29 Ocak 2014 Çarşamba

Kalabalıkların ıcındeydı
Bı kadına gulumsuyordu..arada  omuzuna dokunuyordu o kadının
Mutlu gorunuyordu

Onu gordugumde kalbım yerınden çıkacakmışçasına  çarptı
Baksan gorurdun yuregımın atışlarını ....o derecede   sarsıldım

Yer, ayağımın altından kayacak gıbı.

Kalakaldım sokağın ortasında

Oydu !

Ama....  olamazdı ki.... !

Imkansızdı

Yanına gıtmemek ıcın kendımı guc tuttum
ve ağlamamak ıcın...
..............

Insanlar çift yaratılmış dıyorlar ya cok doğru bıseymıs bu. Hayatımda ılk kez bu kadarı  basıma geldı

Babamdı gordugum kışı.. yıllar once kaybettıgım
Kalabalığın ıcınde o kadınla şakalasarak yürüyen , kır saclı  ,genıs omuzlu, uzun boylu adam
bırebır babamdı ..gulusu bıle aynı..

Nasılını bılemıyorum..

Ama o kışı bana ne yaptığını bılemeden .....haberı bıle olmadan kayboldu kalabalıkların arasında

Ben
sokağın ortasında donakaldım...

23 yorum:

Adsız dedi ki...

Dönüş bazen güç olur. Aradığını bıraktığın yerde bulamazsın.
Ne eşyayı, ne de insanları.

Buldukların da sez yokken değişmiş, yabancılaşmış gibidir.

En kötüsü de, umut.
Umutlanmadın mı, bir beklentin olmadı mı, hayalkırıklığı da olmaz.

Bir yer düşlersin ya da bir insan;
Kafanın, yüreğinin içinde, o yeri,
o insanı süsler püslersin.

Kendine yaşamak için bir neden yaratırsın.

Sonra bir gün, tam o yere ya da insana vardığında,farkedersin ki ; bir yabancıdır o .
Hissettirdiği budur sana
Yabancı bir insan...

Daha erişmeden yitirmişsindir onu.”



Öykü
baban konusunda hissettiklerini anlıyorum.Çok sevdğin ,özlediğin bir insanı
ama kaybettğin bir daha göremeyeceğin bir insanı birden karşında bulmak
şok edici

ama yukarda yazdıklarımı bir oku
yaşayan
çok sevdiklerinin oluşturduğu hayal kırıklıklarının
bundan daha ağır olduğnu düşünüyorum

Varlar ama
aslında onları var eden senin düşüncelerin
aslında onlar hiç yoklar
sen alladın pulladın anlam kazandırdın onlara

bir de böylesi var işte.

öykü dedi ki...

Ah adsız

Sen hangı adsızsın bılmıyorum ama
yazdıkların böyle şrak diye bir gerçek tokat olarak yüzüme çarptı

cok tsk ederım tum bu yazdıkların ıcın

o hayal kırıklığının tadını

acı tadını cok ıyı bılenlerdenım
emın ol

cok ıyı bılıyorum.

Adsız dedi ki...

Nefes aldığın şehir ne kadar şanslı.
Kim bilir, seni gökyüzü sanan kuşlar bile vardır..

öykü dedi ki...

gülümsedim...

DENİZ dedi ki...

Öykücüm çokkkk uzun zamanlardan sonra merhaba:)

Ben DENİZ
hatırlıyor musun ikinci bebeğim oluyordu sana en son yazdığımda
o yoğunluklar geçince biraz

bir bakayım dedim
özledim:)

Ben de adsız gibi düşünüyorum senin hakkında
gökyüzü sanıyordur seni kuşlar
tatlı yüzlü güzel yürekli öyküm

öykü dedi ki...

denizzzzzz
inanmıyorum:)

benı unuttu artık demıstım:)
cok sevındım hosgeldın tekrar

ıyı olduğuna burda olduğuna cok cok sevındım canım benım:)


yalnız ne olursunuz benı böyle mahcup etmeyın utandırmayın:)


kocaman sevgılerımle
lütfen daha sık gel

Adsız dedi ki...

Bir buruk tebessüm de benden çocuk...
Galiba Öykü'yü bize sevdiren en farklı hususiyet bu... Yalın, duru ve gerçeği de hayali de oldugu gibi yayan yapıldak anlam ve duygu yüklü cümlelere dönüştürüvermek. Duyulan özlemin büyüklüğü ve derinliği ise...
Neyse çocuk, zaten O Baba geride senin gibi bir evlat bıraktığı icin hep yaşıyor olmalı...
Gıpta ettim desem, neydi gıpta ettiğin diye sormazsın değil mi?
Özlemek bazen ÇİĞ yagdırır yüreğe, yağdırır ki gözyaşlarıyla yıkayıp en kuytularımızda saklayabilelim diye.
Zeybek

öykü dedi ki...

