10 Ekim 2015 Cumartesi

acı , kader değil...cahillikten kurtul canım ülkem.

Nice yol almalı    bir insan ki  ..................... Ona insan denebilsin..
Nice zaman atılmalı  mermiler    ki............  sonsuza dek yasaklanabilsin..
Kaç kulağı olmalı insanın  ..........................ağlayanları duyabilsin..
Ve kaç insan ölmeli ki
Artık bu kadarı fazla denılebilsin.
.....................

 artık yeter  !  dıyelı...çok zamanlar oldu
mılletımızın  bası sagolsun  dıye dıye....canımızdan  kac can gıttı..
ocaklar  söndu
her gunu kırmızıya boyadı ınsan kasapları 

çoluk cocuk kadın yaşlı demeden
kıydılar  

.............
( 2015   ekim in  10   u  - ankara  30  ölüm 126 yaralı  )
acı , kan
bıtmeyen umutsuzluklara ragmen ....

acı , kader  değil...cahillikten kurtul   canım ülkem.

 Daha iyi bir dünyada görüşmek ümidiyle. Atatürk’le kalın, Cumhuriyet’le kalın,

5 yorum:

Profösör dedi ki...

Bir insanı öldüren bütün insanlığın canına kıymış demektir.

Makbule Abalı dedi ki...

"30 ölüm" ne yazık, 86 ölüm oldu . Yaralıların kesin sayısı hala belli değil.
Cenazeleri saymak istemiyor artık insanlarımız...
Gün gelecek daha sakin olabilecek mi insanlarımız...?

Adsız dedi ki...

Sadece 10 Ekime gününe ait içimizi yakan paylaşımından söz etmiyorum, o tarihten önceki yazdıkların için de bu yorumum geçerli...
Her şeye rağmen, herkese rağmen YAZABİLDİĞİN için sana çoğu zaman gıpta ediyorum çocuk...
Söylebilecek sözünün olmasına,
tüketemediğimiz iç zenginliğine,
kirletemedğimiz iç güzelliğine,
katılaştıramadığımız ipeksi yüreğine,
kucaklamaktan vaz geçiremediğimiz hoş gönlüne gıpta ediyorum...
İyi ki varsın, iyi ki tanımışım, sanmaki ZEYBEK yazdıkalarını; okumuyor...
OKUYORUM ama yorum yazmıyorum, yazamıyorum. Sanırım artık o kadar güçlü değilim, yüreğim kaldırmıyor çoğu şeyi... Kelimeler taşımıyor, taşıyamıyor çoğu zaman duygumu, düşüncemi; çaresiz, mecalsiz yamuluyorlar altında. Ya da bana öyle geliyor işte deli kız...
İşte öyle zamanlarda dizime yatıyor Öykü ve ben bir baba şefkatiyle saçını düzeltirken O'nunla konuşmadan anlaşıyoruz...
Sevgiyle kal...
ZEYBEK

öykü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
öykü dedi ki...

masumların agladgı canını kaybettıgı
haınlerın sevındıgı bastacı edıldıgı gunlerdeyız..

bugun son bazı sıyası tutumları bana yakın olmasa da cok sevdıgım
Turkıye yı gulduren adam levent kırca yı kaybettık..

veda mektubunu okudum onun

su an gozlerım dolu dolu

makbule
profösör

zeybek


ah zeybek
ah zeybek...

o baba sefkatıne en cok ıhtıyacım oldugu gunlrdeyım
basım dık hala ,hala dık durmuaya calısıyorum ama
yuregım fena yorgun artık
kaldıramıyor..
cok zorlanıyorum.