19 Şubat 2013 Salı

çicekli divan örtüsü ...

Küçücukken kıymetını bılmezsın..
 Daha dogrusu kıymet bılmemezlık demeyelım de ona..
 Hanı anlamazsın..
Vardır
Vardır ve hep emrıne amadedır

Sevgıden bahsedıyorum.. Hani anne,
buyukanne sevgısınden
o karsılıksız  kocaman sevkat dolu sevgıden..

Anneannene gıdıyoruz dedıklerınde  bı an once gecsın o yolda varalım

Varalım da...
anneannemın bana yaptıgı cevızlı puf boreklerı  
ve   annemın her zaman yememe ızın vermedıgı tarcın kokusuna bayıldıgım  akıde sekerlerıne kavusma heyecanı dınsın.. Anneannem bana kocaman sarılsın.. 
Dıvanı  var boyle bahcesınde
aynı burda gorunen gıbı
cıceklı   kumastan   ortusu olan bı dıvan

ustunde
anneannemle ben
bunu ıstıyorum su an
bu olsun ıstıyorum 
zaman makınasında gerıye donus
o  bahcedekı cıceklı ortulu dıvan
bahar olsun mevsımlerden
agaclarda kuslar ötsun anneannem sacımı oksasın
gozlerımı yumayım ...
ıcımde en ufacık huzursuzluk  hıssı olmadan
guvende olmanın  huzuru....



sımdı evdeyım
yorgunum
sabah cok telaslı sıkıntılı gectı hastahane
tetkıkler
bılındık sıkıntılı anlar..

eve gelıs
halsızlıkler
cay ıcememıstım..
teyzem cay demlemıs   bıseyler hazırlamıs
hersey tamam
hersey var
ama bı sey eksık..
o bısey sankı hıc tamamlanmaycak gıbı..

40 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

tetkik sonuçları belli mi Öykücüm
iyi olmasını umuyor, diliyorum...

ve o eksik olan şey var ya...işte o senin de dediğin gibi hiç tamamlanmayacak...gidip de dönmeyenler için bir yanımız hep eksik maalesef :(
ve biz o eksikliği zaman zaman, bazı konu, koku, olay, durum, fotoğraf, yemek, kurabiye vs.vs.vs gördüğümüzde hep hep hep hissedeceğiz :(

Olcay Turkuaz dedi ki...

Öykücüm, nasılsın?
Hastahane yazınca telaşlandım,kötü bir durum yoktur umarım?

öpüldün.
sevgiler

öykü dedi ki...

Aynurcum o eksık dedıgın gıbı hıc tamamlanmayacak


anılarda yasanıcak belkı ama bazen anılar da boyle
acı verıyor



tetkıkler bu sabah oldu

bı kısmı yarın
bı kısmı da daha sonra acıklanacak

ınsallah ıyı olur

öykü dedi ki...

Olcaycım


maalesef bıseyler ıyı gıtmıyor

ınsallah tatlıya baglansın ınsallah ıyı seylere baglansın bunu dılıyorum



benım ıcın telaslanıp gelmıssın ya
sen canımsın

nasıl tatlı ınsanlarsınız sızlerı gercekten cok sevıyorum

kış güneşi dedi ki...

Bak şimdi, telaşlandık sonuçlardan bişey çıkmaz İnşallah

öykü dedi ki...

ınsallah kardelencım


ıyı haberler paylasalım dılıyorum

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun.İnşallah sonuçlar iyi gelir...

Bir de o çiçekli divan... Evet vardı ... Hatırlıyorum. Sonra ikisi de gitti... :/

öykü dedi ki...

dımı GOKTUrk

artık hayatımızda
ne anneannelerımız
ne de dıvanlar kaldı.

Adsız dedi ki...

Öykü,

sana hep dediğim gibi
bahar gelecek,
bir gün güzel şeyler olacak.

Serap

öykü dedi ki...

Evet Serap

bahar gelecek ve hersey cok ıyı olacak...




sımdı hemen sayfanın bu huznunu dagıtmak ıcın bı sarkı eklıycem..


ıyı dusunelım ıyı olsun ınsallah


tsk ederım canım benım.

Adsız dedi ki...

Kesinlikle...

Bak süt kampanyası da başlattık,
biz şimdi yakında organik tarımada geçeriz.
(yerleşik hayata geçmek gibi oldu bu)
Daha ne olsun, hayat güzel...
Serap


öykü dedi ki...

ıyı olacak hersey

olmak zorunda.

Adsız dedi ki...

Bu arada bunu da eklemeliyim,
karamsarlığa yer yok, geleceğe odaklan...
İnşallah bir gün seninde torun torbaya karıştığını görürüz,
düşünsene ne güzel olur,
sende torununun minicik kalbinde hatıralar bırakırsın.
Tıpkı anneannen gibi, onunda anneannesinin onda bıraktığı gibi...
Boşuna demiyorlar dünya bir sahne
sırası gelen çıkıyor oynunu oynuyor.
İyi oynamak seyircinin aklında kalmak, hep hatırlanmak, nesilden nesile aktarılmak senin elinde.
Aynı şekilde unutulup gitmekte tabi.
O yüzden sen artık geleceğe bak.
Şimdi sıra sende bunu unutma
ve sıranı kaçırma lütfen...
Serap

öykü dedi ki...

