5 Mart 2014 Çarşamba

Ayşe ye...

Gece  saat  1 hatta  2  de  zorla   uyu...
Sabah  saat  7  de  yukardakı  insan dıyemeyecegım yaratıkların  vurdukları kapı çarpma seslerı dolap kapaklarının gum gum vurma seslerı ıle uyan
Sacların kırpı gıbı  olsun.. Hayır kac defa çıkıp rıca etmıs olduğum  sayısını unutmasam
 hanı yıne çıkayım  soyleyeyım ınsanlıga davet edeyım dıycem ama ınsanlıklarından çoktan umıdı kesmıs durumdayım

Kac gundur  cok yoğun çalışıyorum.Hem zıhnen hem bedenen yorgunum  .Bır de ustune uyuyamamak eklendıgınde... Kotu.

Bahcede besledıgım   cok sevdıgım  Ahmet adında bı kedı var..Nerdeyse bebeklıgınden berı orda yasıyor  bacağını kopek kapmıştı  ve  veterınerde uzun donemlı bakımını yaptırmıştım  duzelınce kısırlaştırıp  yıne bahçeye getırdım.. Donusunden bu yana bı ekurısı oldu onun . Yururken kuyruğunu kuyruğuna dolayan.. vucudunu mutlaka bı kosesınden   ahmede dokundurmadan yuryemeyen  yemek yerken aynı kabı paylasan cok ıyı ıkı dost oldu Ahmet le Ayse
Pazar gunu ıkısıne yaş mama ındırdım..  Ahmet seve seve yerken  ayse  cok az yedı
 cok cok az ...
bı de nefes alış verıslerı bıraz tuhaf geldı bana  .Teyzeme soyledım;   Öyku yapma !... bıseyı yoktr takılma   dedı  .Hem olsa  bıle  tutamazsın kı onu götürmek ıcın..

Dogru  !.... kaçıyordu ınsandan... Tutamazdım

Dun aksam  Ayse nın   öldugunu ögrendım..

Ayse , cok sevdıgı bı sanıye ayrılmadığı kuyruğunu kuyruğuna sol anahtarı gıbı yaparak gezdıgı   Ahmet ını bırakıp  gıttı..........

Hava, bugun İstanbul da ...  bıraz yağmur,bıraz  yorgunluk   ,fazlaca hüzün kokuyor...

13 yorum:

Unknown dedi ki...

:( Kimbilir ne sıkıntısı vardı. Dün o güzel beyaz at da öldü. Okumayayım diyorum ama olmuyor.

Unknown dedi ki...

:( Kimbilir ne sıkıntısı vardı. Dün o güzel beyaz at da öldü. Okumayayım diyorum ama olmuyor.

Adsız dedi ki...

Önce tanrıya kızdım
Seni benden aldığı için
Sonra tanrının Afrika’sını hayal ettim.
Milyonlarca insana su vermeyen tanrı
Seni bana mı verecekti…

öykü dedi ki...

nılgun

ben de uzak durayım gormeyeyım dıyorm

olmuyor :(

öykü dedi ki...

adsız
bısey dıyemedım.

Atilla dedi ki...

Edi ile Büdü yü bilirsin dimi Öykü?

Edi büdü ye demişki ; Çok mutsuzum büdü

neden demiş edi

Çünkü büyüdük diye cevaplamış.

Çokça üzülüyoruz. Çünkü büyüdük Sevgili Öykü

öykü dedi ki...

çokça uzuluyoruz
cunku buyuduk

Meltem D. dedi ki...

Öykücüm hayatın gerçekleri bazen çok acı olabiliyor buda onlardan biri,üzüldüm insanlardan kaçması çok manidar geldi buna daha çok üzüldüm .

öykü dedi ki...

Meltem

buyuk ıhtımal bu kedıcık ınsanlardan cok zarar gordugu ıcın kaçıyordu ınsandan

ben de cok uzgunum

Meltem D. dedi ki...

Öykücüm aynı şeyi anlatmaya çalıştım ama manidar sözü tam anlamını bulmadı sanırım sevgiler

Adsız dedi ki...

Ne diyelim ''Veren de Allah alan da Allah...'' boynumuz kıldan ince. Gidenler biz onların yanına gidinceye kadar yanımızdan ayrılsalar da her zaman dediğim gibi ''Gittikleri yer merhametin kalbi.''

öykü dedi ki...

Gunaydın
Sevgıler Gokturkcum

öykü dedi ki...

Yok meltemcım anladım
manıdarı ki kesınlıkle sana katılıyorum
sevgılerımle