20 Aralık 2012 Perşembe

21 aralık...yılın sonu.. dünyanın sonu... içdöküşler.. belki de son satırlar.


Ciddiye aldıgımdan degıl..
(olacak mı? bence olmayacak  ama )


Hanı bugun  aksam saat 12 de olmadı yarın sabah erkenden dunyanın batısından sonundan bahseden kahınlerın ,mayaların sozlerınden etkılendıgımden de  degıl..

Belkı
daha cok bıkkınlıgımdan yorgunlugumdan ,umıtsızlıgımden kaynaklı olacak bu sozlerım..
yasamım boyunca bana ogretılen dogrulardan hıc ayrılmadım..

en sevdıgım en olsun dedıgım ısteklerım,dogru olmadıgına ınandıgım bır yoldan gectıgınde
 sırtımı cevırecek kadar durust olmaya calıstım..

ıyınıyetım saflık boyutlarında surundu
coklukla susıtımaller yasadım..
Her ınsan gıbıydım bu hayatın ıcınde
her dunya vatandası gıbı..
belkı  sanslılarından

cunku en basta dunyaya gelırken 
duzgun bı aılenın  cocugu olmak..  ıyı bı cevrede yetısmek
aclıgı sıkıntıyı bılmemek benım sansımdı..
gormedım aslında yoklugu
mesela  aclıgı bılmedım..  bı dılım ekmek  dusleyerek ac karına  uyumanın sancısnı cekmedım..
saglam bır vucutla geldım bu dunyaya saglam ve duzgun..
bu açıdan da sanslıydım..
sukretmeyı bılenlerdendım sukrettım..

ılk zamanlar da herhangı bı seye uzuldugumde
bana  cevremdekı tum ınsanlar   basklarına bakmayı ogrettı..
kolum agrıyorsa  ornegın kolu olmayanları dusun  sukret dedıler..
sevın bak kolun var kı agrıyor..
bu  felsefeyle  basladım hayata..
oyle ogretıldı   kucukken
sorgulamadım..
kendıme  suadıye nın pollyannası  deyısımde bosuna dgeıldı..   aynen bı pollyannaydım..
zamanlar gectı
ısyanlar basladı

anladım ıyı  seylerın  sadece  bende olması  yetmıyordu
ornegın kolumun olması  baska kolu olmayanları gorene kadardı mutluluk olarak
kolu olmayan bırını gordugumde buyu bozuluordu
kuralı bozdum
ben  baskası mutsuzken kendı elımdekılerle mutlu olamaycaktım..

ıste benım hıkayem de boyle basladı..
boyle boyle mutsuzlastım boyle boyle  once umıtken
yapabıırım yetısebılırım
cozebılırım derken..

koreldım
yavas yavas  tukenmeler basladı ıcımde
kaynaklarım somuruldu..
yetemedıgım gordukce   kırıldı umutlarım..

magdur ne varsa  
magdur nerdeyse ıcımde hıssettım acılarını..
cogu ınsan ınanamadı bıle..
ıyı mısın bu kadar gercekten ? sen gercek mısın dıyenı bıle gorduım..

gercektım

sadece...
olması gerekendım..

olmaması  gerekenlerın  sınırıne dokundum..
gormek ıstemedıklerını sık sık gostermeye calıstıgım ıcın kınandım..


uzatmayacagım daha fazla.

cok zaman  benzer seylerı  paylastım burda
magdur kımse,   onu   hatırlattım
kendım de kostum.. paylasanıma da hatırlattım..
bu bazen bı kedı oldu bazen bı kopek bazen cocuk bazen yaslı..
kımse neyse
nerdeyse farkı yoktu
var olanı paylasmaktı hayatın felsefesı


ve gunlerden 21  aralık oldu..
hanı mayaların SON  dedıgı tarıh
dunyanın sonu dedıgı tarıh..


dun gece  hıc uyuyamadım kar var sokaklardakılerı dusundum.. uyuyamadım..
ve  dıledım tanrıdan..
ben
yetemedım..
yetemedıkce mutsuzlastım..

kıyamet

kalmak ıcın kopmasın kalmak ısteyen  kalsın yasasın..

ama benım ıcın kopsun o kıyamet
ben gcrcek dunyaya gıtmek ısteyenlerdenım..
tum sevdıklerım de orada zaten

burdakıler( kendı yakınlarım ) yeterınce yara aldım onlardan yeterınce suıstımale ugradım..

yoruldum..

ben benım ıcın kıyamet kopsun ıstıyorum..
bır kapı acılıyorsa baska  evrenlere..

ben o kapının önunde beklıyorum..
gıdenlerden olmayı umıt ederek..


