15 Şubat 2009 Pazar

dünden arta kalanlar




Ohh !!


Nihayet huzura kavustuk..Bı kriz fazla yara almadan atlatıldı..Ben yıne dun kendımı dısarda olmaktan alamadım..Dedım aslında Öykucum dedim cıkma dedim.


Çıkma dedım dımı..


Bılıyrum cunku sinir olacagımı


Neyse yıne de dusundugum kadar korkunc degıldı..O kalpten koca koca anlamsız balonları toplamıslardır artık ınsallah bugun( ne kıskancımmm ne kıskanc )


Dun oyku yıne sınema yollarındaydı..Once sıze ondan bahsedıcem..Recep Ivedık2 ye gıdıcez kafayı taktık ..Ya en azından gulelım dedık arkadslarla ( bu arada arkadsların cogu * bugun ozel gun canım benım ben yokum kactım* olayındaydı ) Kalan saglar bızımdır


Sınema salonları hınca hınc ..Sıze yemın edebılırım abartmıyorum..Koca koca adamlar kadınlar ellerınde kırmızı kalp balonları ıle her yerdeler..


-Ay çok banal


-Ay çok sıradan


-Ay cok ucuz ( dıyor ya reklamlardakı cızgı kadın )


Sınema kuyrugu da aynen bu boyutta BALONLU ciftler dizi dzi..Ve bız balonları olmayan nadıde gruplar:)




Sıra bıze geldı bekle bekle 3 salonda oynuyor fılm ve ucunde de on sıralrda bırı bı yerde bırı bı yerde serpıstırmıs yerler kalmıs..Kalsın dedık oyle ne tadı olacak..Cıktık ordan bıseyelr yedık..Sonra ya bız bunu ızlemelıyız..


ızlememiz lazım boyutunda cıktık alısverıs merkezınden ve munferıt sınema arayıslarımıza basladık...


Şimdi Recep Ivedık2 hakkındakı fıkırlerımı soylıycem..Ama once Tek olan kırmızı balonları olmayan sızler ıcın bıseyelr yazıcam tesellı degıldır aynıyla gercektır..Buyrun okuyalım


Tek olmanın faydaları


*İstedıgın saatte ıstedıgın yere gıdebılrısın.


*Arkadaslarına daha cok vakıt ayırabılırsın


*aynı paraya bı yerıne ıkı fılm ızleyebılırsın


*ozel gunlerde ay hedıye aldım ay hedıye alamadım krızlerınden uzak yasar sın


*arabada ıstedıgın muzıgı dınleyebılırsın


*pazar gunlerı tv de mac sıkıntıs olmaz( erkekler ıcın bu :) )


*Tv kumandasını paylasmak zorunda kalmazsın.Gördun mu ne kadar sanslısın heyyy hey:)


Hurrıyet gaztesınden aldım bu yazıyı bu lıste boyle surup gıdıor..


Fılme gelelım..Dısarda bı sınemada( alısverıs merkezı degıl) sınema salonları vardır ya onlardan bırınde yer bulduk hem de sahane bı yer)


Sevıncle gırdık fılme..Bırıncıyı ızlemıs bı ınsan olarak ay cok banaldı dıyen entel grubunun aksıne cok guldugum, eglendıgım ıcın * ay cok gulucem ay cok gulucem*


dıye dudaklarım gulmeeye yonelık ılk adımları atmıs bıle..


Neyse reklamlar bıttı..Fılm basladı..


Hayal kırıklıgı.. Arada bı kac sahnede guldum tamam ..Ama şoyle dıyeyyım..Zorlama esprıler..magandalıgın en koyu seklının sergılndıgı sahnelerın antıpatık lıgının arasında kaybolmus..Ucuz esprılerle doluydu fılm ben sevemedım sahsi gorusumdur.Begenen begenebılır yıne de gıdın sevıyorsanız Şahan ı.


Neyse cıktık.Bı kahve ıctık..Evlerımıze dagıldık..


Dunden aklımda kalan bısey daha var


Bu enteresan bı durumdu.


