17 Şubat 2013 Pazar

sevgiler günü böcek olayı,izleyici sayısı,kitap mimi ;nasıl kitap okuruz?

Sevgılıler günü , böcek  hediyesi  olayından sonra  söylenen o ki  öykü nün blogundan kacanlar olmus.
Bır gun ıcınde  1239  kısıden 1235 kısıye dusmus ızleyıcısı sayısı..
Korkmayın gerı dönun dıyorum
Toplattım ben o  böceklerı  yolladım dogaya
Bişicıkler kalmadı 
Geri dön dıycem ama yıne de  sen bılırsın.

Hayır 
Aslında anlayamadıgım ıcınde  yazıyorum bu satırları  ...Geldın begendın ekledın. E bı gunde ne degıstı de   gıdıyrosun? Neyı  begenmedın ?  A  bocek eklemıs
Ustume ıyılık saglık boceklerı de hıc sevmem mı dedın
yaz bana
Bıleyım
Hanı hatta  hepınızde oluyordur bu   durum
Yani...
Mehter takımı gıbı bı eksılme bı fazlalasmalar
Ha  gıdenı illa tutma degıldır amacım  .Ben sadece neden  ogrenmek ıstıyorum
O yuzden
Yazsınlar bencede hep bırlıkte ogrenelım sebebını bu sayede ..
Bu konu böyle..
Gelelimmm MİM konusuna 
Farkettım kı  uzun zamandır mım yazmamısım..  Genelde  sevmez bloggerların cogu mım yazmayı.. Ama bence guzel  bır sey bu.
Ve  ınsanların bırbırını daha cok tanımasına yardımcı konular secılıyor genelde..
  O ortak konuya farklı  cevaplarla renk katılıyor
Bugun kı Mim   Sevgılı BAHAR dan gelıyor
Mım ın konusu; Hangi şekilde kıtap okursunuz.
Soruyu okur okumaz  cocuklugumdan bu yana  en sevdıgım sekıl geldı aklıma
Uzanıp kıtap okumak
Hanı  kıtabı elıme aldım.. Bı kac sayfa oturdugum yerde okumaya basladm..
Bu belkı bı vapurun guvertesınde de olabılır.. Yenı almısım kıtabı ve okuyorum  denızın sesı eslık edıyor.. Muthıstır.. Ama devam edemem
Cunku cocuklugumdan berı var olan alıskanlıgım  agır basar
Ben o kıtabı eve gıdp kanepeye uzanıp oyle okumak ısterım
Yogunlasmayı saglıyor bu bende
Kıtabın konusuna  ıyıce yogunlasmamı saglıyor..
Sonrası zaten  fılmlerden daha tatlı
Kıtabın gectıgı olayların mekanı
Kahramanların nasıl  bı fızık ve yuzlere sahıp olusu artık tamamıyle benım hayal gucumle sekil  alıyor.. Ve bu oylesıne keyıflı kı...
O yuzden  okudugum kıtabın fılmlerını ızlemeyı sevmıyorum.. Genelde hayal kırıklıgı yaratıyorlar cunku.
Kıtap  daıma hayatımda..
Yogun okudugum donemlerde elimde
Okuyamadıgım donemler  evımde ofısımde
Ama kıtaplar  her zaman hayatımda..
Teşekkur ederım bu guzel mim ıcın Bahar,
Eger  aramızda   bu yazıyı okuyanlardan
 ''  ne guzel bı konuymus ben de katılıcam  hemen yazıyorum blogumda '' dyen varsa
Lutfen yorumda belırtsın kı gelıp hemen   okuyalım

Sevgı ve saygılarımla

18 yorum:

bir küçük doktor dedi ki...

Bazıları senın ne yazdığın için eklemiyor Öykücüm , emin ol okumuyorlar bile... Seni ekliyorlar ve onların sayfasına gidip onu beğenmesen bile takip etmeni istiyorlar ... Herkeste bir populer olma kaygısı var son dönemde

öykü dedi ki...

Konu bu degıl belkı ama

sana epeydır soylemek ıstedıgım bıseyı soylemek ıstıyorum


Sen ne tatlı
yuregı ne kocaman
ne sade ne dogal bı ınsansın

ne cok sevgı dolu

ve samımı



tanımaktan cok mutlu oldugum ınsanlardan bırısın

ıyı kı varsın mınık doktorum

bir küçük doktor dedi ki...

☺☺ çok teşekkür ederim Öykücüm , musmutlu oldum bu güzel sözlerin karşısında.Senin o kocaman güzel kalbinde bir yerimin olması ne kadar onure edici,çok teşekkür ederim Öykücüm...Seni tanımak , güzel yüreğinden geçenleri okumak benim için hayatın bana yaptığı süprizlerden biri..İçimden geçenleri tam anlamıyla ifade edemiyorum lütfen kusuruma bakma, yalnız tüm samimiyetimle söylenmiş olduklarını bilmeni isterim
Ben şimdi anladım böcük olayını, video pixelleştiğinden paketi açtığında ne çıktığını anlammıştım☺ ... Keyifi bol, neşesi daim güzel bir pazar günü dilerim sana

öykü dedi ki...

