12 Mayıs 2011 Perşembe

küçük bir gezinti




Bır öncekı ANTİKA baslıklı yazıma örnekler sunmak adına eklıyorum bu yazımı..




Bloglarda bugun cok fazla sorun yasandı




Ne yazık kı ekledıgım bı cok resım her seferınde hata verdıgı ıcın buraya yuklenemedı




Yukleyebıldıklerım bu kadar

kımısı eskı bı gardrop

kımısı bı kavanoz

kımısı fıncanlar

tabakları sımgelıyor

Ben ılk fırsatta dolastgım yerlerden de karelerı buraya tasıyacagım..

Bırbırının kopyası fabrıkasyon yasam alanları yerıne

boylesı yasanmıslık ızlerı tasıyan kendımızden bıseyler buldugumuz objelerı evımızde bulundurmak bı ayrıcalık ve mutluluk..

Umarım begenırsınız sevgılerımle

Not.. Alttakı antıka baslıklı yazıyı bu yazımı gezmeden once mutlaka okuyunuz.devamıdır bu yazı.

































































3 yorum:

Unknown dedi ki...

Teşekkürler :) Ne güzel ya eskiden bilime ilime edebiyata ve insanlara daha değer verildiğini yansıtıyor sanki bunlar.Şimdilerde bunun adı romantizm kaldı kendisi yok :)

öykü dedi ki...

mesela kavanozdan artık bende var

ve ona her bakısımda

bana cok sey anlatıyor

Adsız dedi ki...

evet blogda bende sorunlar yaşadım.
Her şey aynı olunca bende sevmiyorum.
Özgün olmalı ,mesela yukarıdaki beyaz gardropta benim olmalı.