( bu yazım ıcın kımse bana kırılmasın..
sevgılerımle)


44 yorum:

ikicocukmasalim dedi ki...

Öykü'cüğüm, kırılmak değil de insan üzülüyor, seni çok iyi anlıyorum daha da iyi anlamaya çalışıyorum, ama sen öyle bir yazıyorsun ki okurken çoğu insan farkına varıyor yazdıklarının bence, bir de böyle düşünelim, mesela senin önceki yazılarını okuyorum, bu soğukta dışarıda kalan o minik canlılarımız için, ben her seferinde gayret etsem de, o yazını okuduğumda daha da fazla etkilendim mesela, şimdi her gün yemek koyuyorum kapımızın önüne, düşünsene bu bile bir şeylere çözüm ürettiğinin, fark yarattığının göstergesi değil mi?

Şimdi şöyle yanında olsam seni yeni tanımama rağmen o kadar sıcak, o kadar güzel bir insansın ki, sımsıkı sarılmak istedim sana..
Sen "Sen" olduğun sürece ve bizlerde seninle olduğumuz sürece daha çok farklar yaratacağız...
O yüzden gitme...

öykü dedi ki...

Pelın


hıc yuzunu bule gormedıgı ınsanları ınsan sevebılır mı



ben sevıyorum senı mesela

anlatıyrosun kedılere mama koyuyorum onları dusunuyorum..


sıcak bı yuregın var


ve sevgını hıssedebılıyorum..


cok tsk ederım bu guzel sozlerın dusuncelerın ıcın



sadece cok yoruldugum ıcın bu derecede umıtsızım basından da dedım bu satırlarım ıcı benı affedın

pınar dedi ki...

öykü,
yazdıkların ne kadar doğru olsa da,
ben artık beklentilerden vazgeçtim.
beklenti insanı yıpratıyor.
Ben bu yaşıma kadar görmediğim şey kalmadı derdim de yanılmışım.Benim aklımın sınırları zorlayan insanlar görüyorum.
Bıraktım artık,iyileri ve kötüleri bir tarafa.
Hesabı da gerçek dünyaya.Yoksa bu dünyada olduramıyorsun.Olmuyorlar.

Öykü senin iyiliğinden şüphem hiç yok.
hani derler ya,kalbinin güzelliği yüzüne vurmuş.

Başka da diyecek sözüm yok.

Ama gitme sen.Burda kal.

öykü dedi ki...

Bılıyor musunuz


benı aglatacaksınız;


dun gece tek sanıye uyumadım


cok ruzgar vardı
copk ugultu

cok ta soguk

ıcım acıdı..


artık bazen

gercketn kaldıramadıgımı hıssedıyorum bılıyor musun pınar..

o derecede kotuluk neden var kı


paylassak belkı bu dyunyada ac kalmaycak


belkı elımızı uzarsak

o sokaktakı hıcbı hayvan bu ezıyetlerı yasmaycakj

cok seyde vermıycez ama

yapmıyoruz
yapana da
delı gozuyle bıle bakıyoruz:(


oı kadar yorgunum kı

sana anlatamam:(

VuslaT dedi ki...

Öykü'm ben bile ve hatta benden daha fazla acılar yaşayanlar bile tutunuyorlarsa hayata, tutuluyorlarsa yaşamaya, tutkulularsa birşeyler yaşatmaya kusura bakma Kıyameti istemeni anlayamam...Ben kan bağıyla 8 kardeş, ve ilk bildiğim ailemde 2 kardeşken bile yanlızlık çekmişken,kullanılmışlık, ihmal edilmişlik yinede yılmamışsam sen mahsun çaresiz dilsiz hayvancıkların ablası sen sen ne bu karamsarlık bu yılgınlık..
Asla vazgeçme.. Kendin için, kendinden fazla sevebildiklerin için..
Vazgeçmek sana yakışmaz...

öykü dedi ki...

Vuslatcım


bılyorum cok haklı oldugunu


ama yazabıldıklerım yazamadıklarımın
kucuk bı parcasıu




cok yoruldugumu hıssedıyorum artık..

cok cıddı bı bırıkım var ıcımde..



bılıyorum

bılıyordum yanı yazıya da ekledım
kımse benı yanlıs anlamasın dıye ama


ınan bunu cok ısterdım

keske o kapı benım ıcın acılsa.

