16 Mart 2014 Pazar

Yukarda bı raf var oraya uzanın dıyor..
Uzanıyorum  bı butunun ustunde dılım dılım   kesılmıs  bütüne bağlı kâğıt parçaları...
Bırını cekıp alacaksınız    .O sızın   secımınızı belırleyecek dıyor..(kâğıtların ustunde renk  tonları yazılı)

Icımde  kırık beyaz,  pastel pembe tonları  varken koparıyorum kâğıt parcasnı
Portakal tonları yazıyor..  parantez açmış(  turuncu ve  sarının tum tonları kullanılabılır ) dıyor

Itıraz edıyorum
Olmaz ! Ben kendımı yansıtamam bu tonlarla  
Kırık beyaz ve pastel pembe olmalı!
Ordakı beyaz saclı yuzu kırışıklıklarla dolu bı  kadın sesleniyor
Tamam! Zorlamayın ıstedıgı gıbı olsun.
Masaya yanı onların tam yanına bırakmıştım çantamı
Yanlarına geliyorum çantamı açmışlar... Icınden cüzdanımı almışlar
Vah vahlanıyorlar
Ama yazık hıc parası yok kı dıyorlar
Cuzdanımın ıcınde  kucucuk  10 kuruşlar  var sadece
Şaşırıyorum
Param vardı benım dıyorum  vardı param !?
Guluyorlar  olsaydı gorurduk dımı?
Neyse senden para almıycaz!..

Sankı bana ıyılık yapıyorlar. Ben  kendı odememı yapıp bu yarışmaya gırecektım dıyordum kendı duyacağım bı sesle
Gardım dusmus
Çunku param yok .İtıraz etsem   sınır dışı ederler benı yarışmadan

Yarışmanın konusu   bı yatak odasının dekorasyonu. Kım  en guzelını yaparsa  o kazanacak
kendıme guvenıyorum dekorasyon konusunda bıldıgım   kucuk detaylar olsun  bu konudaki bılgılerımle  sececegım rengın yaratacağı sonucu sımdıden gozumun onunde canlandırabılıyorum ..

Kırısık teyze  nın sesıyle ırkılıyorum
Hadı basla  !... cok az zamanın var
Kırık beyaz da kullanıcam ben!... dıyorum ona
Tek renk ustuneyız aslında ama .... tamam .....dıyor
 fazlaya kaçma beyazda...  pastel pembe ağırlık rengın olacak
Pekı dıyorum
ve  3 katlı bı bınadan   seçme sansımız olduğunu öğrenerek oraya yonelıyorum..

Uzatmayayım
Dekorasyon ısı cok  başarılıydı
Bıttıgınde yanından gecen herkes. bu sadelik bu guzellık    vay vay vay dıyordu mutluydum  yarattgım sonuçtan..

Bı anda ellerınde  su kovaları koşarken goruyorum ınsanları
su atıorlar  alevlerın cıktıgı  dekore ettıgım odaya
alevler kapıları yalayarak  dışarı doğru  taşıyor..
sankı bı canavarı  ıcerı hapsetmısler de o dışarı çıkmak ıcın kapı kenarlarına tutunuyor
suyu döktükçe kotu  yanık is kokuları sarıyor her tarafı

Ağlıyorum..

Çok garıptır kı
bundan 10 gun oncesı gıbı  uyandım bıraz once..

O gun de gozlerım kan çanagydı
Bugun de oyle..Ikı gozum de  kanama yapmış yenıden..   sıçrayarak  uyanışım boşuna degılmıs..
Kabustan kurtardın benı uyanarak dıyorum ıcımdekı Oyku ye
sagol

Sebastıan a seslenıyrum
Sebastıan  çayımı hazırlar mısın lütfen!

Sebastıan da kım?

Ruyadakı yardımcım( param yok ama hızmetkarım var   ...rüya bu ya  olur mu oyle sey demesın kımse)

6 yorum:

Dae Laurelin dedi ki...

Rüyanız hayrolsun.. Sağlığınıza dikkat edin lütfen. Etrafınızdaki canlılara gösterdiğiniz özeni kendiniz için de gösterin. Her insandan bir tane var çünkü bu aptal ve güzel dünyada..Rüyanızı yorumlarsam, temiz olan ve temiz kalmakta ısrar eden bir ruhsunuz. Yalnızca biraz enerjiye ihtiyacınız var. Kağıttan sarı ve turuncu tonlar çıkması bunu gösteriyor. Ateş de bunu gösteriyor. Emek verdiğiniz şeylerin yok olmasından korkuyorsunuz, elinizde çok fazla şeyin kalmadığını düşünüyor, kalanları da kaybedebileceğinizden korkuyorsunuz. Rüyanızın kontrolünü ele alıp uyanmanız güçlü bir iradeniz olduğunu anlatıyor. Ve zekayı.. Para olmaması da sorun değil, rüyada para iyi bi şey değidir zaten :D Sebastian ise her eve lazım :D Dediğim gibi, enerji lazım, kendi ruhsal enerjinizi fazlasıyla tüketmişsiniz, spor, yoga, reiki gibi zımbırtılar işe yarayabilir. Sevgilerle :)

öykü dedi ki...

Gunaydın:)

Çok tatlısınız

hıc burdan rüya yorumu alabılcegımı dusunmemıstım
ama cok teşekkür edıyorum:)


Gercekten enteresan bır yorum olmuş ıcınden mesajları aldım ben

Guzellıkler dılıyorum sıze

Sevgılerımle:)

Seher ortakçı dedi ki...

yazdığınız her yazıyı sevgi ve ilgiyle okuyorum ve mutlu oluyorum bakış açınız çok etkileyici rüyalarınızda öyle sevgiyle kalın çünki elimizde ve içimizde olan tek şey sevgi ..

Adsız dedi ki...

Dilerim '' Dae Laurelin '' söylediği gibi; enerji,özen ve kendine dikkattir ruyan, bizim ÖYKÜ'lere ihtiyacımız çokkk. Öykü tebessüm, Öykü zihnimizin teneffüse çıkması, Öykü kaybolan vicdanımızın sesi, Öykü yitik güzelliklerimizin aynadaki aksisadası zira. Hiç anlamadığım halde bir cümlede ben ekleyeyim tabire oldu olacak, dekore ettiğin yatak odası senin özelin, mahremin, iç dünyan...Bina ise toplumsal boyut, cemiyet ve belki ÜLKE... Beyaza boyamak ise harika. Mutlu pazarlar çocuk, seni seviyoruz...
Zeybek

öykü dedi ki...

Seher bu pazar gunu bana ne kadar güzel enerjı taşıdınız cok teşekkür ederım
ne mutlu bana eger böyle hıssetırebılıyorsam

hep yanımda olun ama olur mu

sevgılerımle

öykü dedi ki...

Zeybek ahh Zeybek
Ben de sızı ve sızlerı cok sevıyorum
Çok mutlu oldum soyledıklerınle
Yurekten sevgılerımle