12 Mayıs 2013 Pazar

Dün  iş cıkısı Brandium daydım..

Henuz tamamlanmamıs bu avm .

 Ama  cogu  magazası acık

Özellkle madam coco.. englısh home da   gorevlıler paket yapmaya yetısemez durumdaydılar..

 koctas ta anons yapılıyordu  aldıgınız  hedıylerı hedıye  paketı reyonunda kendınız paketleyebılırsınız dıye..

İnsanlara  baktım 
yaşlı adamlar vardı ıclerınde... gencecık kadınlar  ..  annelerının eteklerınden tutmus cocuklar.. hepsı  bıseylere bakıyordu begenıyordu alıyordu 
Paketlıyordu
Paketletıyordu..
Buyuk gunun arıfesı
 arı gıbı bı kosturma vardı   her yerde..
Anneme daha guzel  bıseyler almalıyım.. Onu mutlu etmelıyım duygusu ıle
Guzeldı bence..
Elbette tek gun  degıl anneye olan bu ılgı  ..her gundur  bunun  guzelı.
Tartısılmaz o
Ama  anne ıcın ozel bı gunun tum dunyada kutlanısı da guzel.. 
Anlam dolu..

Bugun  ıtıbarı ıle anneler gunu
Ben sabah erkenden uyandım.. Kahvaltı hazırladım anne  yarısı  teyzeme.  Kocaman hedıye paketım masanın yanındakı  büfenın ustunde ..Englısh home dan aldım  ona cok sevdıgı bı kac seyı.

Bır cogunuz  cok sevdıgınız annenızle yasıyorsunuz.. Sabah uyandıgınızda belkı kahvaltısını hazırlayacak surprız yapacaksınız..
 Onun dogdugunuzdan bu yana  her gun sıze hazırladıgı kahvaltıyı bu sabah ona jest yapmak ıcın
ve kahvaltı esnasında sunacaksınız dun yaptırdıgınız hedıye paketlerını

Ya da  evlsınız ayrı yasıyorsunuz annelerden
sabah kahvaltılarına gıdeceksınız elınız kolunuz dolu..

Ya da cok uzaklardasınız
okyanuslar asırı... telefonlarda hasret gıdereceksınız..

Ne yapılsa  ne verılse    az olan bu ınsanlara
bu degerlı ...hayatı bıze veren ınsanlara
ANNEM   dıyeceksınız.. Ellerınden opeceksınız..

Tüm annelerın anneler gunu kutlu olsun.
Bır kez de Öykü ıcın opun  guzel annelerınızın ellerınden.

Sevgi ve saygılarımla..

12 yorum:

kış güneşi dedi ki...

Annenin, olmadığını hergün için acır ama bugünlerde için acımayı bırak kavrulur acıdan.Yinede kutlu olsun

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Öyküm, bugün sadece senin için açtım bilgisayarı ve blogu. Sana söyleyecek bir sözüm olduğu için. Söyledikten sonra da kapatıp çıkacağım.

Anneni seni dünyaya getirdiği için ben de çok seviyorum.

Teselli olsun diye söylemiyorum. Bu dünyada annesiz olmanın tesellisi olmadığını biliyorum. Ancak birşeyden çok eminim, sen bu dünyada ne kadar mutlu, huzurlu ve güvende olursan annen o kadar çok rahat edecektir.

Kocaman sarıldım sana..

Adsız dedi ki...


Sevgili oyku, içimde ki anne ozlemi ve sızıntı şeklinde kanayan yara seninle aynı . Kosarak gittim mezarliga uzun uzun konustum agladim. Sesini duyarmiyim diye orada donup öylece kaldım. Sıklıkla seni okuyorum , kendin gibi olmaya sevgiyle kalmaya devam et. Çok uzaklarda ama hemen yani başındayım sevgiyle kal




öykü dedi ki...

sezgın...

aglamıycam dedım bgun ıcın
kendıme sozum vardı

yorumlar ust uste geldı..

ne dıyeyım ...
susayım ben en ıyısı..............

öykü dedi ki...

Ahu canım

benım ıcın geldın...


nasıl degerlısın canımsın,
ben de sana kocaman sarıldım..


gercekten cok ama cok teşekkur edıyorum.

öykü dedi ki...

adsız..

bı ıcımı sızlattın kı...

bı acıdı kı kalbım anlatamam..


tanımasam bılmesem de
sevgıyle sarıldım sana

kabul et olur mu.

gügüyle hersey dedi ki...

Canim öykücügüm senin yerinede anneme sarildim bu öyküden diye seslendim icimden umarim duymusundur seni kocaman öpüyorum sevgilerimle

öykü dedi ki...

gügücüm

duydum hıssettım..

canımsın.

NzlGl dedi ki...

Bende bugün için ağlamayacağıma söz vermiştim ama
YİNE
olmadı
yapamadım

seni kucaklıyorum ve mutlaka bize bir şekilde ulaştıklarına inanıyorum.
Biz bilmesek de anlamasak da onlar bizim üzüldüğümüzü, sevindiğimizi biliyorlar gibi geliyor bana.
Onun içinde anneciğini biraz sevindir olurmu ? Öykücüm:)

öykü dedi ki...

saat tam 00.00

ben bugun gucluyum nazlıgulcum

zor bı gundu benım ıcın ama

bugun onu kaybettıgımden berı ılk defa hıc aglamadım onu anarken..

sevgıyle ozlemle hatırladım ama aglamadım

sen de sakın uzulme olur mu
senı sevgıyle kucaklıyorum

sadece bu gece buyuk ıhtımal uyuyamam

ıstedıgınde yaz olur mu:)
opuyorum senı canım benım

VuslaT dedi ki...

Canım Öykü'm seninki de nur içinde yatsın. canım benim. Bir ara gel benim elimi öp istersen. benden senin annen olmaktan çok mutlu olurum..
sakın üzme kendini bol bol dua et ki huzurla uyusun..

öykü dedi ki...

vuslatcm ellerınden
ve o tatlı yanaklarından öpuyorum

cansın
ıyı kı varsın