14 Eylül 2015 Pazartesi

unicorn

bir parkın yanından geçıyorum..
yapraklar uçusuyor yerlerde
  ıkı salıncak   boş olmasına ragmen  ruzgarn  tesırıyle  sallanıyor ılerı geri.
 bı cocuk yerdekı kagıtların pesınde kosuyor.. sonra    benım yanıma gelıyor
-abla  bana yardım eder mısın?
elındekı  kagıtları uzatıyor bunu soylerken
yardım eder mısın bana ?
nasıl yardım edeyım dıyorum
bu kayitları  ( kagıt demek ıstıyor )  sahıplerıne verıcem  
onlar kaybetmıs bunları buraya ucmus bunlar  sahıplerıne verıcem bunları
topluyorum bana yardım eder mısın
elındekı kagıtlara bakıyorum bırısı cok genc bı kız  dogum 1999  vefat  2015 yazıyr
bı dıgerınde gozluklu bı adam var  o da aynı durumlarda
yaka kagıtları bunlar
ölum anında   cenazede yakınlarının   yakalarına takılan  yaka  kagıtları

cocuk sabırsızlanıyor
ben bunları dusunurken

hadı abla   toplamamız lazım bunları
sahıplerıne verıcez
bak ucuyorlar..

o zaman anlıyorum
sonbahar da dokulen yaprakların sadece yaprak olmadıklarını..

5 yorum:

karışık_pizza dedi ki...

Kötü günler yaşadığım şu zamanlarda bu yazı beni çok etkiledi.Ellerine sağlık.

IŞIL dedi ki...

Hayat ne zaman bu kadar acıtmaya başladı Öyküm :( Bu aralar ben de kaybolan kağıtların peşinde çırpınarak koşuyorum ...

öykü dedi ki...

ah sevgılı karısık pızza
ınan uzuldum
umarım bı an once gelır gecer bu uzuntulerın

öykü dedi ki...

ah ısılcım ah

tesellı olur mu bılmıyorum
ama kocaman sarılıyorum sana

karışık_pizza dedi ki...

Umarım:)