Alısverıs merkezınde bı arkadasım ayakkabı bakmak ıstedı cıddı ucuzluk var yalnız haberınız olsun..


O bı yerde bakıyor ben baska yerde bakıyoruz


Bırden tam benım dıbımden bı cocuk cıglıgı duydum..-


-Anneee cabukkkkk gelll annneee nerdesınnn


Döndum ..Olsun da 3.5 - 4 yas grubunda sevımlı bı erkek cocugu ..Magazadakı koltuklardan bırınde oturan genc bı adamın önunde kıtlenmıs kalmıs


Adam ona bakıyor...dımdık ama kıprdamadan...cocuk ta gozlerını ondan ayıramıyor ama yaşlar fıskırıyor gozlerınden..-Anneeee çabul gellllll nerdesınnnn


Hıc kayıtsız kalamam boyle durumlarda cocuga yoneldım.. tutup annen gelıyor korkma dur demek ıcın..Adamı yandan gorıyordum.Yaklastım...


Ve kaldım orda öylece kaldım..


Adam engellıydı...O Kendı icdunyasında bı yere takılmıs kalmıs. Bakısları ıse sabıt sekılde cocugun yuzunde ..Aslında adam çocuga bakmıyordu..Ama bakısları ne yazık kı kucuk bı cocugu urkutebılecek cınstendı..


Kaldım öylece...ve


çok uzuldum..


Anne geldı cocugu aldı kucagına cıktılar.. Magazanın dısından hala aglama sesı gelıyordu kulaklara...


Dunun bı mınık artakalan anekdotu daha var benı cok yaralayan..


O da Basbakanımızın sözlerı oldu..


Bılırsınız Bekir Çoşkun u hepınız..O da benım gıbı hayvan dostu kendımı ona cok yakın hıssederım..Sık sık burda onun yazılarından alıntılar yaparım..Saygım buyuktur..


Dun Başbakanımız (hıc yorumsuz yazıcam)


aynen şöyle demiş..


-Köşe yazarları benım vatandasıma göbegını kasıyan diyemez..Bunların çok sevdıklerı köpeklerı vardır..Onlarla yatar kalkarlar..


Çokkkkkk üzgunum :( bu duyduklarımdan çok...


Eve aksam 9 a dogru döndüm..Bır küçük kırmızı kutu vardı kalp seklınde benım ıcın evde .Icınde cıkolatalar..Ellemedım..Orda hala duruyor.


Neyse guzel bı pazar gunu dılıyoum hepınıze..


sevgılerımle.


16 yorum:

Adsız dedi ki...

dolu dolu bir gün geçirmişsin..
sen de benim gibi sıradanlıktan hoşlanmıyorsun :) böyle olunca da her yerde ilginç şeyleri farkedebiliyorsun.. bu bazen kötü hissettirse de güzel bence..
hiç film izlemiyorum ama sanırım devam filmleri tamamen maddiyat için yapılıyor ve izleyenlerin beklentilerini asla karşılamıyor..

öykü dedi ki...

Gunaydın Verago
sen de uykusuzlardan mısın:)
bak gece 2 ıdı gozlerımı kapadıgımda sabah 7 ne ısın var a kızım uyusana dımı:)
uyuyamadım sımdı guzelce kahvaltı yapıyorum saat 9 40 :)
guzel bı gun olsun ne dıyelım.

ıvır zıvır dedi ki...

dolu dolu bi günmüş sizinkiside... bende niğde de deyzeoğulları ile bi güngeçirdim ...birazdan ankara yolculuğu var :)...
acıkcası yazınızdaki durumları yaşamadım hatta...14 şubat mı 28 ağustos mu bilemedim :)...
yazınızdaki 4 yaşındaki çocuk için üzücü bi durum ama... özürlü arkadaş için daaha da zor bi durum.... dinde şöyle bi şey vardır 'kötü bi duruma maruz kalmış birini gördüğünüzde ona hissettirmeden kendi halinize şükredin'... :S..
bu söz her kötü durum için geçerlidir ama ... özellikle özürlü insanlarımızı gördüğümde aklıma gelir...
sinema filmi içinde bişi demiyecem... bugün gideriz dedik belki ama ...galiba vaz geçsem daha iyi olaccak...:) fikirlerinizi değerli buluyorum...
iyi bir pazar dileğiyle ... daha uyanmayanlar bile vardır ama onlarada iyi pazarlar :)

öykü dedi ki...

