11 Mart 2014 Salı

Bugün çocugu olan olmayan herkes EVLAT ACISINI tattı...

Daha  dün haberlerde  onaltı kıloya dusmus dedıler..
16 kılo
onaltı kılo....


Anne baba   sabah ekmek almaya yolladığı oğlunu
 hangı polıs ın   attığı  bır turlu  tespıt edılemeyen '!!!!!!!!!!
bı  gaz kapsulu ıle  bı kaybediyor.....o kaybedıs..

Ondan sonrası hastahane önu bekleyısler..
O masum,    ıcerde erırken anne baba kapıda erıyor..

Dun onaltı kılo dedıklerınde boğazıma bısey dugumlendı.

ve..
Bugun kaybettık  oğlumuzu kardesımızı
 
Berkın gıttı


Bugun  Turkıye de anne olanların baba olanların
İNSAN olanların  gozu yaşlı..
Canı yanıyor

Pekı Buna neden olanların???
neden olanları cezalandırmayanların?
hıc bısey olmamış gıbı
bı kez bıle BERKIN den sozetmeyenlerın  durumu !!!!!


Şimdi ogrendım ben
henüz gırdım ofısın kapısından  sımdı ogrendım
Basım sıkışıyor kalbım sıkışıyor..
Berkın ıcın  daha oncesı   defalarca    umut  yazıları yazmıştım ...Dıren  Berkın kurtulacaksın dıye..

Olamadı ....

Gezi Parkı direnişi sırasında  başından biber gazı fişeğiyle vurulan Berkin Elvan, 269 gün süren yaşam mücadelesini kaybetti


11 yorum:

Atilla dedi ki...

Kırdılar yeşil dallarımızı
Kırdılar kalem tutan ellerimizi
Katlettiler çocuklarımızı

(Nazım Hikmet)



..
Çok üzgünüm ....

Adsız dedi ki...

Sabah sabah yüregmi yaktın Berkin

Anasının kuzusu
masumum
yandı yüreğim

Ah ediyorum
seni aramızdan ayıranlara
Vicdansızlara

Ah ım var!

/ DENİZ/

Adsız dedi ki...

Berkin ekmek almaya çıktı cennete gitti

Onu katledenlerinse yeri cehennem

öykü dedi ki...

75 milyon bir olsak o 16 kiloyu kaldıramayız artık. Öyle ağır...

Suna Kuloğlu dedi ki...

Sabah ekmek almaya giderken
demiş ki annesine ;

Sen gazdan kaçamazsın anne
Ben hızlı koşarım, ekmeği ben alırım...


Gidiş o gidiş :(

Meltem D. dedi ki...

Buğün bende geç aldım haberi, Berkini o masum gözlerini,annesinin acısını,elimizden hiç bir şey gelmemesini düşündükçe içim acıyor, her şey boş bugün konuşmakta yazmakta.

Adsız dedi ki...

bu çocuk fena yaktı yüreklerimizi,
- Mehmet-

Asortik Krep dedi ki...

Büyüklerin bunca uzun yaşadığı bir ülkede
Bir onur dersi midir çocukların ölümü?

Şükrü Erbaş

#BerkinElvanÖlümsüzdür

Adsız dedi ki...

kurt kapti yavruyu!

İnsanlık öldü dedi ki...

Bir çocuğun ölümüne, öldürülmesine nasıl hak verilir? Yazılanları gördükçe insana inancım azalıyor. Taş atacak yaşta olan coçuk cezasını da çekerden tutun ‪#‎elvenberkingeberdi‬ hashtagini açanlara kadar. Siz nesiniz ya? Dini, dili, ırkı ne olursa olsun bir çocuk günlerce komada kaldı ve daha fazla direnemedi. Yaradana inandığını söyleyen bir insan nasıl bir çocuğun ölümüne hak verebilir? Tecavüze uğrayan çocukları bile kıyafetiyle yargılayan,çocuk gelinleri savunan, namusu bacak arasında sanan, çıkarı için alçalabildiği kadar alçalabilecek at gözlükleriyle dolaşan, insanlıktan çıkmış zavallıların arasındayız. Türbanlı türbansız, oralı buralı diye insan, insanı ayrıştırır mı? İşte anlaşamadığımız şey bu. Ben ve yüreği benim gibi atanlar herkesi, her şeyiye kucaklıyor. Bir gün senin de başına geldiğinde senin de arkanda dururuz. Ben yine yazarım. Dünyanın neresinde olursa olsun, kime olursa olsun insanı yok sayan, her şeyin karşısında... Az önce buldum. Bir eksiğiz albümünde Cem Adrian'dan Yakamoz. Evet bu gece bir kişi daha eksiğiz... Gökyüzünün altında nerede yürekler yanıyorsa, kim haksızlığa uğruyorsa karşısında durmak, ölümü, cinayeti haklı görmemek, her şeyden önce insan olduğumuzu hatırlamak için...

Mahmutun güncesi dedi ki...

Üzülmemek elde mi?