Canımsın

O pırıl pırıllıgın ınan buraya kadar yansıdı


Senı tanımıs olmaktan gercekten cok mutluyum


Bundan kısa sure oncesı ( o kotu donemı yasarken sıcacık destegın .. o beklentısız sevgı dolu yaklasımların ) benım ıcın ölcusuz degerde

Çok ama cok teşekkur edıyorum sana

hayatında hep deger bılenlerın olsun..


Kocaman sevgılerımle

Handan dedi ki...

Ben de tam şimdi izleyici sayım neden düşmüş diye düşünüyordum yazını gördüm :D Düşmesi değil de hani kimin gittiğini görseydik geleni gördüğümüz gibi iyi olurdu.

Ben de illaki koltuğa uzanıp okuyanlardanım. Kalın kitaplard biraz yorucu oluyor ama başka türlü girmiyor aklıma sanki :D

öykü dedi ki...

Handancım Gunaydın

Aynen Bır kucuk doktor un dedıgı gıbı bencede bu olayın nedenı


gorunmek ıcın eklıyorlar
okumak ıcın degıl

ızlemek ıcınde degıl

eklıyorlar ve gıdıyorlar


onun ıcın belkı bız onların kım oldugnu bıle anlayacak kadar vaktımız olamıyor



kıtap konusuna gelıcek olursak senınle aynıyız demek kı:)

Mahmutun güncesi dedi ki...

bir küçük doktor 'un söylediklerine katılıyorum.Bu tarz insanlar da olmuş olmamış ne farkeder.Bana da özellikle twetter 'de denk düşüyor.Ben takip etmek istediklerimi takip ediyorum.Başkasıyla uğraşamam.Geliyor,2-3 gün sonra gidiyor.Banane be.Beni takip eden şu kadar kaygısında değilim ki.Farzedelim ki her geleni kabul ettim,ben de takip etmeye başladım.Binlerce kişi ve onların RT lerini nasıl takip edeceğim.Fasa fiso.Ama şu an takip etmek istediklerimi takip ediyorum,paylaşmak istediklerimi paylaşıyorum.

Mahmutun güncesi dedi ki...

Bu arada kitap okurken;geri planda sevdiğim jazz veya klasik müzik çalar ve ben de oturduğum koltuğa gömülmüş kitabın akışına kendimi bırakmış olurum.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ben de kitabı uzanarak okuyanlardanım Öykücüm...ama gece
yani sessizlik olmalı :)
odama çekilip kitapla, daha doğrusu kahramanlarıyla ve olaylarla başbaşa kalmak, sanki bir film seyrediyormuşum gibi sayfaları ardı ardına çevirmek inanılmaz keyif verir bana...

izleyicilerle ilgili durum galiba çoğumuzda aynı
bir bakıyorsun birileri gitmiş...ama kim?
neden gelmiş, neden gitmiş...belli değil
bu konuda ben de aynı düşünüyorum...kendi bloğuna çekmek için bir yöntem bu bazıları için...
aslında çok komik...değil mi :)

güzel bir Pazar diliyorum sana ve buradaki tüm arkadaşlara...

kış güneşi dedi ki...

Öyküçüğüm bende kaçanlar arasında değilim ama videoyu tam izleyemedim bir ııııy çektim ,benim korktuğum bir hayvan var o çıkar korkusu yaşadım ama seni silmek aklıma gelmedi ,demek gelenlerin aklı başka yerdeydi sanırım.

öykü dedi ki...

Mahmut aslında cok haklısın

Bu blog ızleme ekleme olaylarında ınsanlar belkı sadece orda adım da gorunsun seklınde yaklasıyrolar olaya
bı kez bıle okuyamıyrolar

ben de sahsen okuyamıycaksam eklemıyorum cunku laf olsun dıye eklemeyı o blog sahıbesıne saygıslzık olarak alıyorum emegıne de saygısızlık

ancak okursam eklemem gerektını dusunerek hareket ettım bugune kadar..

öykü dedi ki...

Bı de kıtap okurken klasık muzık calar demıssın


bu benım de cok tercıh ettıgım bıseydır

sevgıler

öykü dedi ki...

Aynurcum

cok guzel bı pazar gunu dılıyorum bende

kocaman sevgılerımle

öykü dedi ki...

Sezgıncım:)



Sevgıler


Çok tatlı bı pazar gunu dılıyrum

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Izleyicilerden bi tanesi eksilse insan üzülüyor gercekten,benim trigimde su,sirayla isimleri yazili,kim gittiyse farkediyorum,bir kacina haber vermistim :)) bazende istemeden kayboluyorlar bloggerde sorun varsa,ama senin sayin oldukca fazla o yüzden zor farketmek,iyi pazarlar Öykücüm.

öykü dedi ki...

Terazı kızı:)


Kocamannn sevgıler gonderıyorum

sana


Iyı pazarlar olsun:)

maviye iz süren dedi ki...

Rica ederim öykücüm,güzel yamışsın:)
güzel yüreğinden öpüyorum..

öykü dedi ki...

Canımsın:)