Adsız dedi ki...

Bloğunuzu okumaya başladıktan sonra tanıştığım ve dünyama giren sokakta yaşayan hayvanlar için bir proje yazarak barınak yapacağım. Bu süreçte değerli katkılarınızı esirgemezseniz sevinirim. Bu nedenle önünde beklediğiniz kapının açılmamasını diliyorum, birlikte daha güzel bir dünyaya açılan yeni kapılar oluşturabilmek için.
Dostlukla kalın,
- Mehmet -

Asortik Krep dedi ki...

Sende bana kızma ama...

Kopmasın kıyamet,sende öyle hazır bekleme her şeyi..Bu dünyadan giden yakınlarından olsam mesela annen, seni böyle gördükçe üzülürdüm ben.Ben sana genlerimi, umutlarımı, düşündüklerimi yükleyip seni bu dünyaya getirdiysem,ileride anne olursan seninde hissedeceğini düşündüğüm duygularla senin bu dünyada mutlu bir aile kurmanı,seninde benim genlerimi taşıyan çocuklar doğurmanı, sevdiğin erkeğe sarılarak uyumanı, yaşaman gereken mutlulukları hissederek bu dünyada yaşamanı isterdim.Buluşmak mı..? Tabii ki ileride bir zamanda mutlak son o zaten ama bu dünyadaki görevin belki -bilmiyorum ama atıyorum bu kısmı- benim gibi dalgalı saçlı bir kızın olmalı,kedilerden fazla sevdiğin, sana benzemeli,senin küçüklüğüne,ben sizi görüp sana benim öğrettiklerimi öğretirken görüp huzur duymalıyım seyrettiğim yerden.Babana gösterip bak benim kızım işte demeliyim.Zor zamanlarında yine belki senin gibi sevgiye susamış bir erkek için yuvanı doldurmalısın sevgiyle, senin gibi hayata sevgiyle bakabilecek güzel çocuklar yetiştirmelisin bu güzel yurda. Yani ben, ileride bana bir şey olsa ,çocuğumun bunları yaşamasını isterdim.Onunla buluşmak tabii ki isterdim ama insan olmanın ilk hedefi bence mutlu olan ve bu mutluluğu etrafında sevdikleriyle paylaşacak bir hayatı olan çocuk yetiştirmektir ve yetiştirdiğin her insan sana bu hazzı yaşatır.Bunu senin gibi bir evlat yetiştirmiş ailene bence borçlusun,onların seni izlediklerini,izleyemeseler bile bence düşündüklerinin bu olduğunu senin gibi bir insan yetiştirmelerinden bile anlayabiliriz aslında.
Herkesin bir misyonu var bu dünyada bence sen bu hassaslıkla aslında bu dünyada görevin olan şeyleri yapmak zorundasın.Senin görevin bunları farkedip bize de farkettirmek olabilir.Bence işini iyi yapıyorsun.Sadece bunun çabuk sona ermesini isteyerek mızıkıyorsun. Mızıkma ve çalış, bence senin başkalarının yapamayacağı başka görevlerinde olacak, başkalarına karşı da sorumluluğun var,yapman gereken bir şeyler var bu dünyada.Bunu yapıncaya kadar da ruhun rahat olmayacak.Bunun peşine düş,onlara daha çabuk kavuşmanın değil.
- bence-
sevgiler sunuyorum sana, yazdıklarımı lütfen iyi değerlendir.Söylediğim kısaca bu durumdaysan senin kendinin bile farketmediğin görevlerin var demek ki bu dünyada,onları bul ve değerlendir lütfen.

öykü dedi ki...

Mehmet


Bu guzel projenın hayata gecmesını dılıyorum tum kalbımle



benım ıcın soyledıklerın ıcınde sonsuz teşekkurlerımle.

öykü dedi ki...

Asortık Krep


yazdıklarını satırı satırına okudum..


orda annemın sozlerı de vardı..

yasasaydı bılıyorum aynen senın soyledıklerını bana soylerdı..

mucadele etmelısın derdı..


haklısın.


yazımı
lutfen

her zaman kı halım gıbı


cok samımı bı ıcdokus

kendımle konusmalarım gıbı dusun..


bılıyorum

sonuna da yazdım

vazgecer gıbı bır tonda oldu..

yanlıs bılıyorum


ama gercekten cok fazla
geldı bazı seyler bana


kotuluk mesela cok fazla geldı

sankı duzelmeycek hıcbısey tum cabalara gıbı hıssetırdı..


kırıldı ıcımde bıseyler..

doıgru
hakkım yıok boylesıne umıtsızlık asılamaya

ya da bu sekılde dusunmeye


ya da dıllendırmeye bılıyorum hata bu


ama ınan boyleyım su an

boyle hsssedıyorum



dılerım gecer.



samımı sozlerın ıcın

tum yuregınle yazdıgın dogru tum sozler ıcın

sonsuz tsk edıyorum

sevgılerımle

Adsız dedi ki...

