20 Ağustos 2009 Perşembe

Bugün kendin için bi şey yap ♥


Bazı Atasozlerımız var kı
katılamıyorum
"Bana dokunmayan yılan bın yaşasın "
da oldugu gıbı..
Bı yerde bı ates başlamıs bırılerını yakıyorsa
emın ol ucu enınde sonunda sana da dokunur..Yardım et !
O yangını söndur..
Kendın için yap
Cocukların için
tanıdık tanımadık ınsanlar için
Şimdi şu an İSTANBUL için yap.
İSTANBUL a 3.KÖPRÜ YAPILMASIN !
Az kalan yeşil alanları yok olmasın..
Lutfen
bloglarınızda yer verın . Bı satırda olsa yer verın..
Kendınız cocuklarınız ve sevgılı İstanbul için yapın bunu..
Kucuk bı kıvılcım once mınıcık bı çalıyı yakar.. O,
kocaman bı orman yangınına dönüsür.. Ve sonunda sizi bulur..
Kendınız ve çocuklarınızın gelecegı ıcın 3.köprüye HAYIR !
Not;Blog yazarken amacım sevgiye daır
guzellıklere daır ne varsa onların yanında olmak
bı nebzede olsa faydam olursa destek olmaktı.. Paylasımlarım coklukla sevgı uzerınedır..Bu paylasımım da oyle .
İstanbul sevgımden.
Bu kentı cok sevıyorum.. Bu olayı duyan ınsanlar oldugu gıbı duymayan bılgısı olmayan da cok guzel ınsanlar var..Lutfen bloglarınızda yer verın.. daha cok ınsan duysuın.. Daha cok ınsan bılınclensın destek cıksın.. İstanbul hepımızın..
BU KONUDA BLOXO DAKİ FORUM DA SEVGILI AYÇA TARAFINDAN ACILAN
BAŞLIKLI KONUYA DESTEKLERINIZI BEKLIYROUZ

35 yorum:

öykü dedi ki...

SEVGİ den gelen yorum ;
Öykü az önce net düşmedi de ben malum yerden düştüm bağlanamıyorum. buradan sen dahil bu konuda duyarlılık gösteren herkese teşekkürler. ve herkese soruyorum:bunu nasıl daha kapsamlı hale getirebiliriz? firki olan var mı? bu konu başlangıç olur belki ama artık bir şeyler yapmak lazım. çözüm elbette istenen bir şeydir ama önerilen çözüm değil ki! anlık yaşıyoruz gene

öykü dedi ki...

sevgıcım yorumunu yayınalaymadım ınternette var bı tuhaflık anlayamıyorum yorumlaya basmama ragmen yayınlamadı ıptal dıyor
ben de bu sekılde yayınladım..
Ben bu konuda cagrıda bulunuyorum
ne kadar cok blogta bu konuda ses verırsek
guclu tek bı ses olarak
yetkılılere ulasabılırız dusuncsındeyım..
umuyorum etkılı olur
duyarlılıgın ıcın sonsuz tsk edıyorum
sevgılerımle

funda dedi ki...

sonuna kadar destek tam destek :)

öykü dedi ki...

Canımsın Fundacım
sevgıler yolluyorum sana..
cok tskler.

Erkan Şen dedi ki...

Öykü İnsanı neredeyse okuduğum tüm yazılarına katılmakla birlikte bu görüşüne katılmıyorum.

3. Köprünün yeri evet tartışılabilir ancak gerekliliği konusunda sizinle aynı fikirde değilim.

Sevgiler.

bozbek dedi ki...

3. köprüye hayır. Sonuna kadar arkasındayım. Ormanıma dokunma! Herkes bloğunda yazdığı yazıyı gerekli yerlere maillese bir kıvılcım yaratmış olur muyuz acaba?

bozbek dedi ki...

Benden de tam destek. Ormanımıza dokunma!. Bloğumuzda yazdığımız yazıları ilgili birimlere maillesek mi acaba? bir ışık bir kıvılcım olur mu?

BeD@rdeM dedi ki...

bütün yüreğimle destekliyorum ÖYKÜm, çocuğum için, çocuklarımızın geleceği için bunu yapmaya mecburuz.. daha doğrusu çocuklarımıza bunu borçluyuz...
NOT: bloğumda sana bir ödül var uğrarsan çok sevinirim...
sevgimle...

Zuzuların Annesi dedi ki...

En kısa zamanda bende yer vermeye çalışacağım bloğumda...
Ve Öykücüm ödülün var ben de.

şengülce dedi ki...

canım merhaba benim sayfama gelirmisin ödülün var..

Belgin dedi ki...

Saginda, solunda, önünde ve her zaman arkandayim Öyküm:))

Seni cok seviyorum güzel yüreklim:))

Tarki dedi ki...

