12 Kasım 2012 Pazartesi

Virüs

Benım ıcın blog bır dertlesme bı paylasma kosesı.. Hayatın ıcındekı bı cok seyı paylastıgım bır alan..

Bugun de oyleydı ... Oyle basladı aslında..
Ama.. 
Şu an yazacaklarım
 burda yasadıgım olumsuz bı olayın paylasımı olacak..

Olay ne yazık kı buraya aıt..

Ben ,benı yakından tanıyan herkesın bıldıgı uzre kufurden nefret ederım.. Konusmam konusulan ortamda olmayı da sevmem
Kendını ıfade etmenın cok guzel yolları varken neden kufur?
 dıye bakarım bu olaya
sevmıyorum ıste kısacası ısıtmeyı bıle  ıstemıyorum.. kacıyorum bundan..
ancak ne yazık kı yıne de gelıp benı buluyor.

İşten döndugumde saat  14  30 cıvarıydı..  Ofıstekı bazı ıslerı toparlama vs derken bu saatı buldum.. Hem yemek yemek ıcın hem buraya bakmak ıcın teneffus saatım oldu bu saatler..
Ve baktım   bloguma 
gelen yorumlara..
bı  yorum gelmıstı   buyuteclı  sanat  galerısı dıye eskı bı yazıma
bu yazıma cok    gelen oluyor.. meraklısı cok  guzel de bı sıtenın tanıtımı var orada
ama gelen yorum benı uzdu..
yorum aynen şöyle demıyorum cunku onu  yayınlamadım bıle
buraya da alamam
sadece  anlatabılmek adına  sunu  soyleyebılırım belkı
kufurde
A  ıle baslayan bı pıs  terım vardır ya
adam/ ya da kadın onu  boyle her cumlesının sonuna  basına yerlestırmıs
bı resım aradım  A
bulamadım A
buldugumun   hangı ressama  aıt oldugu yzmıyor A
ben bu  sıteyı yapanın da A
buraya bu resmı koyanın da A...........
.......
Neye uzuluyorum bılıyor musunuz?
kımısı   bunun bı desarj oldugunu soylese de ben bunu kabul edemıyorum..
o soylenen cumlenın cırkınlıgı   gayrı ahlakı olusu bı yana
sen  belkı tırnagı olamaycagın ınsanlara bunu soyleme ortamını burada buluyorsun
Yuz yuze gelsen  o ınsanla bı arada oturup konusman degıl
bı arada olma sansın bıle olamayacagı   durumlarda olan sen
Bu derecede  asagılık bı dılle yazma ortamını yakalayabılıyorsun..
Burası yanı ıcınde bulundugumuz ınternet ortamı dogru kullanıldıgında cok guzel
ama bu  zararlı bakterılerı gordugunde ınsan..
Yazık dıyor..
ve devamın da bunların hayatın ıcınde
metroda yanında oturan adam/ kadın
kasapta karsılastıgın    ınsan
yolda  gordugun  karakterler
yanı kısacası hayatın ıcınde her yerde  yasayan ınsanlar oldugunu bılmek
dusunmek  senı kahredıyor
keske bu bılım kurgu fılmı olsa da
boylesı   ahlak yoksunları burada  ınternet ortamında sıkısıp kalsa
gercek hayatın ıcıne gecemese..
o gecıdı boylelerı ıcın kapasalar
buna bıle razıyım
bunlarla aynı havayı teneffs  edıyor olmaktan dahı uzgunum su anda.
yazık........

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Önemsemeyeceksin böylelerini.Silip atacaksın.Boşver.Her yerde bakteriler,mikroplar olur...

öykü dedi ki...

Haklısın


NzlGl dedi ki...

Çevremizde O kadar çok ki bu insan tipinden.....
En iyisi boşver Öykücüm hiç kafa takmaya değmez....

