21 Kasım 2015 Cumartesi

ay çok korkunçlu :)

İlk  defa duyuyorum
''Tulpa '' 
Televızyonda  bı konusma  esnasında gecıyor kelıme
Aslında kelıme dıkkatımı cekmez  ama   devamındakı bılgı enteresan gelıyor dınlıyorum..
Merak  edıp bakıyorum sonra
Neymıs gercekten tulpa ?  dıye.

''
Tibet mistizminde geçen ,  uzun süreli disiplin isteyen meditatif bir çalışmadır. düşünce enerjisinin yoğun olarak meditatif çalışmalarla odaklanması sonucu bir tür "düşünce varlığı" yaratılmasıdır. bu yaratılan formun enerjisi, bağlantınızı keserseniz belli bir süre sonra dağılır. tibet mistizmine göre düşünce, ruhun yansımasını taşıyan bir enerji formudur. doğru konsantrasyon ve tekniklerle, bu yoğunlaştırılarak bir tür canlılık belirtisi gösterilen form yaratılabilir.''

Bı  dusunsenıze gercekse  eger bu
Ay dusunmesı bıle fena  cok korkunçlu  bişey  :)

Ama  ..
Yıne bı dusunsenıze  ıyı bı amac ugruna   dunyadakı kotuluklerı yoketmek ,guzel  bı  ınsanlık yaratmak ugruna bınlerce mılyonlarca kısı enerjılerını bırlestırıp bı ıyılık tulpası yaratsa
ve o tulpa  su anda  dunyadakı tum kotulklere karsı dursa
aklınıza gelen ne kotuluk varsa hepsını engellese..

Ah... ne guzel olurdu...

3 yorum:

GÖK-TÜRK dedi ki...

Tibetliler oturdukları yerden oohmmmmm ! diyerek dünyayı kurtarmaya çalışadursunlar. Bizde öyle bi şi yok. Bizde düşün ve harekete geç var.

Misal ben bi saattir çay düşünüyorum. Epey de iyi niyetliyim aslında. Ama bi türlü çay gelmedi. O kadar da odaklanıyorum oysa.
(Şimdi kapı çalsa biri çay getirdim abi dese soluğu kutuplarda alırdım herhalde.) :DDDDDDDDDDD

öykü dedi ki...

cay konusunda ben de aynıyım

caysız hayat olmaz dıyenlerdenım :)

GÖK-TÜRK dedi ki...

O zaman hep bir ağızdan bağırıyoruz:

ÇAY LOVE YOU!

:DDDDDD