25 Mayıs 2009 Pazartesi

Hayretler içindeyim


Aaaaaaa Pes yani !
Diyorum...
Yokkkk artıkk..
Boyle agzım acık kaldı..Kalakaldım
Kal geldı yanı:)
Taksim meydanından gectım
ögleden önce ..
kuşlar var orda kumru mu ?
guvercın mı?
bılmıyorum
İstıklal caddesı gırısınde bı alan var ya hani
işte orası..
Bı kucuk kız cocugu olsun da ancak 3 yasında
Tam bılemıyorum yaşını.
Agzında emzık var kızın ancak kosabılıyor .
Boyle duse kalka yuruyordu orda.
sevımlı kıvırcık saclı ırı gozlu bısey..
Kuslara bırısı..
bı adam bı tas gıbı bısey attı..
Bu emzıklı kız
nasıl bı cıglık nasıl bı cıglık
anlatamam
Kosuyor adama dgru..
Onun annesı nerdeydı aılesı kımdır anlayamadım..
Kendı halınde bırakmıslar cocugu oraya .Mendıl satanlardan bırısının cocgu mu ?? Hıc bılemedım..
Bu mınık ..
adama dogru bı kostu
nasıl cıglıklar atıyor
herkes dönup baktı
ben de once kavrayamadım ne oluyor dıye
sonradan anladım kı
o cıglıklar
sen kuslara neden tas atıyrosun dıyeymıs..
kusları koruyor o agzındakı emzıkle kosan sevımlı kız...
Allahım ya..O mınıcık beden
Kocaman bı yurege ve beyne sahıp
koca adam kuslara tas atıyor.
O da sen nasıl yaparsın dıye cussesıne bakmadan adama dogru kosuyor saldırıcak:)
Yerım ben onu yerım:)

34 yorum:

uğurözgünarslan dedi ki...

Sanırım O'nu ben de yerim :)

can dedi ki...

biz acaba o tepkiyi gösterebilirmiydik..

öykü dedi ki...

cok ınsan var taksım .. bılırsın
cok kalabalık
aama o mınıcık
tek basına kusları koruma gorevını almıs kendıne..
allahım ınsan ne dusunecegını bılemıyo

Sevgi Küçük dedi ki...

canım benim yaaa!!aferin valla! gerçekten biz olsak ne yapardık? onun kadar cesur olabilir miydik? umarım büyüyüncede böyle kalır.akıllı cimcime!! :D

Unknown dedi ki...

hey gidi, koca yürekli çocuk işte... adam da ne akla hizmet kuşları taşlar ya? an-la-mı-yo-ruuummmm ...

öykü dedi ki...

o mınık ornek bı cok ınsana
kucucuk bedenı kocaman yuregı ıle

Adsız dedi ki...

mınık bedenlı, koca yureklı kız cocugu....

Adsız dedi ki...

canımmmm ben de yerimm onuuu maaşalllahh.umarım şansı hepppp güzel olsun kalbi gibi.annesine,babasına da teşekkkür etmeli.tabii doğuştan yüreği sevgi dolu amaa aileninde rolü çok büyük.ne mutlu böyle bir yavrusu var.

öykü dedi ki...

bazen mınıcık bısey
buyuklere ders verebılıyor
gorebılene:)
o tarafta ısı olanlar bı baksın
belkı o mendıl satanlardan bırısının kızıdır belkı hala ordadır bılmıyorum:)

ciyad dedi ki...

Ben biliyom o ufak kızı...
bende yerim vallaha

Sibelbek dedi ki...

canım ayol, biz de yiyelim onu :)
bu yeni nesil gördüğüm kadarıyla herşeye rağmen kalpleri sevgiyle doğuyor, bu benim içimi çok rahatlatıyor :)

Kadina Dair dedi ki...

bu olayın benzerini ben de yaşadım. 4 yaşında yeğenim var.bir gün benden bilgisayarda oyun açmamı istedi. internetten bir oyun buldum açtım. oyunda zamanla yarışıp kuşların üzerine tıklayarak onları düşürmek gerekiyor.açtım anlattım yapması gerekeni ve odadan çıktım. geri geldiğimde sadece ekrana bakıyordu. neden oynamıyorsun diye sordum. aynen şöyle dedi : "kuşları vurmak çok yanlış bir şey ben onları öldürmem. beğenmedim bu oyunu. kapat" şimdiki çocuklar süper...

Leon dedi ki...

Keşke resmini çekseydin :)

Çok tatlı bir cimcimeymiş :)

aslan dedi ki...

