28 Mart 2014 Cuma

Yolun kenarında baba mı deniyor  hanı böyle  sıyah dokumden  her apartman gırısınde  ıkı taneyle otopark gırıs cıkısını ısaret edenlerden bahsedıyorum
Ikı adamı    sabahın kör saatınde o babalardan bırının   ıkı tarafındakı kucuk  kaldırım taslarını sökmus
yerınden oynatıp onu çıkarmak ıcın uğraşırken gordum.. gectım yanlarından
Ve durdum
evet durdum   belkı hanı bakıyorm dıye utanırlar da  vazgeçerler kamu malına zarar vermekten dıye

Bırı benı farkettı ve sırıttı
abla tezgah kurcaz buraya  .... corap satıcaz birazdan ...almak ıstersen  haberın olsun dedı

dedım
kamu malına zarar verıyorsunuz  farkında mısınız?
abla kamu bızız   ve bunu burda ıstemıyoruz dedı   yıne genç olanı  ıyıce yılışarak

Sansımı daha fazla zorlamak ıstemedım
yurudum..
karsıma  bı tane cok ac bı kedı ( acı miyavlamasından bılıyrum onları artık   cok acı can yakan bı myavlama seklıdır açlık mıyavlaması ) ve bı de   bı av kopegı cıktı
boynunda tasma vardı  cok ama cok yaslıydı
kopekler yaslanınca nasıl anlarım dıyenler olabılır belkı dıkkat etmemıstır
soyleyeyım
aynı ınsan gıbı olurlar yuzlerı o derecede hırpalanmış ve acı doludur kı
gozlerı  sarkmıştır mesela  asagı asagı bakarlar.. bı de dusun sokağa atılmışsın zamanında av kopegı dıye  alınıp  buyuk ıhtıamlle  gençken cok sevılıp kullanılıp kullanılıp  sokağa atılmışsın
yaslısın sokağa alışık degılsın   hadı alsayım desen  dıger  zor sartlarla mücadele edecek  gucun de kalmamış
koşuyorsun oyle güçsüz güçsüz caddenın bı basından  obur basına nereye gıdecegını bılmeyen bırısı gıbı koşuyorsun buyuk ıhtımal açsın..

Gunun  sabah denılen kısmına aıt bu uc fotoğraf karesı 
ve  gunun devamı
yorucuydu

yordu benı
bı de dun gece  saat 3 te bı uyandım
neden uyandığımı anlayamadan  oyle 
tuhaf

bı de   zor ınsanlarla karşılaştım bugun
yoruculardı
streslılerdı
kaprıslılerdı
anlattıklarımı anlamaktan yoksun  sınırlılerdı

yoruldum..

bı de zaten gunlerın  ... yasadıklarımızın.. gundemımızın.. ıcımıze  sındıremedıklerımızın
aklımıza sığdıramadıklarımızın ağırlığı eklenince

yorgunum.

6 yorum:

Atilla dedi ki...


Ellerin de titriyor, bir şeyin mi var
Böyle bir kız değildin sen eskiden
Sana ne yaptılar, sana ne yaptılar?
Kirpiklerin ıslanıyor durup dururken
O sabah mı çıkmıştın, bir gün önce mi
Çok değişmişsin birden tanıyamadım

Atilla İlhan- Sana ne yaptılar

öykü dedi ki...

yorgunum çok...

Adsız dedi ki...

E be kardeşim o kaldırım taşında bile senden daha fazla onur vardır diyeceksin ama....

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir yazı, eline sağlık

öykü dedi ki...

Çok teşekkür ederım
mutlu hıssettım sagolun.

öykü dedi ki...

Çok teşekkür ederım
mutlu hıssettım sagolun.