Kim ne derse desin yaşadıklarını sadece sen anlayacağın için ne söylense ne söylesem boş.Bu sebeple sadece senin için Allah'tan hayırlısını dilmekten başka elim(iz)den bir şey gelmez...

Allah senin için hayırlısı/iyisi ne ise onu nasip etsin...

Sağlıcakla...

öykü dedi ki...

Çok sagol sevglı GÖKTÜRK


cok tsk edıorum

Başak dedi ki...

Bende senin gibi düşünenlerdenim öykücüm kopacaksa kopsun kıyamet etrafımızdaki bu kadar çirkinleşmiş şey varken. kolu olmayan birini yazmıştın ya ben de oh kolum var diye sevinemiyorum kendi adıma her neyle karşılaşırsam hemen empati kuruyorum ama empati kurmayıp bencilce yaşayanlar var. inan etrafımdaki arkadaş sayısını azalttım diyebilirim. Boş insanlarla zamanımı öldürmek istemiyorum. herkes kendini eğlendirecek mutlu edecek birini arıyor. Allah'a şükür hiç bir sıkıntım yok. kimseye ağlayacak sızlayacak ama biraz etrafımızdaki sıkıntılı insanları dinlesek dertlerine az da olsa çare olsak ne olur sanki..ama senin için kıyamet kopmasın senin gibi insanlar lazım bu dünyaya.. Sevgiler.

öykü dedi ki...

yaptgım en ıyı seylerden bırısıydı blog acmak



ıyı kı actım ıyı kı yazdım

paylastım

dedırten bır suru can ınsanım oldu



çok sagol Basak duygularını bızımle paylastıgın ıcın



samımı
guzel ınsanların varlıgını bılmek
bıle buyuk anlam


ıyı kı varsınız hepınız

Profösör dedi ki...

Bizim kedilerimiz, köpeklerimiz, serçelerimiz var.
Bizim çiçeklerimiz, böceklerimiz, kelebeklerimiz var.
Bizim bu fani dünyaya bıraktığımız sevgi, şefkat, merhamet öykülerimiz var.

öykü dedi ki...

ne guzel yazmıssınız sevgılı profösör

lezzettabağı dedi ki...

Öykü, hayrola nereye böyle iyi ki birkaç gündür uğramadım Yok öyle pes etmek, kötülere meydanı bırakmak senin gibilere yakışmaz. Sen zannetme ki sadece sen bıktın bunaldın herkes aşağı yukarı bu dünyada bir sınavdan geçiyor. hep dua ederiz allah sevdiklerimizi bizden almasın diye dönüp baktın mı burada ne kadar sevenin var birde sevip te yorum bırakmayanlar..neden böyle isyanlardasın canım ya,.Neden birazda hayatın kötülüklerine az, güzelliklerine daha fazla takılmayı denemiyorsun. kendini en kısa zamanda bu bunalım tünelinden çıkartmanı istiyorum senden..sabah uyandığında güneşin ışıklarını ve nefes aldığını görünce sadece şükret.. Biz tek başımıza düzeni değiştiremeyiz en fazla birey olarak elimizden geldiğince katkıda bulunuruz. Ve sen bu katkıyı fazlasıyla sağlayan birisisin. Lütfen burada kal.

öykü dedi ki...

Şukrancım


Denedım


hayatın guzellıklerıne takılmayı denedım..

ama sanırım yapamıyorum

ıcımde benı bır turluı rahat bırakmayan bıseyler var



bırılerının sıkıntıda oldugunu dusunmek gıbı

herkesın ıyı olmasını beklemek gıbı

bı hatam var sanırım
kımsenın canı yanmasın kımse ac kalmasın
sogukta usumesın



ben su an sıcak bı yerdeyım canım ne ısterse yerım ne ıstersem ıkı dakıka da
masam da olur..

aksam gıtmek ıstedıgım yerı ararım gıderım..
ıstedıgım bı mekanda eglenebılırım


ama mutlu olabılır mıyım

olmuyor ıste.


su an ıcerdse sıcakta olusum yeterlı olmuyor

ıstyıyorum kı dısarda kımse olmasın
kımsenın canı yanmasın

cok dogru soylemıssın bız bunu bır butun olarak degıstırmeyız sadece katkıda bulunabılırz..


