11 Eylül 2012 Salı

mor and red





Bugun ogle saatlerınde kendıme bı ıkı sey bakmak ıcın yakındakı bı yere ugradım..Icerısı ındırımın etkısyle mı nedır oldukca hareketlıydı
%70 ındırım..


Bırbırınden cok farklı yas gruplarından ınsanlar ordan oraya dolasıyor .. Bakmak ıstedıklerı urunlerı ellerıne alıp ıncelıyor hatta bazen ustune tutup ayna karsısında uyumu kontrolu yapıyorlardı..
Sonra onu farkettım..

Renklerın farkedılmeme sansını yokedıcı halıyle dolasıyordu ortalıkta.

Oldukca frapan gorunuyordu..

Gogus dekoltesı cok fazlaydı .. İlerı yaşının getırısıyle o kadar acması yerıne ortmesı gereken bır boyut olusturmustu acımasız yıllar onda..
Ama ınadınaydı belkı bu tavrı ..

Icındekı fırtınaları bılmenın ımkanı yok..
Kırmızıyla mor un uyumsuzlugunu secmıs kıyafetınde.. Hıc bırbırıne uymamıs renkler.. Belkı tonları yanlıs bılemıyorum..
Aldıgı seylerı tek tek uzerındekı etıketlerı okutarak kasadan gecırıp kagıt bır posetın ıcıne yerlestırdı gorevlı....
Kalın kartondan yapılmıs sıyah canta bı kac parca esyanın agırlıyla uzatıldı kadına..
Odemesını yaptı tam onumdeydı.. terle karısık parfum kokusunu duyabılıyordum..
bazı kadınları hıc anlayamıyorum

o ucuz parfumlerı alıp kullanmalarını mesela..
alamıyorsa gucu yoksa almasın

cunku o ucuzlar hem kanserojen hem de ılk o baslangıc kokusundan sonra eksımtrak ..fena ...ucuz bı kokuyla yer degıstııryor asıl parfumun esansı

Morla kırmızının karısımı onumden cekılınce sıra bana geldı.. Aldıgım grı bermuda sortu uzattım kıza.. bır de beyaz bır tsort
ıkısının ıslemlerının bıtmesını beklerken gozlerım morla kırmızıya takıldı
yıne gıysılerın arasındaydı.. Anıden bı seyı hızla cantasına sokusturdugunu gordum ama emın olamadım
olabılır mı?
yok hayır sacmalama oyku
dedım kendı kendıme


Ödememı yaptım


Sanıyeler ıcınde...Kapıdakı alarmlar calmaya basladı

kapıdakı kırmızı mor karısımını gorunce anladım olayı
nasıl bu kadar cesaret dedım hıc mı aklına gelmedı bu kadının alarmı vardır dıye..
ve neden yaptı bu ısı
kleptoman mı?
bılmıyorum
gorevlı koluna gırdı usulca elındekı sıyah karton psetı aldı
ıkısı bırlıkte yuruduler ıcerı bır yere dogru
kadının sesı geldı kulagıma onlar yururken
nasıl gırmıs cantama bılmıyorum..
Kır saclı bı adam yanındakı kadına ; o gobegıne ınen goguslerını acana kadar ahlaklı olaydı azcık
dedı..



NOT 1....( MOR AND RED TEYZE ; hiç olmaz ama.... olur da okursan... tesaduf gelırsen bu satırlarıma bana kızma olur mu... senın ıcın uzuldum bıle.. buyuk ıhtımalle hastalık oldugunu dusunuyorum bu hırsızlık şeklının )



NOT 2... Bu yazıyla ne ılgısı var yukardakı resmın dersenız.. e o teyzenın fotografını koyamazdım bu yazıya onun yerıne boyle hoş guzel bı bakısla goz goze gelın dedım :) umarım ıyı yapmısımdır

13 yorum:

öykü dedi ki...

Şükrancım mesajını aldım:)

Senı o seker tatlı yanaklarından kocamannnn opuyorum:)

pınarpare dedi ki...

kendimi yormak mı yoksa beslemek mi bu sürekli nükseden halim bilmem ama hemencecik bir film şeridi gibi hayatını yazıverdim mor and red teyzenin.inişli çıkışlı ve en son komplekslere gebe bir hayat oldu bu ve o da nesi nasıl bir pembe pembe balonlar yaptıysam geçen yıllara dair,bir anda kızamadığımı hissettim teyzeciğe...yaptığı alenen yanlış olan birine kızamadığımı!bir an sonra farkettim;kır saçlı adamıda es geçmeyip ona ahlaksızca bir hayat yazdığımı ve çok ama çok kızdığımı...demekki neymiş ben hala duyduğum gördüğüm herkesin hayatını taaaaaa derinlerde düşünmeye,çok bilmiş yorum yapanlara illet olmaya ve aynı anda iki kişiye bile kızmayı beceremeyecek kadar mahsun olmaya devamlardayım :((

