14 Mart 2014 Cuma

Hep soylerdım  ben korkmuyorum ben sevıyorum dıye
Sevıyorum  ve emınım  o da benı sevıyor
Çunku   dedıklerıne  uyumlu  yasıyorum
Şekılsellıkten uzak
Ahlak   degerlerıne   .... etık değerlere sıkı  sıkı  sarılıyorum

Bız korkarız ... dıyorlardı
Senın de korkman lazım

Bak  lafı bıle var
Allah tan korkan ınsan olsun
Allah korkusu olsun ıcınde
 O makbul ınsandır dıye..

Allah korkusu olsun ıcınde ??
Nasıl yanı?

Neden korksun kı kotu bısey yapmıyorsa?
Çalmıyorsa
Çırpmıyorsa
Can  almıyorsa  ?
Neden korksun kı?

....
Ve zamanlar içinde....
korkması gerekenlerı gördükçe anladım sonra
Evet   din iman derken   bı yandan yaptıklarıyla
gerçekten korkmaları gerekıyordu onların
Hem de cok cok korksunlar bence de.
Çünkü   ılahı adalet  er ya da geç   tepelerınde......

5 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
öykü dedi ki...


doğrudur herkesın yorumu kendı dusuncesıdır

madem kı herkese acık yazıyorum bu bloğu

herkesın dusuncesını de yayınlamam gerekır


ama yuregın varsa olayı güzel olmadı

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Can kız üzme kendini, sakın, sakın ha... Anlarsam, duyarsam uykularım kaçar; boş ver ELALEMİ derdi babaannem, ve eklerdi kem söz sahibine aittir, diye...
Bir gün,
dilerim bir gün
çayları sen ısmarlayacaksın, ben de sevgive korkuya dayalı inancı anlatacağım sana, SÖZZZ ?
Doğru düşünüyosun, bizim inancımız aynen yazdığın gibi...
Sevgiyle kal emi...
Zeybek

öykü dedi ki...

zeybek
anladığını bılmek yeterlı
anlaşıldığımı bılmek yeterlı
cok sagol
dedıgın gıbı benım kedılerıme dönme zamanım geldı de gectı bıle
haklısın
sevgılerımle