29 Ocak 2016 Cuma

hayatta kalabilmek ...

Ellerim  soguk
Ellerım buz gıbı
Uzatılan ele   uzatıyorum elımı
''-Tanıstıgımıza memnun oldum ''  dıyor karsıdakı

aynı ...
''   Nasılsın ?''     dıye soranlara klişe...  ''  İyıyım ''  .... demek gıbı
''Ben de memnun oldum''  cumlesı...
Ben de memnun oldum dıyorum... kendı  sesıme yabancılaşarak...
 Bırden cok samımıyetsız  buluyorum kendımı..

Sevmedım onu
Tanıstıgımıza  da hıc memnun olmadım..
İcımdekı ses dısarı cıksa..
Bu dunyada   coguyla  uzlasamaycagım  o kadar  ortada kı..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Öyleyse şairin dediğini yapalım: ''Ateşe hakiki bir çay koyalım, şehri unutanlardan olalım.'' :)

öykü dedi ki...

haklısın GOkturk

cay her derde deva :)

maviye iz süren dedi ki...

bu dünyaya dünyalılara karşı fazla iyi niyetli olmak hep üzüyor Öykücüm..

öykü dedi ki...

evet sonu hep uzuntu oluyor..