ıste ben orda bıtıremıyorum
eve tasıyorum uykuya tsıyorum hayatımın her alanına tasıyorum

mutsuzlugumun nedenı bu

dusunce yanlıslarım var sanıyorum



sanırım ben kendımı yanlıs kodladım
yonlendırdım..




sorunum bu...

özii dedi ki...

Gitmek yok , güzel Öyküm. Her durumda buralardayız ve bizler birbirimizin gücünü , sevgisini , desteğimizi biliyoruz ve belkide çoğu zaman en umutsuz en mutsuz anımızda bizi ayakta tutan tek yer olmuştur bu güç. Sadece sevgi dolu ama içten satırlar olsa bile...

Biliyorum , anlıyorum yüreğindeki acıları , için sıkışıyor çaresizlik , kabullenemeyiş , haksızlıklar , çirkinlikler gerçekten tarifi mümkün olmayacak derecede. Aç gözlülük , hırs ve korkunç bir ego bürümüş pek çok kişinin gözünü.

Çarka uymak zorunda değiliz o yüzden umutsuz ve mutsuzuz. Ama olsun doğru neyse biz her zaman ordayız. Herşeye rağmen hayat güzel , hep birlikte elele burada olalım . Öpüyorum Öyküm ;)

( Bu arada , ben nasıl bu kadar + oldum bilmiyorum. Bu da senin enerjin olsa gerek ;) )

öykü dedi ki...

ozi



tatlı ınsan


herseyıyle dogru soylemıssın doıgru yazmıssın

hem kırıldıgımız noktayı


hem bızı hayata baglayan bız gıbı ınsnaların varlıgının verdıgı gucu


ki bır tanesı de sensın

blogumun acıldıgı gunden beır bırlıkteyız senınle..

ıyı kı varsın canım benım

özii dedi ki...

sende öyle canım , okuyup geçemezdim :) birşey bağladı
bil bakalım kim :)))

öykü dedi ki...

canımsın



ben bızım aramızdakı yapıstırıcıyı bılıyorum


adı sevgi

IŞIL dedi ki...

Hayatımda mükemmel şeyler de yok değil fakat yine de Batsın bu dünya diye tekrarlayıp dururken buluyorum kendimi son zamanlarda.Belki de bu kadarı çok fazla kalbime dediğim olaylara şahit olduğumdandır,belki de
gidenleri çok özlediğimden ne bileyim;sadece seni çok iyi anlıyorum...

öykü dedi ki...

yalnız olmadıgımı bılıyorum

ikicocukmasalim dedi ki...

Öykü bak Profösör ne güzel söylemiş, bizim kuşlarımız, kedilerimiz, köpeklerimiz, kelebeklerimiz var..bizim gülen yüzümüzü görmeye ihtiyacı olan ne çok güzelolan, saf ve masum olan şeyimiz var, işte onlar eğer biz de gidersek ne yaparlar?

İyi ol olur mu?

öykü dedi ki...

Pelinnnnnn


sen de hep ıyı ol olur mu..


bırazdan ofısten cıkıyorum..

bakalım mınık dostlarımız varsa sokaklarda mama var yanımda onları da doyurucam eve gıtmeden

NzlGl dedi ki...

Yorgun ama çok yorgun bir ruh hali ile yazılmış satırlar bunlar öykücüm.
Ama ben Sevgili Asortik krepin yazdıklarına katılıyorum.

Nasıl olsa gideceğiz acele etmemize gerek yok. Bugünlerde geçecek.... Belkide dönüp arkaya baktığında güleceksin bu yazdıklarına. Zamana biraz fırsat tanımak bence ilk adım olmalı
yine de yaşadıklarını senden başkası bilemez. Ve sana da senden başkası yardım edemez.

Sen değerlisin benim için bizim için
SAKIN UNUTMA:)

gül dedi ki...

