27 Ekim 2010 Çarşamba

MİM


Uzun zaman sonrası ilk mim oldu bu .

Teşekkur edıyorum Sevgılı ELİFADAYA


MIM KONUSU; blogumuzda en cok okunanlar


bu lısteyı bıze bloggerdaki istatistıkler bılgı olarak sunuyor

____________________________










Bunlar blogumuzdakı son gunlerdeki istatistik verılerınden aldıgımız sonuclar

bı de benım en sevdıgım yazılarıma gelınce bı kacını sectım sızler ıcın






ve blogumun sagında lınklerı bulunan yazılarım


(Bu mimi sizlere isim isim gondermek ısterdım ama gecmıste mım konusunda gonderdıgım bazı kısılerden

hos olmayan geri dönusler yaşandıgından ısım yazmak ıstemedım

arzu eden kısılerın katılımından mutluluk duyarım sımdıden teşekkur ederım.)

sevgilerimle
not*mım konusunda bır yenılık katılımda olan arkadaslar olursa buraya ekleyecegım kendıleırne sımdıden tsk edıyorum

6 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Ben kedicikleri alayım. Ama olmaz ki, bu kadar da tatlı olunmaz kii:))

öykü dedi ki...

Dimi :))
Müthişler

elif ada dedi ki...

Öykücüğüm,
Ne kadar zarif, ne kadar ince bir insansın. Bizi kırmamak için yazdığını biliyorum. Ve link verdiğin, vermediğin tüm yazılarını ben de çok seviyorum. Ne olur yazmaya devam et. Çünkü sen umutsun... Her şey hep gönlünce olsun.

öykü dedi ki...

Umur
seve seve yanıtladım
cunku senden gelmıstı

ben senı
ve o kurdgun guzel dunyadakı herseyı cok sevıyorum
hepınızı sevgıyle kucaklıyorum..

Vladimir dedi ki...

Ben mimden hiç gocunmam ama tembelim bazen bu konuda çünkü unutuyorum. Ama mim konusuilginç bunu yazabilirim sanırım.

öykü dedi ki...

çOK TSK EDERM VLADAMİR
ADINIZI HEMEN EKLEDIM