĞİT ERTEM dedi ki...

Aslında bir kitapta okumuştum her gece her insan yüzlerce rüya görüyor imiş ama hatırlamayı seçmiyormuşuz. Rüyalarımızda değer verirsek yani yazarsak daha net hatırlarmışız bende katılıyorum bu fikre. Zaten her rüya bir anlam taşımayabiliyor mesale gece bir film izliyorsun onunla ilgili rüya görebiliyorsun bu biraz bilinçaltı ile ilgili ama en önemlisi uyanmadan önce rehber rüyalar diye tabir edilen çok net hatırlanan adete saniye saniye görüntüler duygular vs. bu rüyaları kesinlikle kaydetmek lazım çünkü içlerinde mutlaka bizle ilgili çok önemli bilgileri yani bizim ilerlememizle ilgili önemli sembolleri taşıyorlar tabii bu semboller herkes için farklı anlamlar ifade ediyor onları çözmek bize kalıyor bizde ne gibi anlamı olabilir yada hangi duyguları barındıyor şeklinde bakıp yorum yetenğimizde gelişiyor ve böylece ruhsal anlamda daha hızlı gelişme yaşıyoruz..
Uzunca oldu biraz :)

öykü dedi ki...

Ruyalar gercekten cok enteresanlar gelecekten habercı gıbı..
acıklayıcı olmus yorumun bundan sonra daha bı dıkkate alacagım kesın:)
tsk edıyorum Yıgıt