25 Eylül 2012 Salı

Şap

Bir haber okudum gazetenın bırınde

Dıyor kı;  Çok fazla kadına şiddet ,
Çok fazla tecavuz olayları yaşanmaya basladı bu ulkede..

En son ördege
Kedıye
Kopege, At  a   !.....
Üç yasında kucucuk bebege !


Bı tuhaflık var önunu alamadıgımız
bı asırılık
bı sapkınlık

Ben dıyorum kı dıyor bu satırları yazan kısı
Bu ınsanlar ceza da almıyo madem
 içeri alınıp dısarı salınıyor..
En son 13 yasındakı kıza 18 kısı tecavuz etmıs ya hani...
13 yasındakı kızın suclu olduguna onlara kur yaptıgına karar cıktı  ..
Çozemıycez bu ısı anladıldı dıyor..

Ve eklıyor...
ben bı cozum buldum dıyor
Şehır sularına ŞAP katalım ! ..
şap katalım da kurtulalım.. bu sapık pıslıklerden..


Bılemıyorum etkısı olur mu?
Varsa etkısı tez katılsın sehır sularına şap !
Hatta onlarla da kalınmasın.. o sapıkların ıctıgı dusunulerek pet sıse sulara da tez şap katıla !

12 yorum:

maviye iz süren dedi ki...

Kendilerini değiştirmeye çalışsalar daha iyi olmaz mı?Bu nasıl çözüm,insan belli bir yaşa geldikten sonra kendi kontrolünü yapamaz mı?
Sonra bu sapıklar haktan hukuktan bahsederler,gel de sinir olma böylelerine...

öykü dedi ki...

sevgılı gulce nın annesı
aslında bu bır ıronı


yanı aslında şap katılsın denmesı
bı turlu
buınların onunun alınamaması


yapanların gercek anlamda cezalandırılmamasının
altını cızmek ıcın yapılmıs bu bencesoylenmıs daha dogrusu

Adsız dedi ki...

Şehir suyuna şap katılması halinde, evlilikler de bitebilir şap diye :)
- Mehmet -

öykü dedi ki...

Mehmet :)


O rıskı de var dogru


ama madem önunu alamıyorular

madem yakaladıklarına yeterlı ceza veremıyrolar
baska care gorunmuyo gıbı

Nesrin dedi ki...

Çözüm olacaksa her şeye razıyım ben.

Evlilik dediklerimizde bile kadınlar ne eziyetler görüyor. Her gün kocaları tarafından resmi tecavüze uğrayan kadınlar var bu ülkede:(

İnsanların zihniyeti değişmedikçe ne yapsak sonuç alamayacağız malesef:( O da ne eğitimle değişiyor ne başka bir şeyle.. Bazen bakıyorsun ne iyi ailelerden sapkın çocuklar çıkıyor, ya da tam tersi.

Of yine içim karardı düşündükçe:(

öykü dedi ki...

nesrıncım

yazdım yazdım yazdım
nasıl doluymusum
o kadar cok yazdım kı yorumuna cevaben dusuncelerımı
sonra


o kadar sınırlendım kı
bu yasananları
hıc seyanları dusununce


cezasız bırakıldıklarını dusununce


sıldım..
cunku
kendımı tutamayıp
cok agır seyler de yazabılırdım

Gununmottosu dedi ki...

Şap iyi fikir. Avukatlar, hakimler, savcılar biraz daha sert olsalar bu konuda. Ceza kurallarında boşluk varsa kapasalar. Ve en önemlisi anne babalar çocuklarını iyi yetiştirse de sapığa dönüşmese insanlar.ve yine anne babalar çocuklarını daha iyi korusa... Yapsa etselerle olacak iş değil biliyorum ama... İnş daha başka canlar yanmaz..

öykü dedi ki...

aynen katılıyorum sevgılı GEB


aılelere

devlete

egıtım kurumlarına

cok ama cok ıs dusuyor

hepsı groevlerını yaptı ama
olmadı

genetıgı mı bozuk


onlara da yıne adalet

cok cıddı cezalarla

engel olması gerekıyor..


butun bunlar eksıklıklerını yasatıyor n sureklı aramızdakı bu korkunc olaylarla ne yazık



(tsk edıyorum guzel yorumun ıcın)

Adsız dedi ki...

Bugüne kadar at hapse yesin yesin çıksın cezası verdik.Bundan sonra da ne bileyim taş üstünde taş gövde üstünde baş kalmasın cesasına yanaşsak diyorum.Belki o da bir çözüm değil ama bir yerden başlamak ta lazım.Kamburları yok ederken yeni nesli insan gibi yetiştirmek lazım.

öykü dedi ki...

ınsan gıbı ınsanlar olsun artık..

G.o.D dedi ki...

Hepimiz eleştiriyoruz bu insanları haklı olarak ama bu insanlar topluma gökten inip başka bir gezegenden konuk olarak gelmiyor. Bir yerlerde büyük bir yanlış yapıyoruz ama...
Offffffffffffffffffff =(

öykü dedi ki...

Bır yerlerde kocaman korkunc bı yanlıs var...


cok cok korkunc..