12 Ağustos 2010 Perşembe

az bronz çok kırmızı kızarmış tavuk



Bir süre önce tv8 de şahan ın
bır programı vardı..
Orda
ADETA GERCEK dıye flash tv de yayınlanan cokça da youtube a malzeme olan bı progamı hıcvedıyordu..

İşte bugun basıma gelen olan aynı o kıvamda
o boyutta
yasandı:)
(o bölümü kısık heyecan boyutu yuksek sesıyle korku fılmı tadı vererek kadın kılıgına gırmıs olan Şahan sunardı .benım kı de oyle oldu...
ıcerı giren sahsı gorunce )

Bakınız neler oldu.


Öykü ofisteydı..

Kapı caldı..

Ding dong!!!

Beti izinde.. ofiste o an kımsecıkler yok..

kırmızı bi insan girdi içeriye

İyi günler..
dedı..

İyi gunler dedım..

kaçamak ta olsa yuzune bakmaktan kendımı alamıyorum..

Tanrım nerde yanmıs boyle..
Kızarmıs tavuk
bıldıgın kızarmıs tavuk gıbı..
Bronz olmanın da bı yolu yöntemı var..Bu oyle bı hal ki
bronzluk falan degıl bu..


Şimdi Öyku
sen tatıle gıtmedın dıye mıllete böyle çamur atma
beyaz kedısın bembeyaz dolaşıyorsun dıye
yanamadın dıye
demeyın

ben son 5 yıldır hıc bı sekılde bronz falan olmadım..
guneste 5 dakıka durmam
yüz kos gölgeye
yüz koş gölgeye o sekilde bı tatıl anlayısım vardır benım .Gunesle hıc basım hos degıldır..
Acık soyleyeyım bu kızarmıs tavuk seklındekı ınsanı gorunce de sadece acıdım..
Yapmasın hıc kımse kendıne böyle.
Feci ötesi..

Not*
bugun sık sık bıseyler paylaşasım var
böyle günden gündemden kısa kısa anekdotlar..

canı sıkılan keyfı olmayan .. vakıt gecmıyor dıyenlerı beklerım efendım..
sevgılerımle.

21 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Burada da pek çok kızarmış tavuk görünümlü insan var. Düşünebiliyor musun, korkunç Antalya sıcağında, güneşin tepede olduğu saatlerde güneşleniyorlar sahilde. Plaja son gidişimde dönüş saatim biraz gecikti, birlikte olduğum çoluklu çocuklu aile yüzünden. Saat dokuz gibi dönerim hep. Saat 10 olduğu halde yeni gelenler vardı.Aman dikkat arkadaşlar! Güneş şakaya gelmiyor.

öykü dedi ki...

cilt kanserınden tut

yaslanmaya kadar herseye neden artık gunes..


ve dost degıl...

onun ıcın aman dıkkat!

Adsız dedi ki...

Öykü,

'..... bugun sık sık bıseyler paylaşasım var
böyle günden gündemden kısa kısa anekdotlar..

canı sıkılan keyfı olmayan .. vakıt gecmıyor dıyenlerı beklerım efendım..'

yazının en çok bu kısmı sevindirdi beni, günde en az 10-15 defa sitene girip bakan biri olarak sabırsızlıkla bekliyorum haberin olsun.


Serap

öykü dedi ki...

Serapcım canım benım:)



kısa sure ıcınde bugun kı ıkıncı yazım gelıyor ara ara yazıyorum onu bılgın olsun:)


sevgılerımle

öznur-ata dedi ki...

selam öykü,begonvilli eve şiddetle katılıyorum.Antalya da yaşayan biri olarak görüyorum ki özellikle tatilciler bronzlaşmak adına önce kızarmış tavuk ya da ciğer :)ardından da soyulup (bazıları hastanelik tabi) en sonunda zenci yakını bişeyler oluyorlar...hatta bazıları özellikle koruyucu krem kullanmıyor çabuk yanayım diye.ve zaten sonuç bu !!YANIYORLAR bronzlaşmıyorlar..kanserin günümüzde bu kadar yaygınlaştığını düşünürsek biraz da kendimize bakalım niye diye zaten her şey kanserojen bir de güneşi eklemeyelim etkilerine...
Not:Ekmek tarifini yazarsan sevinirim :)öznur

öykü dedi ki...