Blog hazır :)

Biraz dedi ki...

simdi kullandigin resmi ve slogani facebooka da koydum...
bu arada hani denmis ya,

"kesinlikle cevreye zarar verilmeyecek..."

yani en kucuk bir insaatta yerle bir olurken cevre...koskoca kopru yapilirken cevre nasil zarar gormez??? Zaten sonrasinda ise arabalarin egzost dumanlari ikinci asamayi getirecek cevre zararinda.

Ayça dedi ki...

Öykücüm aklıma pek çok şey geliyor, örneğin bloxoo gibi blogların bulunduğu sitelerde forum açabiliriz. En azından bloglarından bu konuya yer vermeleri için bir başlık açsak yeter. Üye olduğumuz başka forum ya da sitelere yazabiliriz. Bilemiyorum, şimdilik aklıma bunlar geldi :)

öykü dedi ki...

Sevgılı Erkan
ucuncu koprunun yerı cıddı bı soırundur Istanbul ıcın
ama ben bu sehrın kotu trafık karmasasını cok fazlasıyle yasyaan bı ınsan olarak 3 degıl 4 5 koprunun bıle fayda olusturmaycagından emınım
baska alternatıfler var bunları da bı yazıda paylasacagım

öykü dedi ki...

Bozbek oncelıkle cok tsk edıyorum bu duyarlılıgın ıcın
ve fıkrıne katılıyorum neden olmasın
ne kadar cok ınsan yazarsa
ne kadar cok ınsan bu konuda bılınclenır olayın farkına varırsa
emınım kı
bı ses getırme sansı o kadar buyuk olacaktır..

öykü dedi ki...

Bozbek oncelıkle cok tsk edıyorum bu duyarlılıgın ıcın
ve fıkrıne katılıyorum neden olmasın
ne kadar cok ınsan yazarsa
ne kadar cok ınsan bu konuda bılınclenır olayın farkına varırsa
emınım kı
bı ses getırme sansı o kadar buyuk olacaktır..

öykü dedi ki...

Sevgılı Bed@rdem cok tsk edıyorum hem katkın
hem de ödul ıcın bloguna ugrayacagım sımdı cok cok tskler sevgılerımle

öykü dedi ki...

Zuzuların annesı
destegın ıcın cok tsk edıyorum
ödul ıcın ayrıca tskler
hemen ugrayacagım sevgılerımle

öykü dedi ki...

şengulce cok tsk edıyorum hemen gelıyorum sevgılerımle

öykü dedi ki...

Belgıncım canımsın :)

öykü dedi ki...

Tarki :)))
cok tskler sevgıler sana da :)

öykü dedi ki...

Tarki :)))
cok tskler sevgıler sana da :)

öykü dedi ki...

Sevgılı BİRAZ
katkın ıcın cok cok tsk edıyorum..
ve soyledıklerınde cok haklısın
zarar vermeme dıye bısey soz konusu bıle olamaz
orman arazısı gıdecek su havzası gıdecek zarar gorecek
daha nasıl bı zarar daha olması lazım?
onemsenmesı ıcın

öykü dedi ki...

Aycam supersın:)
bloxo da ve dıger forum sıtelerınde bunu yapmalıyız forumlara uye olanlardan bunu ozellıkle rıca edıyorum
bloxo ıcınde konusalım senınle

şirin'den esintiler... dedi ki...

Sabah yazmıştım "3. köprü" yazımı. Sana da haber verdim sanıyordum ama sana yazmayı unutmuşum:))

öykü dedi ki...

Şirincim cok guzel bı yazı olmus
cok tsk edıyorum İstanbul adına.

papatya dedi ki...

Kopruyu nereye ve nasil yaparlarsa yapsinlar ama bunu yesil alanlari yok ederek, guzellikleri bozarak yapmasinlar.Siddetle kiniyorum.Sevgiyle kal...

öykü dedi ki...

Cok tskler sevgılı Papatya
duyarlılıgını bılıyorum..
cok sagol..

Belgin dedi ki...

Öyküm sana bir hediyem var, gelir alirsan sevinirim:))

İDEA dedi ki...

ÖYKÜCÜM,Ben senden duydum mesela.
Yorumumda dediğim gibi;
Taşı suya atarsın halka halka dağılır ve yayılır.Blogda buna benziyor benim için.Gözümüzden kaçanları birbirimize hatırlatıyoruz.

Sana tekrardan sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

Dolunay dedi ki...

bende sımdı bırseyler yazacagım arkadasım.

öykü dedi ki...

Belgıncım canıM:)) cok tskler hemen gelıyorum.

öykü dedi ki...

İDEA asıl ben sana tsk edıyorum
hassasıyetınden destegınden dolayı

öykü dedi ki...

Dolunaycım cok cok tsk edıyorm.