9 Nisan 2014 Çarşamba

para olmasa hepimiz zengin olurduk...

dünyanın ölumunu gordum
suyun ,toprağın...
en yakın dostların
annenın babanın..
vakıtsız açan cıceklerın
vakıtlı doğan bebeklerın..
ölümünü gördüm..
ama hiç kimse
inandıramaz beni  sevgilerin bir gün ölecegıne..


ümit etmek ve sevmek  ...

Yarın , dendıgınde  bugünü yaşanılabilir hale getiren tek sey  belkıde. Kendimizi bir binanın tepesinden hep beraber boşluğa bırakmayışımızın tek nedeni yarın ....piyango da buyuk ıkramıye  çıkma ihtimalini, aşık olunacak insanla tanışma ihtimalini, sonsuz mutluluk ihtimalini içinde barındıran tek  sihirli sözcük: yarın...

5 yorum:

ATİLLA dedi ki...

Tüm dünya “vazgeç” dediğinde umut fısıldar; bir kez daha dene

Adsız dedi ki...

Ben yazı için değil fotoğraf için bir şeyler yazmak istedim öykücan

Sen hep gülerdin ,
gülüverirdin...
Bir bakardım eğilmiş su içiyor
gamzelerinden kuşlar.
(Murat)

nehircce dedi ki...

Koca bir ömür geçiyor bazen yarını beklerken ümitle sabırla...Benim ruh halim bugün biraz karamsar ama dünde öyleydi... yarın geçer mi ??

öykü dedi ki...

merhaba ebru hosgeldın tabıkı gelırım bende sevgıler

öykü dedi ki...

gecsın ınsallah nehirce ınsallah ferahlıklar gelsın