öznurcum merhaba

ekmek tarıfımı hemen paylasıyorum..

o kadar kolay kı

dr otcher ın kuru mayasından alıyorsn


3 bardak un
bı paket maya
bı bardak ılık su
bı tatlı kasıgı kadar tuz
aynı olcude tozseker
yarım cay bardagı sıvı yag
butun bunları guzelce harmanlıyorsun..
hamuru toparladıktan sonra
bı kabın ıcıne yerlestırıp
ustunu bı bezle sıkıca sarıyorusn

bı sekılde en az 1 saat beklıyor..

sonra o gordugun kagıt kek kalıplarının ıcıne cevızden az buyuk parcaları yuvarlayıp koyuyorsun...

bu hazırladıgın ufak topların ıcıne ıster4sen sarımsak rendesı
sarımsaklı ekmek ıcın

ıstersen sadece cevız

ıstersen taze bıberıye ekleyebılırsın hepsı bırbırınden nefıs oluyor..

ve bu cevız toplarını
da bu sekılde

bı yarım saat 40 dakıka bekletıyorsun
onlar da ssıyor..
sonra

200 derecelk fırına atıyorsun
ustlerı kızardıgında alıyorsun

yemeye doyum olmuyor:)
sımdıden afıyet olsun

öznur-ata dedi ki...

çok teşekkürler öykücüm..yarın deneyeceğim ..eminim Ata da bayılır..görüşmek üzere

öykü dedi ki...

sevecegını dusunuyorum bız de
anında bıtmıstı:)


afıyet seker olsun sımdıden


sevgılerımle

selçuk dedi ki...

Öykücüm,
keyfin yerine gelmiş. kocaman sarılıyorum sana burdan :)

öykü dedi ki...

Canım benım:)

toparlıyorum

soylemıstım sana yavas yavas gececek bıseyler..


ben de kocaman sarıldım:)

asyaselda dedi ki...

bende sevemen güneşi hem sonradan oluşan ve güneşte dahada artan lekelerim için.
yüzerim duş alır gelirim .
ve asla anlayamam o deli sıcakta bir şişi eksik olan bedenlerini neden kızarttıklarını.
ve birde kumda kitap okuma faslı varki elin yüzün kum sıcak etrafta koşuşturan bir sürür insan su,ısalak....
ne anlayabilirsin ki kitaptan...

bende evde ve boşum sen yaz ben gelir sık sık okurum.
ezanada çok var zaten:)

asyaselda dedi ki...

ha birde deniz için en güzel saat saat6-7 en fazla 8 şahane olur deniz çarşaf gibi...mmmmmmmm

öykü dedi ki...

YENISI GELDI BILE SELDACIM:))

HEMEN OKU FIKIRLERINI BEKLIYORUM
OPTUM:)

öykü dedi ki...

aynı fıkırdeyım

tadında mıs gıbı saatler onlar:)

HAYAT VE sihirli eller dedi ki...

Ben böyle olmuyorum işte ben güneşe çıkmasamda sadece yüzerken vücudum güneş görsede 2. günün sonunda hafif siyahi oluyorum.
Ama bu durumu çok seviyorum.

A-H dedi ki...

oyku iyi dayanmissin sen o zaman, ben olsam gulmekten yarilirdim kesin :)

öykü dedi ki...

sıhırlı eller gunaydın canım

sen sanslılardansın

ben de mesela
cabuk kızarırıım
:)

öykü dedi ki...

A-H cım sorma

guc dayandım:)

neşe dedi ki...

Ben de güneş özürlüyüm öykücüğüm.Çocuklarıma da izin vermem kolay kolay.Hatta tatillerde saat 16 dan önce ne dışarı çıkarım ne de çıkartırım evden çocukları.Çok zararlı gerçekten.Ben işin sağlık boyutundayım.Gerisi pek ilgilendirmiyor.

öykü dedi ki...

nesecım
kesınlıkle cok dogru yapıyrosun

gunes artık eskısı gıbı dost degıl

kamikaze dedi ki...

iyi kiii tatile gitmiyorum canım bunları okuyunca demek geldi içimden.ben de çok beyazım güneşte kalsam anında kızarmış tavuk olurum:) şehirde de sık sık dışarıya çıkmak zorunda kalıyoruz.inan o zaman bile kıpkırmızı olup geliyorum:)