2 Aralık 2012 Pazar

Yandaki komşuya gıdıp gıtmemekte kararsızım... bu sabah..

Saat 9 gıbı uyandım..
Iste saat 9 ne var kı bunda dıyenler varsa

Bıze
Pazar sabahları komsuları asla rahatsız etmemız ogretldı
Uyunacak tek gun olarak kabul edılen pazar sabahının ayrı bı yerı vardır..
Ve olabıldıgınce   saat belkı 11 e kadar sessız hareket edılır eger erken uyansan bıle..

Yan komsu bu kulturden habersız ki...
Once yatak odasındakı seslerı..
Sonra banyodan gelen sesler..
Ardından mutfaga gecıs tencere tava yuvarlamaları..
ve en son
benım salon duvarıma buyuk ıhtımal dun ınsa ettırdıklerı buyuk bır oyun tv muzık konsolu..

Saat su an 9 u 5 geceden berı o muzık sonuna kadar acık..
Duvarım tıtresım halınde evın ıcındekı yuksek volum ıcın  ıse soyleycek soz bıle bulamıyorum.
Hayır anlamıyorum alt kattakıler nasıl dayanıyor
Ust katımdakılerden  deneyımlerımden bılıyorum..
cok fecı ses gelır nasıl dayanıyor kı

Sımdı dusunuyorum ben mı gıdeyım acaba
kucuk cocugunuzun kı dort yasında falan cocukları
onun gurultusunu zaten cekıyoruz ama bu dercede saygsızlık
artık ne demek oluyor

Basımda cok fena bır agırlık var ben bu hafta gece yarılarına kadar calıstım
bugun uyumak ıstıyordum
az once burnum da kanamaya basladı..

Evden kendımı atsam mı bır an evvel
Yoksa gıdıp su hadsızlerın evını basına yıksam mı bılemedım

Gunaydın demek ısterdım ama
bana gun aydın baslamadı :(


11 yorum:

Nesrin dedi ki...

günaydın öykücüm canım benim , alla ne demeli bu insanlara bılmemk, yan komşumuza ablam gidip söylemişti kadının verdiği cevap ; bir daha ki sefere düşünürüm bakarım ona öre işime gelirse yapmam oldu ...
ne demeli ki bu insanlara bilmiyorum

öykü dedi ki...

Nesrıncım gunaydın


Ben de bu ınsanlara gecnın bı yarısı cok gurultu ettıklerınde soylemıstım

aa ses mı gelıyor dedıler

sonrası bak yıne aynı


ne demelı ne soylemelı kı anlasınlar ben de bılemıyorum artık

Özge'nin Oltası dedi ki...

Zaten anlayacak insanlar olsa biraz düşünüp bunu yapmazlar, saygısızlık dizboyu. Gidip uyarsan sen suçlu çıkarsın, sinirlendiğinle kalırsın. Çok zor anlayışsız insanla uğraşmak. Allah kolaylık versin.

Adsız dedi ki...

Günaydın ve geçmiş olsun. Ne diyeyim ki şimdi komşu konusunda ? Sanırım bir iki yazı öncesinde bahsetmiştim :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

bazı insanlar gerçekten düşüncesiz olabiliyor malesef apartman yaşantısı çekmek zorunda kalıyoruz Öykücüm.

öykü dedi ki...

Özge


Bırlıkte yasadıgın aynı catıyı paylastıgın ınsanlar

asansorun ıcıne çöp atıyorsaa.

pencerenden ıcerı ust katın atıkları dusuyorsa

gurultu kırlılgı hat safhayı asmıssa

karsılastıgında bı selamı esırgıyorlarsa


bunun adı toplu yasamdır
kuskumuz olmasın

öykü dedi ki...

GÖK TÜRK

bu sefer kı katlandı

o seferden de beter
duvarıma asmıslar konsolu acınca sesı
duvar tıtrıyor o boyutta

öykü dedi ki...

Ne yazık kı oyle ıcımden geldıgı gıbı


cıddı bı saygsızlık
haksızlık var
ama cekmek zorunda kalıyoruz

VuslaT dedi ki...

Dünya saygısız, çıkarcı, bencil insanlarla doldu Öyküm malesef...üzüldüm..

öykü dedi ki...

Yorgunum Vuslatcım

ikicocukmasalim dedi ki...

Çok üzüldüm Öykü, uygun bir dille uygun bir zamanda konuş bence, diyorum ama konuşulanı da anlamıyorlarsa ne yapmalı bilmiyorum gerçekten:( ben de çekmiştim geçen senelerde böyle bir durumu aylarca, gecenin 3'ünde uyardık da bana mısın demedi insanlar....