Geç olsada doğum günün kutlu olsun,
koca yürekli kardeşim!Aslan abin

Hülya Konar dedi ki...

umarım o minik kız büyüyüncede bu kadar duyarlı olabilir...

öykü dedi ki...

TIbetn annesı
benım de boyle seyler gordgumde
cımbızla ceker alırım onlarıve ıtınayla saklarım ıcımde
cunku boylesı guzel seyler gelecege daır umut verıyor bana

öykü dedi ki...

desperately
yegenın de o guzel yureklerden
ve ıyı yetısıyor
cok sevındım onun ve sızın adınıza..

öykü dedi ki...

Leon olamadı ve pısmanım kesınlıkle buraya onun resmını koymayı ısterdım..

öykü dedi ki...

Hulyacım
ınsallah onu zor sartlar bozmaz
ve haklısın ınsallah bu seklıyle devam eder hayatına
sevgılerımle.

Zeugma dedi ki...

Hiç unutulmayacak bir şey görmüşsün gerçekten..
Ben de şaştım kaldım..
Gerçek ve çok güzel bir hikaye..
Minicik ve yüreği henüz kirlenmemiş bir çocuğun tertemiz ve insancıl duyguları ile kötü kalpli,insanlığını kaybetmiş bir bir adamın aynı sahnede paylaştıkları rol.
İnanılmaz güzelmiş...
Paylaştığın için çok teşekkür ederim Öykücüm:)

SİBEL - engüzeltatlar dedi ki...

Günaydın Öykü,
Küçük bir bedende seninde dediğin gibi kocaman bı yurege ve beyne sahıp o minik kız.. Karşısında ise kocaman bir bedene sahip ama beyni ve yüreği o küçük bedenden de küçük bir adam.
Diycek bişey yok...
Böyle yürekli minikler bizlere lazım...

Adsız dedi ki...

çocukluğun masum cesareti.. hiçbirşey öyle güzel olamaz.. insan doğuştan güzel bir varlık ama bunu koruyabilenler az.. duyguları, özellikle de sevgiyi çocuklar gibi yalın haliyle görebilsek, hissedebilsek herşey çok daha iyi olurdu..

Sevgi Küçük dedi ki...

ama hayret insanı, nerdesin bugün??ama şu saat oldu kimi okuycam ben?herkes topluca kaçtı mı ne?? :P

UykusuZ dedi ki...

Dün geceyarısı ofise gitmem gerekti,geri dönüşte garajı açtım park ettim, biranda bir köpek belirdi. Tin tin tin yürüyerek arkadaşının yanına geldi. O da meğer bizim kaldırımda yatıyormuş, beyaz bir köpek.
Herneyse 1-2 seslendim sevdim hemen bir görev edasıyla havalamaya başladılar. Burası bizim, yaklaşmayın der gibi. Gittim evden bişiler buldum, uzattım. Patileriyle garajın demirlerine dayanıp elimi ısırmamaya özen göstererek çekine çekine yediler.
Sadece azıcık sevgi istiyorlar, o kadar

öykü dedi ki...

Zeugmacım arada bı ınsan boyle bıseylerle karsılasıyor ve onları hemen secıyor.. bı kenara koyuyor ıtınayla ve ıstıyor kı
hep olsun
cok olsun.. gıderek cogalsın.

öykü dedi ki...

Sıbelcım cok haklısın

öykü dedi ki...

Verago bazı cocuklar bıze cok ornek teskıl edıyor.

öykü dedi ki...

sevgıcım oyku ınsanı saat 14 02 ıtıbarı ıle ofısıne gelmıs olup
cok sıddetlı bı basagrısına sahıp olmnustuır yolda gelırken:)
nur topu gıbı cıddı bı basagrısı olmustuır kendısını toparlasın hemen yazacak
mucuks

öykü dedi ki...

Sevgılı Uykusuz ne guzel yapmıssın..
Ordaymıscasına gormus kadar sevındım o mınıkler adına..
sana sonsuz tsk edıyorum sevgılerımle

SMİLENA dedi ki...

kıyamam.ama bbütün çocuklar böyle.benimkiler bir karıncayı bile ezmiyor.

öykü dedi ki...

Smilena sızlr gıbı anneler oldukca
dunya kotuluge teslım olmaycaktır.

şirinem dedi ki...

bak işte iyiki çıkmışsın taksime ne güzel bir olaya tanık olmuşsun evet küçücük bedende kocaman yürek aferim şeker cadıya :))

babegazelle dedi ki...

cnm benim kıyamam çocuklar böle daha masum daha farkında oluolar bazı şelerin

öykü dedi ki...

Tertemız pırıl pırıl onların yureklerı Babe