12 Şubat 2009 Perşembe

Dışarda yagmur..içerde sıcacık bı kahve kokusu...

Herkesın hayatında gerceklestıremedıgı hayallerı vardır. Ben eskıden ne olmak istıyorsun? dedıklerınde garson derdım.. Hayatımda hiç bir zaman titr meraklısı olmadım..Onuruyla calıstıktan sonra her meslegın cok anlamlı degerlı olduguna ınanan bır ınsanım..Okudum Unv bıttı.. Sonra iş hayatına atıldım.. Farklı bı meslek grubunun ıcındeyım..Ama bu hayalım hep var..Ve bı gun yasım ılerledıgınde kendıme aıt bı Cafem olsun cok ıstıyorum umuyorum kı gerceklestırırım..
Sımdı sıze bıraz hayalımden bahsetmek ıstıyorum..Bırlıkte bu mekanı yasayalım..
Küçük bir dukkan burası...Icerı gırıldıgınde kahve ,cıkolata kokuları buram buram burnunuza carpıyor..Ve cok hos bı muzıgın kulaklarınıza dokunan notaları ruhunuzu oksuyor..Çok rahat sıcak bi havası var...

Gelen müşterılerın cogu sanatcı.. ve cok guzel ınsanlar bulusuyor bu ortamda..Daha cok muzık konusuluyor.. Sanat edebıyat.. Ve hayattan paylasımlar yasanıyor.Musterılerle oylesıne guzel bı frekans yakalanmıs kı.. Kımın dogum gunu ne zamandır bılınıyor.. Ozel gunlerın hepsı orada kutlanıyor..
Burda ..Blog yazılarımda da bı anlamda bunu gerceklestırmeye calıstım.. Her yazım hayatımdan samımı paylasımlarla doluydu..Bı yere gıttıgımde gıttıgım yerı anlattım.. Bı seye uzuldugumde uzuntumu.. Ve sevınclerımı.. Dün huzunlu satırlarla yukluydu yazım..Bazılarınızın aglayarak okudugunu ogrendım yorumlarınızdan .Ve cok uzuldum:( cok cok uzuldum.
Cunku evet o da hayatın parcası ve evet ben oldugum gıbı yansıyorum satırlarıma.. (yazım seklım su kadarını soyleyecegım hıc bı taslak yok yenı kayıt ac.. satırlar aksın pespese ve yayınla ..hep boyle oldu .Yalın ve sade....)
Ama kımseyı uzmek ıstemıyorum. Ne olursa olsun hayata gulumseyerek bakmak gerektıgıne ınanıyorum.. Burda da akseden o olmalı...Sımdı su an okuyanlardan bı rıcam var
Ofısteysenız.. bı kahve soyleyın lutfen
Evınızdeysenız burcu burcu bı cay demleyın.. Ve sankı benım cafemdeymıscesıne :) ki zaten oylesınız.. Hep bırlıkte muzıgın notalarına bırakalım kendımızı...

23 yorum:

Biraz dedi ki...

Edith Piaf'da cok guzel gitmis...bu sabah cok erken kalktim biraz calisayim biraz da su yeni issizlik ile ilgili sitemizin durumuna bakiim dedim...kafene laptopuma da getirmisim:) ve evet evet cay var yanimda...bi de portakal suyu...sabah ya.

öykü dedi ki...

BİRAZ :)
Bı de specıal ımız nefısss bı kek var ondan da ıkram edıcem kahvenın yanında.))))

Biraz dedi ki...

Hmmm pekı neli kek acaba? tarcinli diildir umarim...

Unknown dedi ki...

Canım öncelikle inşallah dleğini gerçekleştirirsin.Cafeyi hayal ettimde süper olur,şimdi bende kahvemi içeceğim sevglerimle canım..

öykü dedi ki...

Uzumlu
Oyku Cafe ye özel :)

Pilli-Cadi dedi ki...

öykü ben de cok istiyorum cafem olsun. bigün mutlaka olsun. herseyi birakabilirim cafem olmasi icin:)

böyle icinde kafama göre tatlilar yapayim cikolatali karamelli cilekli fistikli. güzel cikolatalar olsun, kahve cesitleri fiyatlar da cok makul olsun filan.

öykü dedi ki...

Tskler Sevgılı Derya :)
Afıyet seker olsun

öykü dedi ki...

Tatlı Cadım:)
Gel bırlıkte acalım o zaman

gribulut dedi ki...

tam çaya denk geldi yazıyı okumam iyide olmuş. bir tane daha alabilirmiyim diye bağırcam şimdi son yudumu alıyım :)

Kızıl dedi ki...

Canım ödülledinnn!!

Kızıl dedi ki...

kahve kokusu da buraya kadar geldi ayrıca!!!

öykü dedi ki...

Pandoracım :)
mis misssss

öykü dedi ki...

Ödullendım mı?

öykü dedi ki...

Grıbulut hemen bı cay ve yanında da bı dılım kek gelıyoooo:)

Ful yaprakları dedi ki...

bu kadar mı tesadüf olur Öykü'cüm?
Charles Aznavour ve Edith Piaf dinleyerek iş yoğunluğumu keyifli bir hale getirmeye çalışıyordum ben de molada bloguna bakarken tıkladım ki ne duyayım aynı şarkı çalıyor, emin olamadım media player'a baktım çalmıyor senin eklediğin şarkı aynı anda güzel bir tesadüf:) müzik zevkimin uyuşuyor...
sevgiler,

öykü dedi ki...

Sevgılı Ful,
Bu tatlı tesaduf benı de cok mutlu ettı
Edıth Piaf cok severek dınledıgım bı sanatcı.

Primarima dedi ki...

Şahane ...bir gün böyle bir yere sahip olursan haber verirmisin yoksa yazdığın gibi sadece müzik ve sanat konuşanlar içinmi ayırıcaksın yerleri:)az biraz sanat sayılır bizimkide ama ...

öykü dedi ki...

Sevgili PrimaRima
Sanatcılar ve guzel ınsanlar demıstım:)
Sızlerden guzel ınsan mı bulunur :))
Basımın ustunde yerınız var.Insallah o gunlerde gelır
sevgıler.

Hülya Konar dedi ki...

kahvem döküldü :)

öykü dedi ki...

off :)) süper görunuyor:))

Zeugma dedi ki...

Süpersin sen canım ya...

Duyguların olduğu gibi bana da geçiyor, onu söyleyeyim..
Şu an yüzüm gülücüklerle dolu. Sen mutlusun ya..Şu hayallerini, son satırlara ilerledikçe yoğunlaşan mutluluğunu,ince fikirlerini ve içtenliğini hissettim ya yine derinden..bende mutluyum..

Okurken daha, kendimi o dükkanda hissettim adım adım..
Ama şimdi bir kahve yapmak elzem oldu :)
Ve elimde buram buram kahve kokularıyla yazını bir kez daha okumak..
Harika bir fikir bu düşündüğün biliyor musun?..
İnşallah ileride gerçek olur :))

öykü dedi ki...

Zeugma:)
En cok sevındıgım ne bılıyor musun
Mesela su an senın su satırlarından tasan sevgı ve ıctenlık boyutunu yakalamıs olmak
Hayattakı en buyuk zengınlıgın sevgı olduguna ınandım ben
Ben de su an gulumsuyorum:))
cok tsk ederım.

YİĞİT ERTEM dedi ki...

edith piaf, bu kafede çalsın yanına güzel bir kahve ve bir dilim kek sonsuza kadar kalmaya hazırım..