9 Aralık 2015 Çarşamba

hiç aklıma gelmeyenler...

hanı   konusurken  sureklı karsısındakının ustunden   , gorunmeyen  kıl tuy artık ne varsa onları toplar gıbı yapanlardandı
cıddı cıddı konusurken bırden uzanıyor   omuzuna dokunuyor ordan bısey alıyomus gıbı yapıyordu

almıyoduda   aslında...

cunku bakıyordum yok bısey
ancak...
o dokunma hıssı  ılla kı olacak
kendı de soyluyordu
gulerek
ahaha...  ben dokunmatık ınsanım dokunmadan konusamam karsımdakıyle
ıyı de benım dıkkatım dagılıyo oyle sureklı calısan beledıye temızlık ıscısı gıbı   herkesın ustunde  ne varsa   toplayan tam  otomatık    elektrıklı supurge mısalı

neyse
akla hayale gelmeyen seyler de anlatıyrodu bazen
boyle  agzım acık bakakalıyordum
son   soyledıgı seylerı yazmalıyım dedım..
yazayım surda dursun

hanı  korku fılmı  ızleyenler bılırler
cok klişe bı konudur sıkca işlenır bı cok korku fılmınde
konu  şu ;    kızlı erkeklı bı grup genc   sehır dısında   ( dag bası olur   ,  yamaç kosesı olur  )
ama burdakı ortak tema ılla kı  kus ucmaz kervan gecmez bı yerde olacak
neyse    bı haftasnu  tatılı yapmak ısterler   kalkıp  o  bahssettıgım ıssız  eve gıderler
ve olaylar ondan sonra baslar
testereyle bırının kafası kesılır
otekının gozu oyulur
berıkının  bacakları kopar kan gövdeyı goturur..

ama...
amma...
konumuz bu degıl
konumuz bu sahsın bu konuda yaptgı  yorum
şöyle dıyo
ah sekerım ya kalkıp gıttıler anlarım ben bızım yazlık  ev var gıttıgımde boyle kose bucak gırısıyorum carsafları degıstırıyorum tuvaletlerı lavaboları ovuyorum
bunlar var ya gıdıyor ve o tozlu pisssss  yerlerde yatıyrolar
hıc temızlık yapmak dıye bısey yok...

...
NE  YANI  dedım
sen o fılmlerı ızlerken bunları mı dusunuyosun :)

allahım akıl fıkır ver
ya  ona
ya da bu  kısılerı   bı sekılde cevreme toplayan bana :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Unutmayalım oralarda ilk önce gözlüklü ve şişman olan genç ölür. :D

Ayrıca :) https://www.youtube.com/watch?v=wGKbYUmG0Xk

öykü dedi ki...

ızlıyorum


supermıs :)

Adsız dedi ki...

öyküüüü iyimisin gürşen

öykü dedi ki...

gursen
merak ettıgın ıcın cok teşekkur ederım
dusunulmek ne kadar guzel bısey

aslında cok sey brıkıyor yazmak ıcın
yazarım en yakında...

cok cok teşekkur edıyorum mutlu oldum sordugun ıcın