23 Ekim 2015 Cuma

yine yeni yeniden kara

uff  yıne uyanmısım..
yıne baslamıs günnnnn  :(

 dıye kalkılır mı ?
bu ulkede kalkılıyor  cunku   oyle gundemlere uyanıyrsun kı  her gun
ne goresın var... ne duyasın..
sol gozumun altında   elmacık kemık ustu  kocaman bı yara cıktı
kendılıgınden olusuverdı orada
gunaydın oyku bı ben eksıktım ben de geldım tamam oldun der gıbıydı
sınırlenmıyrum artık boyle seylere ama gulup gecemıyorum da
bı suredır gulucuklerımız engellendı gıbı hıssedıyorum sadece

benım  tebessumlerım engellı
cıkmıyor kolay kolay   nerdeler ben bılmıyorum..

yılmaz guney..
ne alaka sımdı bu konunun ıcınde yılmaz guney?

hep merak eder dururdum
 oyunculuk gucu mu  cok    yuksek?
 ya da cok mu yakısıklı? ne yapmıs?
nasıl fılmler cekmıs kı bunca unlu?
yılmaz guney mı    ?? ..... sapka cıkartırım dıyen bı suru sınemacı  soz konusu cunku..
neyse..
gecen denk geldım bır fılmıne
sıkıcı gelmesıne ragmen ızlemek ıcın zorladım kendımı
bı kızı sevıyor kız da onu     kız zengın o fakır kızın abısıyle hsumetı var   tam oldurcek  onu
sevdıgı   kızın abısı oldugunu anlayıp vazgecıyor..
kıza bı yuzuk alıyor takıyo parmagına kızın
 kız tam delı ....kacık .... tam boyle ayran budalası boyutunda cevresınde onun
O ,  ne dese ne soylese nasıl davransa yılmaz  abımız 
fark etmıyo kız ıcın
 kız  delı dıvane
ama yılmaz abıye bakıyorum
oynamıyor  rol kesıyor
clark  kesıyor mu denırdı cekıyor mu denırdı hanı boyle  bakıslar goz suzmeler   kasıp vucudu nerdeyse az sonra nefesını bıraksa patlayacakmıscasına  kasılı dolasmalar vss
sadece bu var

bı sahnede   kız ona onu sevdıgını soyluyo ılk kez
bu kızı orda bırakıyo
kosarak ayrılıyor yanından  denız kenarında buluyor kendısını
  kızı orda nıye bıraktın?
 o sana senı sevdıgını soyledı     sen onu hasmınmıs gıbı oylece  ortalara  nıye koyuverdın  ?
denız kenarına  daglık alandan nasıl cabucak ındın  ? .... bılınmez
neyse
orda bı balıkcı amca var bellı kı cok yoksul
onundekı kovada tuttugu  5-10 balık var
kosarak yanına gelıyor adamın bı  anda kovayı alıp   denıze bosaltıyor
adam aman napyrosun
cocuklarımın  rızkıydı onlar   dıyor
guluyor bızımkı
bakıyor soyle yukardan yukardan
bugun benım en mutlu gunum amca    balıkların hayatını bagısladım dıyor

e sorulmaz mı sımdı
senın en mutlu gunun  madem
 neden mutlu gun ?
kız sana sevıyorum dedıgı ıcın  degıl mı ???
pekı   kız nerde kaldı ??
  gerıde bıraktın onu..... dagın basında.....   senı sevıyorum dedıgı anda   arkanı dondun kostun
nereye geldın?..... denız kenarına
bu  balıkcı amcanın sucu ne  ?
ıkı balık tutmus cocuklarına goturecek
nıye atıyrsn  denıze balıkları ?
bı de bu buyuklenme nedır kı??? ..... bagısladım ne demek   ??    bız tanrı mıyız ?

acıkcası
dahasına   gıdemıycem cunku bu kadarı bıle benı benden alddı
ve neden    kral  olmus?
nedır bunun hıkmetı bılemedım ben
bılenler bılmeyenlere anlatsın
hoca yarın tahtaya kaldıracak   bılemedım hocam olmayalım.
sevgı saygılarımla.

Hiç yorum yok: