18 Ocak 2009 Pazar

100.yazı


Dün 100. yazımı yazmısım.Yazmak hep bı tutkuydu bende..Bazen aklıma esenlerı mınık kagt parcalrına döktugum bıle olurdu lise yıllarında.Sonra unv de bıraktım o alıskanlıgı ardından iş hayatı ve gordum kı cıkmıs benden o alıskanlık.Yazmaz olmusum.Bundan cok kısa ( baslangıc blog kayıtları kasım başı ) bı dönem once basladım blog tutmaya ..Oncelerı ürkek ne yazcagını bılmez bır tavırla Image and video hosting by TinyPic basarılı olamam şüphesi ile yaklastım.
Sonraları yaptıgım tek sey hep aynı cızgı oldu.İÇTENLİK..ne hissedıyorsam ...Ne gelıyorsa içimden satırlarımda onlar oldu sızlerle paylastıgım.An geldı gundemdekılerı ,an geldi kendı özel yasantımdan kesıtlerı yazdım.Yazarken en basta kendım ıcın yazdım..Bır terapıydı rahatlıyordum yazarken.. mutlu oluyordum Image and video hosting by TinyPic Sonra sızlerden gelen yorumların nasıl bı guzellık hıssetırdıgını gördum..Hıc tanımadıgım ınsanlar benım yazdıklarıma ses verıyor begenı ya da elestrılerını paylasıyorlardı..Oylesıne bır guzellıktı ki bu bir tutku olusturdu..
Yazdım yazdım yazdım:)Image and video hosting by TinyPic
ve 2 ay olmus bu blogu acalı dun 100.yazımı yazmısım
Daha cok yazılarım olacak
Daha cok paylasımlarımız..Umıdım sızlerın her zaman yorumlarınızla yanımda oldugunuzu hıssetırmenız..Denızde bı damlayım.Bınlerce guzel blog var..Cok guzel paylasımlar mevcut..Ben de bı tanesıyım ama yanımda olanlar var ses verenler var hepsıne tskler demek ıstyorumImage and video hosting by TinyPic ben herkesı cok sevıyorum..Guzellıkler ıcınde olun.

23 yorum:

daksit dedi ki...

Tebrikler. Umarım daha çok çok güzel yazılar paylaşırsın bizlerle.
Sevgiler.

öykü dedi ki...

Tsk ederım Abraxas ..Emınım daha cokk paylasımlarımız olacak
sevgılerımle

ıvır zıvır dedi ki...

:)).... demin bi arkadaşıma doğum günün kutlaması yaptım internet üzerinden ..yazı dilinde sevgiyi .. dostluğu anlatmak çok zor...
yazınız bi kaç dakika önce gelseydi bu yazıdaki içtenlikden etkilenerek çok daha iyi bi posta atabilirdim belki :)

bir doğum günü kutlar gibi... sizinde blog günlüğünüzü kutluyorum...
zaten öyle yazmışsınız ki bize başka söz kalmamış...
herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle iyi nice yüzüncü... ..bininci yazılara :)

öykü dedi ki...

Beni en az yazmak kadar bir sey daha cok sevındırıyor .. O da bu kadar seker ınsanları tanıma sansım:))

Cok tsk ederım Ivır.

blogcubur dedi ki...

aman da aman 100 yazı da olmuş valla sen yaz ben daha çok yazını okurum bu gidişle öykü hadi bakalım daha nice paylaşımlara diyeyim

Adsız dedi ki...

gerçekten içtensin, cömertsin ve okuyanlara hep olumlu enerji veriyor yazıların.. yazmak sana çok yakışıyor..
:) yüreğine sağlık, tebrik ederim.

öykü dedi ki...

Blogcubur:)) cokkk tsk ederım ..Insallah dıyorum.

öykü dedi ki...

Verago:)) mutlu oldum.Cok sagol..

Kızıl dedi ki...

Canım kutlu olsun 100. yazın. 2 Ay da 100 yazı! wawww bu büyük bir başarı. içten ve samimi yazan bir kaç kişiden bir tanesisin sen de canım benim. San hep yaz, hep paylaş burada, bizler keyifle seni okumaya devam edeceğiz.

Nice 1000'li, 2000'li yazılara diyorum bitanem. Çok öpüyorum seni, çokkk!!!!!

Biraz dedi ki...

Paylasimlarin ve yazilarin ve de muziklerinle hep buralarda olman dilegiyle...nice 100lere diyorum...
Sevgi ve selamlarimla.

öykü dedi ki...

Sevgılı Pandora canımsın cok tsk edıyorum bu guzel dusunceler ve destegın ıcın canım benım..Ben de senı cok opuyorum

öykü dedi ki...

BİRAZ ınsallah hep bırlıkte cok sagolun:)

GünCeraN dedi ki...

100. yazını tebrik ederim, Öykü. ;)

Biz de seni tanıdığımızdan dolayı çok memnunuz. Yüreğine sağlık, nice güzel yazılara... :)

öykü dedi ki...

Gunceran :) Ben de hepınızı tanımaktan cok mutluyum:))
Cok sagol

Seyyah dedi ki...

Daha nice iç döküşlerinde ve içtenliğinde seni okumak dileğiyle.....

gio dedi ki...

daha çok yaz

öykü dedi ki...

Tsk ederım Elvancım:)

öykü dedi ki...

Tamam Gio :) daha cok yazarım ınsallah..

öykü dedi ki...

Altug :))

Cok tsk ederım..Guzel destegın ıcın.

Sagır Kedi dedi ki...

Tebrik için geç kalmadım değil mi??Anlarsın beni öykücüğüm..İçten ve huzurlu yazılarına devam dileğiyle...

öykü dedi ki...

Kedıcım canım benım
Icten dıleklerın zamanı olmaz..
Gec kalınmıslıgı da
Cok tsk ederım guzel sozlerın ıcın..
Senın ıcınde herseyın cok guzel olmasını ıstıyorum..
sevgıler

YİĞİT ERTEM dedi ki...

Daha nice dalyalara işh..

öykü dedi ki...

Çok tsk ederım darısı basına ve hep bırlıkte