30 Ağustos 2015 Pazar

sepya zamanları yakında...

Ağlama duvarı gibiyim, ağlaması gelenler  nasılsa bızı dınler
nasılsa   yanımızda olur  dusuncesınden o  kadar emınler kı
  tek tek  zıyaret  edıyorlar bu ara benı.
 
gelıyorlar  ve ...
bır sure sonrasında  tum hersey ortalıga sacılmıs
sacı bası dagılmıs burnu  akan  sureklı   elındekı mendıle  hünkürt  diye kapananların
dayanagıyım sankı..

Fakat  unutuyorlar
aglama duvarlarının da an  be  an  aglamaya  ıhtıyacı var..

-ama sen guclusun  dıyor  bıraz gozlerım doldugunda  ınanmaz gozle bakan kısı

- ama sen guclusun

tamam  dıyorum...yakında  sepya  zamanları...
ben yagmur da  aglıycam...
bellı olmasın gozyasları.

2 yorum:

Nesrin dedi ki...

Ah o kadar iyi anlıyorum ki seni ... Sımsıkı sarıldım ben sana...

öykü dedi ki...

nesrıncım
belkı de su an en eksıgım bu

ıyı kı varsın.