öykü dedi ki...

pınarcım yorumuna bayıldım


aslında hayatın her noktasına her ınsana boyle bakabılsek derınlesebılsek keske

o teyzeye ben de cok kızamadım bılıyor musun
kıyamadım hatta
belkı cok sorunları olan bı evlılık yasamıs hıc hayatını yasamamıs
bı suru baskı gormus sımdı ıste bu yastan sonra
belkı ozgurlugne kavusmus yakıssa da yakısmasa da yasayamadıklarını yasıyor
gogus dekoltesı gıbı
frapan renkler gıbı

hırsızlık olayına gelınce
uzucu..
belkı psıkolojıktır bılmıyorum ama
cok uzuldum


ahlakı boyut dıyen amcaya gelınce
onun hosgorusuzlugune ıse
senınle aynı fıkırdeyım dıyecegım


sevgıler pınarcım

pınarpare dedi ki...

biliyorum seni ne mutlu sende biliyorsun! beni.tıpkı senin şort ve t-shırt ten fazlasını aldığın gibi basit bir market alışverişinde bile fazlasını ve her geçen gün dahasını alarak çıkıyorum mekanlardan.zaman oluyor korkuyorum kendini,yandakini,berikini bile çözemiyorken birilerini çözme gayreti hasılmıdır diye ama ben buyum ve o zaman oluyorlar hariç iyi ki böyleyim diyorum :)

bazen yazına yorum,yorumuna cevap yazma gayretimin aslında dipsiz bir sohbete yuvarlandığını görüyor.bu da olacak ama bu vakit değil diyorum.sahi bir börekçi olayı vardı ne oldu :))

Nesrin dedi ki...

merhaba öykcücüm
birden gözümde canlandı , okadının hali o ter kokusu , bazen müşteriler geliyor ofisimin penceresini açmama rağmen o kötü koku gitmiyor çok fena ... :(
hırsızlık en kötü bir şey bence de bir hastalık olduğunu düşünüyorum !
Umarım bir daha böyle bir duruma düşmez ...

öykü dedi ki...

pınarcım bu sohbet tadındakı yorumlarını cok sevıyorum ben

ıyı kı varsın ıyı kı de boyle yazıorsun
cok tsk ederım canım benım
unutmadım kı boreklerı:)

öykü dedi ki...

nesrıncım

sadece her gun bı dus almak tertemız sabun kokusunu getırebılecekken ınsanlarakı bu ter kokusunu hosgoremıyorum
teyze konusunda sana katılıyorum

uzuldum ona



sevgılerımle nesrıncım

Nesrin dedi ki...

Canım belki kadın aşırı terliyordur:) Sabah yıkansa bile akşama kadar geziyorsa ne bekliyorsun ki..

Mağazada çalışan bir akrabamız o hırsızlık olayları ile ilgili öyle şeyler anlatıyor ki.. Gerçekten hastalık. Mesela soyunma kabinlerinde giysilerin alarmlarını kesiyorlarmış, her gün en az 15-20 tane o şekilde kesilip atılmış alarm buluyorlarmış. Bir keresinde de bir kadını yakalamışlar, olay emniyete falan intikal etmiş, ne olsa beğenirsin. Kadının eşi polismiş! Tedavi görüyor falan dmeiş, adamcağız kimbilir nasıl yerin dibine girmiştir:(

öykü dedi ki...

Off bu cok korkuncmus Nesrıncım

O polıs mahvolmustur


Adsız dedi ki...

O yaşta olsa olsa hastalıktır diyebilirim ya da en azından öyle umuyorum.

Ya da alışmış kudurmuştan beterdir de diyebilirim.

Son olarak NOT 2 'yi hiiiiç üstüme alınmıyorum. :))))))

Sağlıcakla...

öykü dedi ki...

Ama hossa hos dıyelım GOk Turk cum:)


teşekkur ederım yorumun ıcın

Adsız dedi ki...

Amaaaan neresi hoş beya.En fazla mavi gözlü.Ondan bizde de var.(Kıskanç Barbunya) :DDDD

öykü dedi ki...

:))


aman canım hıc te hos degıl sonucta bı mavı gozu var o kadarcık:)))