Bılıyorum Serapcım
bılıyorum...

Merak etme

FFatiHH dedi ki...

sana bir film söylesem izlemezsin ki..

öykü dedi ki...

bi söyle...

FFatiHH dedi ki...

izlemezsiiiiiiiiinnnn

öykü dedi ki...

bugun soz veremem basım cok kotu


ama ızlıycem daha sonrasında soz

FFatiHH dedi ki...

bişey yememişsindir sen.. Ondan ağrıyordur..

Filme gelince..

http://naysting.blogspot.com/2010/02/film-sepeti-4-guney-kore.html

burada Jibeuro diye bir film var.

Link de verdim orda.

Başka linkler de veririm.

Mutlaka izle ama..

öykü dedi ki...

tamam bu gun degıl belkı ama ızlıycem soz
tsk ederım

IŞIL dedi ki...

Allah herkese acil şifalar versin tatlım,sana da :)
Anneannem,annem,ben ve oğlum ortak anılarımız var bizim herkese kısmet olmayan.Keşke bir ömür öyle geçse hep birlikte ama mümkün değil ki:(

öykü dedi ki...

Çok sagol Isılcım

Aynı dıleklerdeyım

bir küçük doktor dedi ki...

Öykücüm, en kısa zamanda sağlığa kavuşursun da biz de iyi haberini alırız...Sevgilerimle

öykü dedi ki...

Iyı haberler paylasmayı tum kalbımle dılıyorum

sevgılerımle mınık doktorum

NzlGl dedi ki...

Sonuçlar iyi çıkacak inşallah. Ufak tefek pürüzler olabilir onlar halledilir.... Ama sen kendini kesinlikle bırakmayacaksın Öykücüm.....

Ben kendimi iyiki böyle güzellikleri yaşamışım ,anı diye hafızama yazmışım diye avutuyorum. Sende öyle yap Öyküm.... Şükür bu güzellikleri tatmışız. Şimdi başka güzellikler görmek onları yaşamak zamanı....
Bizden geçti bile demiyorum bak. O zaman senden hiiiiiiiiç geçmedi
ama biraz gayret....
Seni çoook seviyorum...

VuslaT dedi ki...

Gidipte dönmeyenler de,
Anneanneler, babaanneler de,
Divanlar, çiçekli örtüler, zeytinyağı tenekelerindeki bitkiler..Herşey kalbimizde. Hep var olacak. Hep yaşayacak.Hep özlenecek...
Öyküm Dualarımız senin ve sevdiklerinle..

maviye iz süren dedi ki...

Çok geçmiş olsun tatlım
güzel haberlerini bekliyor seni seviyoruz
o boşluk dolmuyor be tatlımmm
sevgiyle...

öykü dedi ki...

NzIGIcım

aynen boyle dusunmeye calısıyorum ama dun gecekı gıbı anları hayatımdan cıkarabılırsem

korkunc bı gece daha yasadım..

dılegım artık gercekten saglık ve huzur
sakinlik


bır de burdan herkese bısey soylemek ıstıyorum

her seyden once kendınızı asla hıcbısey ıcın
hırpalamayınız
bu hırplanmalar zamanla en genc vucudu bıle dırencsız bırakabılıyor


boyle ıste
sabah olduyguna sevınıyorum

ıyılıkler olsun hepımız ıcın

öykü dedi ki...

Vuslatcım ıyı dıleklerınıze ınanıyorum
eksık etmeyın

opuyorum sevgıyle

öykü dedi ki...

Bahar ıyı haberler
guzellıkler paylasmak dılegımle
ben de cok opuyorum

Adsız dedi ki...

Öykü,

Anlat bakalım süt içildi mi,
yoğurt mayalandı mı,
çilli horoz öttü mü,
sarı kız ne yapıyor,
ara ara 'evet Öykü söz sende' deyip bağlanıp doğlal yaşama dair son durumu senden alıcaz haberin olsun :)
Serap

Adsız dedi ki...

Öykücüm,
İyi haberlerini bekliyorum.Dua edecem bu gece senin için .İnşallah herşey yolunda gider.Allah yardımcın olsun.Bizi merakta bırakma olurmu?çok öptüm.Sevgiler

Adsız dedi ki...

Öykücüm az önceki mesajımda ismimi yazmayı unuttum sanırım.
Gülden

öykü dedi ki...

serapcım hıcbırını yapamadım belkı daha sonra

sözum sozdur

öykü dedi ki...

Guldencım bı kısmını aldım
ıcınde sıkıntı yaratanlar var
ama onumuzdekı surecte bellı olacak bısyeler
cok tsk ederım ılgın ıcın
sevgılerımle

G R İ ❥ dedi ki...

Gecmis olsun. Sifa ile ..

Unknown dedi ki...

İnşallah güzel sonuçlanır tetkikler,rabbim korusun seni e mi :)

öykü dedi ki...

Korusun ınsallah amin:)


Ne mutlu bana kı bylesı guzel ınsanlar var cevremde

Olcay Turkuaz dedi ki...

Öykücüm,umarım herşey iyi olur, güzel sonlar seni bulsun.
En kısa sürede seni mutlu edicek haberler alman dileğiyle...

sevgiler

öykü dedi ki...

olcaycım

canımsın ınsallah dyorum

cok cok teşekkur ederım.