Canım Zeybek
O buruk tebessumun nedenını ıkımız de cok ıyı bılıyoruz..
ne dıyebılırım kı.

kocaman sevgıler gonderıyorum sana
gonderdıgın her mesajınla
ıyı kı burdasın dıye hıssettırdıgın ıcın mınnettarım

sevgılerımle

ANNEKIZ dedi ki...

Benim babam hayatta cok sukur.Allahim saglikli uzun omur versin ona.ama seni inanki anliyorum.ben ailemden uzak bir sehre gittim evlenince.ilk yil bir gun pendik koprude adamin birini benzettim.ayni tsort tipte...inan oyle kotu oldumki....aglaya aglaya eve gitmistim...sana kocaman sevgiler gonderiyorum oykucum...bazi anlar oyle acimasizki.....sevgiler

öykü dedi ki...

canım benım
eve donup onu evde bulmak o kadar buyuk bı guzellık kı
ona sıkı sıkı sarıl
her fırsatta sevgını hısssetır yasa
daha cok uzun yıllar bırlıkte olun ınsallah

sevgılerımle

Adsız dedi ki...

Geldik ve geçiyoruz dünyadan.Son durak merhamet nasılsa.

öykü dedi ki...

aynen Gokturkcum
aynen....

Unknown dedi ki...

Sizlerin paylaşımlarınızı görünce burada misafir olmanın bile bir şans olduğunu anladım. Empati yapabilen, hayatın acı tatlı ayrıntılarını paylaşmaktan çekinmeyen ve biribirini anlayan, anlamaya çalışan insanların biraraya geldiği tüm ortamlar içimi ısıtıyor.

karışık_pizza dedi ki...

Cok etkilendim.Sozun bittigi yerdeyim:(

öykü dedi ki...

Mustafa Bey
Ne kadar güzel seyler soylemıssınız
Bır blog yazarının duyupi onur duyabılecegı
ve ıyı kı yazıyormuşum dıyebılecegı
medenı yaratan cümleler bunlar

Çok ama cok mutlu ettınız
teşekkür ederım
Sevgıler

öykü dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
öykü dedi ki...

karışık pizza
sanırım aynı duruma gırdım ben de bu olayı yasadıgım anda

soz bıttı
donup kalakaldım..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Okurken müthiş etkilendim sanki oradaymış gibi...
Benimde çokkk eskilerden hep görmeyi beklediğim bir arkadaşım var bazen rüyamda görüyor konuşuyorum.
Bazen de gördüğüm insanları ona benzetiyorum.

İşin ilginci çokta kızgınım ona bir gün karşılaşsak konuşur muyum onu da bilmiyorum Öykücüm.

öykü dedi ki...

Gunaydın

Onun nedenı ne bılıyor musun?

Sen ona cok onem verıyrosun
sen de etkısı cok fazla
rüyalarında gorebılıyrosun
başka ınsanları ona benzetebılıyrosun

ama onun bı çabası olmadığını düşünüyorsun

onun da aynı senın kadar yoğun hıssetmedıgını düşünüyorsun belkı ondandır

ama bu duygu gerçekten agır ve uzucu oluyor
bılıyorum bunu Ebrucum

maalesef.

Nesrin dedi ki...

öykücüm günaydın ,
Ah ne de zordur ama bir yandan da çok güzel ne bileyim ya ... Bir kaç gündür bir kaç kişi beni anneme o kadar benzetiyorlar ki tüylerim diken diken oluyor seni gördüğümde, annen varmış gibi oluyor diyorlar...
ah bu sevdiklerimiz keşke bu kadar erken olmasa ...
uzun zaman önce otobüste yanımda bir kadın oturuyordu annemin gençlik hali gözlerim doldu kadına sarılmamak için kendimi zor tuttum...
nur içinde yatsınlar

öykü dedi ki...

Ah Nesrıncım ya...

Bu hanı benzetıp koşup sarılma duygusu var ya
Hanı ıcınde donup kalan
fena halde acıtan bısey
ne demek olduğunu cok ıyı bılıyorum

Canımsın benım
Guzel arkadaşım
hayat böyle demek kı.

özii dedi ki...

Öyküm çok etkileyici gerçekten. Ben peşinden giderdim herhalde ve yakindanda benziyorsa mutlaka anlatır konusurdum. O anki şoku atlatabilrsem tabii. .. canım benim yaaa.

öykü dedi ki...

gıdemedım ozıcım
gıtseydım de ne olurdu bılmıyorum..

ben oylece kalakaldım