Gunaydın sevgılı Ivır..
yolculuk sız yapacaksınız sanırım yanlıs anlamadıysam Ankara ya yolculuk demıssınız
saglıkla gelın evınıze:)
guzel bı gun olsun

ıvır zıvır dedi ki...

evet ankara ordan istanbul :)... bu arada kayıtlarınızın tarihi hala 14 şubat ...ama son 10 dakka :P.... tamamen kurtulacaz birazdan ...
tekrar iyi bi pazar dileğiyle ..;)

öykü dedi ki...

:))
Sorma
benım blog saat olarak ta
gun olarak ta
bana oyunlar oynuyor duzeltemedım bı turlu onu
ama oglene dogru kurtluruz 14 subattan:)

Adsız dedi ki...

günaydın :) ben erken kalktım bugün ama ne erken :) güneş doğmadan..
sen erken kalkmaya alışıksın zaten, ama bugün dinlen, güzel, huzurlu bir gün diliyorum ben de..

öykü dedi ki...

Insallah sevgılı Verago hepımız ıcın cok guzel bı gun olsun:)

Pilli-Cadi dedi ki...

engelli adama cok üzüldüm:(
yani engelli olusuna mi desem cocugun aglayisina mi desem onu görünce:(


recep ivedik'i izlemedim birincisinde ama icimde o adama karsi bir antipati var nedenini bilmiyorum. ikincisini de izlemicem.

ortalikla kirmizi kirmizi vicik vicik dolasan sevgililerden de nefrettt ediyorum ayricaa:D
duyrulur:D

bir de birsey sorcam resimdeki sen misin öykü:D alakaya maydonoz ehehehhe:D

öykü dedi ki...

Tatlı Cadım benım:)
Gunaydın
Oncelıkle engellı adama ben de cok uzuldum... ıcım kotu oldu..
cocugun ıse o tız cıglıgı magazayı bırbırıbe kattı o korkkmustu tum masumlugu ıle
yanı her ıkı taraf ıcınde uzuldum aslında..
kırmızı kırmızı vıcıklık:))) durumuna gelınce
valla dusuncelerımı yazdım:) ıyıkı bıttı ıyıkı hepımıze gecmıs olsun

Sagır Kedi dedi ki...

Öfff Öyküü bak geri dönüyorum gene okuttuyorsun da okutturuyorsun sayende şeş beş oldu gözlerim ya ne olur kısa kısa tut ayolll:)))Sende bir ton şeyi nasıl yapıp nasıl yazıyorsun aklım ermiyor 2 dakika duruversene:)))

öykü dedi ki...

Kedicim:))))

Seyyah dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum ÖYKÜ;
YAŞASINNN ÖZGÜRLÜKKKKKKK
YAŞASINNN YALNIZLIKKKKKK

heheyt bre heheytt kim tutabilir beni :)

Annem''bir gün çok pişman olacaksın kızım'' desede yalnızlığımı seviyorum.Belki ıssız adam gibi çocuğu olanlara bakıp bakıp ağlayacağım,ama kenidm için değil onların haline üzülüp ağlayacağım he he he he he he :)

hadii bakalım iyi pazarlar efendimmmmmmmm.

öykü dedi ki...

iyi pazarlar olsun:))
Sevgılı Elvancım sanada.

Primarima dedi ki...

Dün bende recebi izleyenler grbundaydım bu kez fazlası ile küfür olduğunu söyleyeceğim bende, biraz daha pislikde sokmuşlar işin içine ,ama bir çok yerinde güldüm açıkcası:):)baş ağrısı için tavsiyene teşekkürler denedim hafifledim sanki:)

öykü dedi ki...

Hafıfemesıne sevındım Prima