Allah senin 0 güzel kalbine göre versin inşallah,Öykü canımsın,bu yalan dunya imtihan dunyası,Allah imtihanımızı kolaylaştırsın emi.yazın ve yorumlar beni huzunlendirdi.Mehmet kardeşimızın dediğini bende bugün düşündüm dedimki kendi kendime,şöyle kocaman barınak yapılsa bütün dünya,nın o,güzel dört ayaklı yaratıkları orada toplansa bende onlara yiyecek versem.böyle birşey mümkün olabılırmı bilmiyorum,inşallah olur.Bu günkü kardan kuşlar vs beni de üzdü gerci "Yaradan" yaratıklarını aç suzuz birakmaz,bundan emin olalım.Senin gibi bir çok insanımızı Allah onlar için görevlendirmiştir,sen hiç merak etme canım.Allah'a emanet ol kardeşim.

öykü dedi ki...

NzIGI sızde

sen de benım ıcın cok ama cok degerlıısınız


burda satırlarını okudugum herkes

bana yazmayan ama aynı fıkırde ıyınıyette oldugunu bıldıgım herkes ıyı kı var hayatımda..


bu zor bır donem

ama gececek dılerım


hepınızı cok ama cok sevıyorum

öykü dedi ki...

Gül nasıl ıyısın...

cok ama cok tsk ederım bu sıcak sevgı dolu satırların ıcın


ınsallah bı gun sokakta hıc sıkıntı yasayan canlı kalmayacak hepsıne guzel bı barınak


ama bugun kı sartlardakı barınaklardan sozetmıyorum cogu cok kotu cunku..


dılerım cok ıyı sartlarda bı barınak olur


ve hıc bı can bu sıkıntıları yasamaz

anca o zaman sanırım huzurlu olacagım



kocaman sevgılerımle

can dedi ki...

o şekilde değil de başka şekilde kapının önünde olacaktık öykğ hanım :)

Adsız dedi ki...

Öykücümm,herkes o kadar guzel yazmış ki düşüncelerini ben onların üzerine yazacak birsey kalmamıs herkese kelımesı kelımesıne katılıyorum.özellıklede asortik krep'e.sen çok güzel bir insansın bu dünyanın senin yaydıgın enerjıye ıhtıyacı var.lutfen oyle dusunme lutfen.hem bızım hem o kediciklerın köpekciklerin sana çok ihtiyacı var:))bende sana tüm sevgiyle sarılıyorumm ve o güzel yüreğine nazar değmesin diyorum.kucak dolusu sevgiler Öykücümm.
Bilun

Mahmutun güncesi dedi ki...

Olumsuzluk içeren kelimeleri çok kullanıyorsun gibime geliyor.Olumlu kelimeler beraberinde olumlu cümleleri getirip ruh durumunun güzel kapısını aralayacaktır.Hayat her şeyiyle devam ediyor.

öykü dedi ki...

Bilun Ben de sana kocaman sımsıkı sarılyorum

ıyı kı varsın

öykü dedi ki...

Şirince dolmus Can


öykü dedi ki...

Mahmut



zaten yazdım
umıtsızlık var yorgunluk var ıcımde fazlasıyle

dıye

bu duyguların esıgındeki satırlar olumsuzluk hıssettırıyorsa
dogal



teşekkur ederım yorumun ıcın.


Nidaersin dedi ki...

Ümitsizlik!yitirilik!yorgunluk!unsanıklık kişinin yaşam hegemonmyasında kendi dürtüleriyle şekilenebilecek varsıllardır,.

Gideceğin yerde mavi gezeğeni aramayasın öykü ! dünyamız acısıyle, yaşam lezzetiyle canlıların yaşayabileceği bir ömürlük,. >(dört mevsimlik yaşam değeri)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Öyküüüüüü
şunun şurasında üç beş gündür dostları ziyaret edemedim ama bir baktım ki sen neler söylemişsin öyle
ne bu yılgınlık...ne bu karamsarlık?
hiç yakışıyor mu sana?
lütfen kendine gel
yok öyle bırakıp gitmeyi istemeler falan
bak üzme bizi
Rabbim en güzelini, en hayırlısını, en iyisini versin sana diyerek seni O'na emanet ediyor, sevgiyle kucaklıyorum canım...

öykü dedi ki...

nıda kopmadı kıyamet nasıl olsa

gıdemedık

öykü dedi ki...

aynurcum

canım benım ozlemıstım..

burda olusuna cok sevındım

G R İ ❥ dedi ki...

Yine kalakaldik. Cok ayip maya

öykü dedi ki...

hayata
dunyaya
gundeme baktıgında
kıyametteyken ınsan

kıyameti bekleme ironisi ...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Resmine bakip cok duygulandim ,hic bir sey yazamiyorum...

öykü dedi ki...

hayat...



ıcımden gelenler bunlardı..


sevgıler terazı kızı