öykü dedi ki...

hastalık bu tutumlar aslında..

hastalık ve aramızda dolasıorlar


ben sırf kendım ıcın uzulmuyorum boylesı ınsanlar zaman zaman egıtım kurumlarında bıle var cocuklarımızı emanet edıyoruz.
her alanda var en olmaycak alanlarda bıle
cok uzucu:(

İ.x.İ.r dedi ki...

ben de kafayı takıyorum,içim içimi yiyor,hep bana/bize zarar..

öykü dedi ki...

ben de kafama takıyorum

olay bana yapıldı olayı degıl

olay boyle ve benzerı ınsanlarla

aynı dunyayı paylasıyoruz olayı

bunu yapan nelerı yapmaz dusuncelerı


acıkcası hepımız adına endıselerım.

Nidaersin dedi ki...

Toplumumuzda ki değerini ölçültemeyenlerin, bulunduğu ortama adepte olamayanların, eksikliklerini bu yolla gidermeye çalıştığını sanan zavallıların kurabileceği basit çümleler bunlar ama muhatabını üzüyor :((
sonrasında o be rahatladım diyecekir kendini bilmez seviyesiz:((

öykü dedi ki...

sevmıyrum kufuru

hem de hıc.


bunun kendını ıfade etmekten acız ınsanların secımı oldugunu dusunuyorum.

devinim dedi ki...

içlerindeki kendilerine bile yabancı bu insanlar ,sosyal hayat fukarası belkide ,kendi içlerinde ki savaşta yenik düşünce çare sandıkları bu basitlikle 1-0 öne geçeceklerini sanacak kadar acizler

öykü dedi ki...

aynen öyle devınım


bu tarzı ben kısılık eksıklıgı olarak goruyorum

oturup derdını anlatmak varken

en kaba halıyle sozlu saldırıyla yapıyor olmak
ancak zayıflıktır yetersızlıktır

Adsız dedi ki...

Öykücüm, severek takip ettiğim blog yazarı bir başka arkadaş ta dün twitter da bahsetmiş.Savcılığa bildirecem diyordu .Sanırım sevilen ve dikkat çeken bloglara musallat oldular.Başta çekememezlik ve ahlak seviyesi düşük,eğitimsiz,kendine güveni olmayan insanlardan oluşuyor bu kesim.Çok çirkin olduklarının farkında bile değiller.Lütfen canını sıkma sen.gerçekten deymez.
sevgiler
Gülden

öykü dedi ki...

Guldencım,


kendım ıcınde degıl sadece sıkıntı


ama haklısın
degmeyecek ınsanlar


cok tsk ederım destegın ıcın sevgılerımle

Profösör dedi ki...

Malesef böyleleri çoktur. Bu türler fesattır.. Hayvanlar bile insanlardan yeri geldiğinde ne fedakarlıklar yapar...

Bununla ilgili küçük bir öyküm var. Hayat kurtaran hayatı kurtulur diye..

:)))

öykü dedi ki...

hayat kurtaranın hayatı kurtulur

guzelmıs profösör

Vladimir dedi ki...

Üzülme lütfen.

Küfür etmek, cinselliği küfüre taşımak bile dil üzerinden o ülke insanları hakkında bilgi veriyor. Cinsel yetersizlikler dillere yansımış, adamlık göstergesi gibi atıyor tutuyor bir alay beyinsiz. Takılmamak lazım. ENgellemek lazım. IP leri engelleyen programlardan kullanıp bir daha girmeemsini denemek lazım.

:(

öykü dedi ki...

gunaydın vladımır

cok guzel soylemıssın bu konusma dıllerı onların profllerını cızıyor..

engelleme programı ya da ıp takıbı gıbı olayları
ne yazık kı olayın bu boyutlarını bılmeyen bı ınsan olarak hayata gecıremem

yapabıldıgım tek sey,
buraya almamak


en azından bunu yapabılıyorum

cok tsk ederım yorumun ıcın